שתף קטע נבחר

ג'יזל נגד פוטושופ: תהיו טבעיים

ג'יזל בונדשן, הדוגמנית הכי רווחית בעולם, קוראת לצלמי האופנה להפסיק עם ריטוש התמונות: "חוסר השלמות הוא שגורם לנו להיות מיוחדות ויפות". וכדי לשמש דוגמה היא הצטלמה לקמפיין נטורל לגמרי

הדוגמנית הכי רווחית בעולם והמלאכית הכי יפה של ויקטוריה סיקרט, ג'יזל בונדשן, יוצאת נגד השימוש בפוטושופ וקוראת לצלמי האופנה להשתמש במראה יותר "טבעי". בונדשן מבקשת לאמץ מראה יותר "אמיתי" ו"לא מושלם", וללכת נגד טרנד ריטוש התמונות שסוחף את תעשיית האופנה והפרסום העולמית.

 

בלי איפור, בלי ריטוש: ג'יזל בונדשן בקמפיין BLK DNM ()
בלי איפור, בלי ריטוש: ג'יזל בונדשן בקמפיין BLK DNM

 

הקמפיין האחרון של הברזליאית בת ה-32 הוא לחברת האופנה BLK DNM, שבו היא מצולמת נטולת איפור וריטוש. על הקמפיין עצמו היא עבדה עם המנהל האמנותי של המותג, שלדבריה גרם לה להרגיש נינוחה עם עצמה: "אנחנו נשים, כולנו שונות. השוני שלנו וחוסר השלמות זה מה שגורם לנו להיות מיוחדות ויפות. ובקמפיין הזה אני יוצאת כמו שאני". הצילומים ארכו שעתיים בלבד, ויצאה ממנו טעימה קטנה בעמוד הפייסבוק של החברה.


מושלמת ()
מושלמת

 

בונדשן היא הדוגמנית הכי רווחית בעולם ונחשבת לאחרונת הדינוזאריות המכונות "דוגמניות על", הכנסות כוללות שעברו מזמן את רף ה-250 מיליון דולר בעשור האחרון, וכניסה למקום ה-95 ברשימת מאה הנשים החזקות ביותר של מגזין "פורבס" רק בשבוע שעבר. בראיון לבלוג אופנה אמרה: "אני אוהבת את הגישה של צילום אמיתי ונטול פוטושופ, אני חושבת שנשים צריכות להצטלם באופן חשוף ואמיתי ולצערי זה כבר לא קורה יותר". ברור, קל לדבר כשאת נראית כמו ג'יזל והולכת לישון כפיות עם טום בריידי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים