שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הלוגו החדש והמוזר של וירג'ין אמריקה

    המנכ"ל גוייס, סרטון מושקע הופק והגרפיקאים עבדו שעות נוספות: את תואר מתיחת 1 באפריל המוצלחת של עולם החופש לשנת 2016 גורפת חברת וירג'ין אמריקה שהציגה "לוגו חדש שמתפרץ מהחזה"

    הלוגו החדש של וירג'ין אמריקה. ממרכז הגוף (צילום: Virgin America) (צילום: Virgin America)
    הלוגו החדש של וירג'ין אמריקה. ממרכז הגוף

    בקיץ 2014 הציגה רשת השכרת הדירות Airbnb את הלוגו החדש שלה. העולם לא ממש הצליח לקלוט את העיצוב המוזר וסדרת בדיחות אודות איור הלוגו עלו ברשת. היו גם כאלה שחשבו שהיה מדובר במתיחה, אבל זה בכלל קרה ביולי ולא ב-1 באפריל שחל היום.

     

    הלוגו החדש של וירג'ין אמריקה

    הלוגו החדש של וירג'ין אמריקה

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

    קצת בהשראת ה-A המוזרה של Airbnb והרבה בזכות המנכ"ל הצבעוני ריצ'רד ברנסון, הציגה היום חברת התעופה וירג'ין אמריקה את "הלוגו החדש שלה" שעוצב על פי צמד שדיים. בשל הרגישות החברתית, החברה אמנם מיהרה לספר שמדובר במתיחת 1 באפריל ולא יחול כל שינוי אמיתי בלוגו, אבל ההשקעה עדיין מרשימה ביותר.

    הבדיחות על לוגו Airbnb, יולי 2014 ( ) ( )
    הבדיחות על לוגו Airbnb, יולי 2014

    צוחקים ומתחדשים (צילום: Virgin America) (צילום: Virgin America)
    צוחקים ומתחדשים

    "כחברת תעופה חדשנית רצינו להסתכל מעבר, רצינו להתפתח ולהציג לוגו חדש שמספר את סיפורנו", נכתב בעמוד מיוחד בבלוג החברה, שנפתח לרגל השקת "הלוגו החדש". "אנחנו מבינים שמיליוני אנשים ברחבי העולם יוכלו להזדהות עם הלוגו שלנו. אנחנו משפרים את עולם התעופה. איך מקפלים את כל אלה בלוגו אחד? אחרי מחקר מעמיק עם חברות העיצוב הטובות בעולם הגענו לזה - ואנחנו נרגשים לחלוק את זה עם העולם".

    מתוך הסרטון (צילום: Virgin America) (צילום: Virgin America)
    מתוך הסרטון

    בהמשך דף הבלוג המשעשע של וירג'ין אמריקה, תמצאו משחקי מילים רבים המתייחסים בין היתר לכך שהלוגו החדש מסמל את מרכז החברה ואת מרכז הגוף, ואת רצון החברה להוביל את הנוסעים מנקודה A לנקודה B ועוד. בסרטון המושקע שנוצר במסגרת "קמפיין הלוגו החדש", נראה מייסד החברה לצד העובדים שמספרים כי הלוגו המתחדש "מתפרץ מהחזה".

     

    לא כולם צחקו

    ולמרות הבדיחה, באופן צפוי לא כולם הצליחו להבין את ההומור של ברנסון וחבריו. חלק מנוסעי החברה בארצות הברית הזדעזעו וכתבו בטוויטר "האם הלו הם שדיים, פרצוף רשע או מסיכה של גיבור על?"; "האם התדמית החדשה שלכם היא שדיים נפולים?", כתב נוסע אחר; נוסעת מזועזעת שאלה "האם אף אחד לאורך הדרך לא אמר לכם שזה נראה כמו ציצים? אף אחד???"; ונוסעת יצירתית אחרת הוסיפה "אלה שדיים, או אשכים, או שדיים ואשכים".

    היינו חייבים עוד אחד של Airbnb לסיום ( ) ( )
    היינו חייבים עוד אחד של Airbnb לסיום( )
     

    חלק מהמגיבים גם התייחסו כאמור ללוגו Airbnb שאכן הוחלף במציאות למשהו מוזר ודומה, והביעו תקווה שכאן מדובר במתיחה בלבד ולא בשום דבר שקרוב אפילו ללוגו שהחברה תשתמש בו ביום מן הימים.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים