שתף קטע נבחר

מנוע החיפוש בינג מתחדש

מיקרוסופט מנסה למשוך מחפשים למנוע החיפוש שלה ומעצבת מחדש את הלוגו. האם זה מה שימשוך את הקהל? העיצוב המינימליסטי של גוגל מראה שלוגו יפה זה לא רק מה שחשוב

במסגרת עיצוב מחדש של מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט, החברה בנתה אותו מחדש כדי שיעבוד בצורה מהירה ואחידה על גבי מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים. אחד השינויים שהוכנסו הוא משהו שנקרא "עמוד אפס". זוהי שיטה שכבר קיימת זמן מה אצל המתחרה גוגל, שבה התוצאה מוצגת תוך כדי הקלדת החיפוש, ובנוסף מזהה אם טעית באיות או בניסוח. כל זאת לפני הצגת עמוד התוצאות. שינוי נסף זכה לכינוי "עמדת מוצא" שבה נוסף אזור חדש בחלקו העליון של עמוד התוצאות יופיעו תשובות לשאלות ולא רק תוצאות חיפוש כלליות. העיצוב החדש עוד לא זמין בישראל.

 

הלוגו החדש
הלוגו החדש

 

מנוע החיפוש בינג הושק ביוני, 2009 במטרה להתחרות בגוגל שכבר אז שלטה בשוק החיפוש. בינג עד היום לא שילבה פרסומות בתוצאות החיפוש או בעמוד המנוע עצמו, מה שהפך את השימוש ליותר נעים. אך כל זה לא הועיל שכן בינג, כמו קודמו - Live Search סובלים מדעה קדומה שלילית ביותר, זאת בנוסף לתוצאות החיפוש הלא רלוונטיות, שרק מחמירות את המצב.

 

עדיין מתלבטים? נסו את האתר הזה שמחפש בשני המנועים בו זמנית ומציג את התוצאות אחת ליד השניה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כן, תעצבו מחדש, נראה אם נשתמש
מומלצים