שתף קטע נבחר
צילום: רועי צוקרמן

טויוטה יאריס מחודשת בישראל: החל מ-90 אלף שקל

מתיחת הפנים של היאריס מבטיחה שיפור לאיכות ותצרוכת דלק נמוכה יותר. המחיר נותר ללא שינוי - החל מ-90 אלף לידנית, החל מ-102 אלף לאוטומטית

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, החלה בשיווק של מתיחת הפנים ליאריס. הדור השלישי של הסופר-מיני המצליחה, עבר עדכון קוסמטי - שלטענת טויוטה כולל 1,000 חלקים חדשים ושיפורים לבידוד הרעשים, נוחות הנסיעה ואיכות החומרים. הדגם החדש זוכה גם למתלים חדשים ושינוי לתוכנת ההיגוי החשמלי, ומנועיו - שמציעים את אותו הספק כבעבר - מציגים תצרוכת דלק משופרת. 

 

 

היאריס המחודשת תוצע בשלוש גרסאות - עם מנוע 1.3 ליטר בנזין (99 כ"ס) ותיבת חמישה הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה, וגרסת כלאיים (1.5 ליטר ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 99 כ"ס). תצרוכת הדלק בדגם האוטומטי הרגיל שופרה מ-18.9 ל-19.6 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, תצרוכת הדלק של דגם הכלאיים שופרה מ-27 ל-27.8 ק"מ לליטר בממוצע ומ-29.4 ל-30.3 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

 

 

את דגם הכלאיים ניתן יהיה להזמין ברמת גימור אחת בלבד (כמו בעבר), הכוללת שבע כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "7, שיקוף יישומונים מהנייד על המסך, מצלמת נסיעה לאחור, חיבורי USB ובלוטות', בקרת אקלים, מתג הנעה ותאורת לד אחורית. מחירה לא השתנה ביחס ליאריס היוצאת - 117.5 אלף שקל.

 

 

דגמי בנזין רגילים יהיו זולים יותר, ויוצעו בשלוש גרסאות: "סול" בסיסית מציעה כעת ארבעה חלונות חשמל במקום שניים ותאורת יום, ועולה 90 אלף שקל עם תיבה ידנית ו-102 אלף עם תיבה אוטומטית. מעליה תמוצב ה"סטייל" (104.5 אלף שקל) עם תיבה אוטומטית, פנסים קדמיים משודרגים עם תאורת יום מסוג לד, מערכת מולטימדיה עם מצלמת נסיעה לאחור ומתגי תפעול מההגה למערכת השמע.

 

תא הנוסעים של יאריס הייבריד (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
תא הנוסעים של יאריס הייבריד(צילום: רועי צוקרמן)

טויוטה יאריס 1.3, גרסת סטייל (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
טויוטה יאריס 1.3, גרסת סטייל(צילום: רועי צוקרמן)

 

רמת גימור גבוהה יותר, "סקאיי", מוסיפה חלון גג פנוראמי, שמשות צד כהות, פנסי ערפל קדמיים וחישוקים קלים, ומחירה 108 אלף שקל. למרות תג המחיר הגובה יחסית, ביוניון מוטורס מעריכים כי מכירות גרסה זו יהוו את עיקר הביקוש (30% מסך הכל, שיעור ביקוש דומה לדגם ה"סטייל"). מכירות גרסת הכלאיים צפויות לתפוס כ-20% מהמכירות ודגם ה"סול" את ה-20% הנותרים. בסך הכל מצפים ביבואנית למכור כ-4,000 יחידות בשנה מהיאריס המחודשת.

 

טויוטה יאריס, גרסת כלאיים (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
טויוטה יאריס, גרסת כלאיים(צילום: רועי צוקרמן)

 

גרסת 1.3 (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
גרסת 1.3(צילום: רועי צוקרמן)

 

מאז עלתה היאריס לראשונה לכביש בישראל בשנת 1999, נמכרו אצלנו כ-24 אלף יחידות. חלק ניכר מהן היה מהדור השלישי שמתחדש כעת, כ-10 אלף מכוניות בקרוב לשלוש שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
טויוטה יאריס
צילום: רועי צוקרמן
צילום: רועי צוקרמן
טויוטה יאריס
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים