שתף קטע נבחר

8,000 יונדאי i30 לתיקון תקלה בתגבור ההגה

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, תזמן למוסכים קרוב ל-8,000 יחידות מדגם ה-i30 המשפחתי של יונדאי, לאחר שנמצא כי תגבור ההגה עשוי להיפסק ולהקשות על ניווט הרכב

יש לכם יונדאי i30 משנות הייצור 2009 או 2010? ייתכן ובקרוב תוזמנו לתיקון מכוניתכם במוסך. חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, תזמן 7,986 מכוניות לתיקון תקלת תוכנה שעשויה להוביל לקושי בהיגוי. זאת בנוסף לקריאה קודמת שפורסמה החודש לדגמי 2011 ו-2012 של ה-i30, במסגרתה ייבדק חשש לחופש במערכת ההיגוי.

 

 

על-פי הודעת החברה, תקלה בתוכנת ההיגוי תגרום להפסקת התגבור החשמלי, וכתוצאה מכך סיבוב גלגל ההגה יהיה קשה מהרגיל - במיוחד במהירויות נמוכות ובינוניות. עם הופעת התקלה, צפויה להידלק נורית אזהרה בלוח המחוונים, המעידה על הכשל. חשוב לשים לב כי הפסקת תגבור ההגה רק מקשה על תפעולו, ואינה מונעת מהנהג לנווט את המכונית במאמץ מסוים.

 


 

מהיבואנית נמסר כי תיקון התקלה, באמצעות עדכון תוכנה ששלחה היצרנית, יארוך כחצי שעה ויבוצע ללא תשלום - זאת בהתאם לתקנות הרכב בישראל הקובעות כי בעל הרכב לא ישא בכל הוצאה הקשורה לקמפיין מסוג זה. מנגד, התקנה קובעת כי חובה לבצע את התיקון בתוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב.

 

בעלי יונדאי i30 מהשנים הרלוונטיות יקבלו הודעה לביתם, בהתאם לרישום העדכני במחשבי משרד הרישוי. לקוחות המעוניינים לבדוק אם רכבם נכלל בקריאה לתיקון, או לתאם מועד לביצוע הבדיקה, יכולים לעשות את באמצעות מוקד השירות של כלמוביל שמספרו 5606*, או באתר החברה בכתובת www.colmobil-recall.co.il/hyundai. ביבואנית ממליצים על קביעת תור מראש במוסך, בכדי לצמצם את זמן ההמתנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים