אומרים ביי לקולה?
מדוע הישראלים קונים פחות קולה ומשקאות ממותקים ואיך זה שמניות חברות המשקאות בכל זאת ממשיכות לעלות? צפו בכסף עולמי
עם ישראל נוטש את הקולה האהובה, כך לפחות עולה מנתוני נילסן לחודש מארס. מכירות המשאות הקלים בכלל ירדו בכמעט תשעה אחוזים, קטגוריית הקולה רשמה נפילה של ארבעה עשר אחוזים.
לא זו בלבד, המשקאות הוותיקים בשוק גם סופגים עוד תחרות, מהכיוון הבריא. השבוע הושקה השוופס קולה, שכוללת סטיביה, והיא הצטרפה לקולה גרין של וילי פוד. האם שוק המשקאות הולך ומתכווץ?
עוברים למים?
צילום: shutterstock
מומלצים