שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הישראלים משתלטים על ברצלונה
    הצלחה גדולה לביתן הישראלי שהוקם בכנס המובייל בברצלונה ע"י מכון הייצוא ומינהל סחר חוץ. אלפי מבקרים ביקרו והתרשמו ממיטב הטכנולוגיות כחול לבן שהוצגו בו. צפו בביקור שלנו בביתן

    הביתן הישראלי כלל שלושה מתחמים בהם מתחם ביתני תצוגה, מתחם של מפגשים עסקיים וחנות אפליקציות ייעודית בשם StartAppNation. במתחם התארחו כ-140 חברות ישראליות והציגו טכנולוגיות ואפליקציות בפני אלפי מבקרים אשר הגיעו לבחון מקרוב את הטרנדים החמים בתחומי הפרסום, חיבור למותג, שירות לקוחות, ניהול נתונים, ספקי תוכן וידאו ואפילו ניטור מצבם של חיות הבית שלנו. צפו בביקור שערכנו בביתן.

     

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    טקס פתיחת ביתן ישראל בתערוכה התקיים ביום שני בהשתתפות יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי, ראש מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, אוהד כהן, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, שגריר ישראל בספרד, דניאל קוטנר, גורמים בכירים בתעשיית התקשורת הישראלית וכן ראשי ונציגי החברות המשתתפות בתערוכה.

     

    גזירת הסרט בטקס פתיחת הביתן (צילום: פאבל וינקלר) (צילום: פאבל וינקלר)
    גזירת הסרט בטקס פתיחת הביתן(צילום: פאבל וינקלר)

     

    אחת החברות שהתארחו בביתן הישראלי אף זכתה במקום הראשון בתחרות הסטרטאפים שמארגן הכנס מדי שנה. חברת ANGOG אשר פיתחה טכנולוגיה אשר יושבת ברקע של מכשיר הסמארטפון שלנו ואוספת מידע על הניידות שלנו בהקשר של חיזוי המיקום והתנועה של המשתמש וכך יכולה בעצם להעניק לו מידע על

    חניות שמתפנות, אוטובוסים שעומדים להגיע לתחנה שבאזורו ועוד. הטכנולוגיה מתבססת על שיתוף מידע של המשתמשים, קרי חכמת ההמונים וכרגע משתמשים בטכנולוגיה בעולם כעשרה מיליון כשהצפי עד סוף השנה הנוכחית הוא להגיע לסדר גודל של מאה מיליון.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים