שתף קטע נבחר

הם קובעים את העתיד: ילדי האש והאוויר בעידן החדש

הם יודעים מה הם רוצים (אש) ומבינים (אוויר) את הסיבה שלשמה הם בחרו ונבחרו לחיות כאן ולשנות סדרי עולם - הם לא צריכים שאסטרולוגים יקראו להם את המפה ויודעים מה כתוב בתסריט שלהם: איפה הכל צפוי ואיפה הרשות נתונה. פנו דרך עבורם, אלו שנועדו להכתיב את כללי המשחק החדשים בעולם המשתנה - הילדים הם המורים

הם "עושים לנו ביה"ס", מוציאים אותנו מדעתנו, משבשים את התוכניות. פורצים את כל הגבולות כאילו אין מחר. יש, אבל מהו יהיה ? איזה עתיד צופן להם המחר? מה אומרים הכוכבים? והילדים: מה הם אומרים? אנחנו מקשיבים להם בכלל ? יותר קל לנו לתייג אותם כמופרעים שמפריעים לקיים את שגרת החיים במסגרות שהורגלנו לחיות לפי הכללים בהן.

 

אבל רגע, הרי כולנו יודעים ששום דבר לא קורה סתם ואין מקריות. אז, אולי, יש מצב שלא הבנו כאן משהו ובעצם זה אנחנו שמפריעים להם? אולי הפרעת הקשב היא שלנו וזה אנחנו שלא מקשיבים? לא להם ולא לילד הפנימי שלנו - זה שדחקנו עמוק כדי שנצליח לשרוד איכשהוא עם הסתירה הפנימית בין מי שאנחנו באמת ובין שלל התחפושות והתפקידים שאנחנו משחקים בעולם ה"מציאות" הארצית- זה שהמציאו אבות אבותנו. האם תמונת המציאות הזו תואמת את מי שאנחנו רוצים להיות היום? האם באמת הטכסט של סיפור יציאת מצריים שמשמר אותנו בתודעת קורבנות של עבדים תואם את הקריאה הפנימית שאנחנו שומעים מתוכנו לשחרר את העבר ולצאת לחופשי?

 

אז למה כשהילדים שלנו מרשים לעצמם ברוב חוצפתם לדרוש את מה שהם רוצים בלי לראות אותנו ממטר (כשאנחנו לא רואים את עצמנו בעצמנו בכלל), אנחנו משתיקים אותם עם ריטלין וכופים עליהם להמשיך לשנן חומר לימודי שלא רלוונטי להתפתחות שלהם? למה כשהילד שלך יושב ומשחק שעות על גבי שעות במחשב אנחנו ממשיכים לנסות לשכנע אותו שחשוב שייצא לעולם האמיתי? אולי זה אנחנו כאן שמתקשים להבין שהחיים הם רק משחק וזה לא במקרה שהילד לא מתעניין בשום דבר חוץ מהמחשב. אולי כי כל מה שמעניין קורה שם?

 

 

ממדרגת המודעות לתודעה

רובנו עברו מספיק תהליכי מודעות וכבר די ברור לכולנו שהילדים כאן כדי ללמד אותנו. השאלה האם אנחנו פתוחים ללמידה באמת? האם אנחנו בשלים לשחרר את כל האחיזה בידע שצברנו שנים על גבי שנים ורוצים באמת לשחרר ולאפשר לילדים להוביל אותנו בעודנו מגששים באפלה?

 

רובנו מודעים לאיכויות של הילדים ולייעוד שלהם בבריאת העולם החדש, אבל עדיין מתקשים לקפוץ ממדרגת המודעות לתודעה: זו לא עוסקת בהתמודדות עם אתגרים אישיים- פיזיים (אדמה), רגשיים (מים) וגם לא במחשבות הרוח שמחברת את הגוף והנפש. היא עוסקת בנשמה, בחיבור לתודעה הגבוהה - היא זו שמושכת בחוטים, היא זו שחתמה על התסריט שהילדים האלו בחרו ונבחרו לממש כשליחים לשינוי פני המקום הזה כשלב סופי בתהליך שכל הבריאה עוברת.

 

כדי להבין את תפקידם החשוב של הילדים כחלק מסיפור ההיסטוריה הקוסמית הכוללת, ירדו מידעי תודעת העל שמנגישים לנו הבנות חשובות, כדי שנעזור לילדים לעזור לנו, לעשות שינוי תודעתי, במעבר מעידן ישן שבו מהות ההתנסות האנושית היתה באדמה (חומר) ומים (רגש) לעידן חדש שבו יש קדימות לניסויים באש(רצון יוצר) ואוויר (תודעה).

 

קווים לדמותם של ילדי האש והאוויר

ילדי האש הם שמניעים את השינוי, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת: הם יוצרים=מייצרים=מציירים תמונת מציאות חדשה, הם האמיצים שנדלקים מאתגרים והרפתקאות, שלא מפחדים לנסות ולהתנסות בחוויות חדשות, לוקחים סיכון מול הסיכוי, הם העצמאיים והעוצמתיים שיוזמים ומובילים מהלכים, המנהיגים אלו שיש להם מספיק בטחון עצמי וידיעה פנימית את היותם ראויים לקבל כל שירצו, הם ההאקרים שפורצים קודים מוצפנים ושוברים מסגרות חשיבה, הם ההישגיים שתמיד ממהרים קדימה ומושכים אחריהם מי שנלהבים מהלפיד שבוער בנשמתם, מהאש שניצתת בעיני רוחם.

 

הם ילדי האינדיגו, ה"מופרעים" שמפרים את הסדר הקיים, מתוייגים כבעלי הפרת קשב וריכוז - ADHD , אבל האמת היא שכשהם במחשב- שום דבר לא מפריע להם להתרכז, כי זה המקום שבו הם נועדו להיות. הם החצופים,האמיתיים, הכנים, הבוטים, חסרי המעצורים, אוהבי המרחבים, הפרפרים החופשיים שמאתגרים את כולנו להעיז גם לעשות שינוי תודעתי ולהתחבר לילד הפנימי שלנו.

 

הם קובעים את העתיד (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
הם קובעים את העתיד(צילום: shutterstock)

 

ילדי האוויר הם מי שמונעים מתוך הבנה וחיבור לתודעה הגבוהה. הם אלו שיכולים שעות לבהות בנקודה, עד שיבינו את משמעות ומהות קיומה. הם מתבוננים על החיים מלמעלה ולכן יש להם יכולת ראייה רחבה. האינטרנט הוא הכלי האווירי באמצעותו הם בוחרים לתקשר עם העולם. הם שאוהבים לחשוב ולחשב, לתכנן ולתכנת מערכות מידע, לארגן את המחשבות ולעשות סדר במילים, להתכנס בעולמם הפנימי העשיר ולהתרכז בפיתוח והתפתחות. רבים מאובחנים כאוטיסטים/ בעלי הפרעות PDD / אספרגר וכדומה. חשוב להבין שזו לא מחלה או תסמונת בעייתית שצריך לטפל בה. זוהי איכות מזוקקת שיש לילדים האלו לנתק עצמם מהשפעות הסביבה, לתקשר עם עצמם בעצמם, דרך החושים הפנימיים ישירות לתודעה הגבוהה, ללא צורך בקבלת אישורים חברתיים וניהול תקשורת נורמטיבית עם אנשים אחרים. לא מזיז להם מה חושבים עליהם, כי הם יודעים שהם אלו שמזיזים את עצמם-בכוח התודעה.

 

לא רק לילדי ADHD ו-PDD יש צרכים מיוחדים. לכולנו יש ילד פנימי שמחכה שנתחבר אליו,אליה- לנשמה שחיה בו, בנו. הקשיבו לקול הפנימי הזה שלו, שלכם.

 

  • נעמה וייס טוהר , נעמה וייס טוהר, מלווה תהליכי שינוי תודעתי. מנחת קורס תודעת העל וירטואלי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נעמה וייס טוהר
נעמה וייס טוהר
צילום: נעמה וייס טוהר
מומלצים