שתף קטע נבחר

מרצדס C ו-E-קלאס - למוסך לתיקון חגורת בטיחות

40 יחידות של מכוניות היוקרה הגרמניות יוזמנו לבדיקה במוסכי היבואנית. הסיבה: חשש לכשל בחגורת הבטיחות מאחור

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, תזמין לתיקון 40 יחידות של מרצדס C-קלאס החדשה וה-E-קלאס. זאת, לאחר שהתגלה חשש לכשל בחגורת הבטיחות מאחור. בתגובה לפניית ynet נמסר מהיבואנית כי המכוניות יוזמנו למוסך, שכן יש חשש כי אבזם חגורת הבטיחות ישתחרר בתאונה קשה, וכתוצאה מכך תפגם ההגנה על הנוסע. על-פי פרטים שמסרה היבואנית, 40 מכוניות יוזמנו למוסך - מהן 18 נמצאות עדיין ברשות כלמוביל, ויתוקנו לפני מסירה ללקוח. במסגרת הקריאה לתיקון יוחלף אבזם חגורת הבטיחות ברכיב חדש ותקין.

 

מרצדס C-קלאס החדשה - למוסך (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
מרצדס C-קלאס החדשה - למוסך(צילום: רועי צוקרמן)

 

בהתאם לתקנות הרכב בישראל, יבואנית רכב שמקבלת מידע מהיצרנית על קריאה לתיקון, חייבת ליידע את משרד התחבורה באופן ישיר ואת הציבור באמצעות התקשורת. לאחר קבלת מספרי השלדה מהיבואנית, משרד התחבורה שולח הודעות לבעלי המכוניות באמצעות הרישום העדכני במחשבי משרד הרישוי.

 

בעל רכב שמקבל לביתו הודעה על קריאה לתיקון, חייב לבצעה בתוך שישה חודשים - לאחר תקופה זו רישיון הרכב לא יחודש והשימוש ברכב ייאסר. בהתאם לתקנות, כל עלות ישירה של קריאה לתיקון - ובכלל זה בדיקת הרכב ותיקונו - מבוצעת ללא כל עלות מצד בעל הרכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
מרצדס C-קלאס החדשה
צילום: רועי צוקרמן
צילום: רועי צוקרמן
למוסך לתיקון חגורת הבטיחות האחורית
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים