שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ההשפלה שספג נכה צה"ל בטדי
    דוד ניסים, נכה צה"ל בכיסא גלגלים, בסך הכל רצה לצפות במשחקה של קבוצתו האהובה הפועל ירושלים מול הפועל קטמון. אך כשרצה להתפנות גילה לצערו שתא שירותי הנכים נעול, והאחראים במקום מסרבים לפתוח אותו. עיריית ירושלים בתגובה: "המנהל הורה לפתוח את השירותים מיידית"

    אוהד הפועל ירושלים, דוד ניסים, נכה צה"ל בכיסא גלגלים, הגיע למשחק מול הפועל קטמון בטדי. אך כשרצה ללכת לשירותים, הופתע לגלות שתא השירותים המיועד לנכים היה נעול.

     

    ניסים הגיע למשחק עם מלוויו והם התמקמו עם אוהדי הפועל ירושלים ביציע. לטענתם, ביקשו שוב ושוב מהאחראים במקום שיפתחו את תא השירותים אך בקשותיהם לא נענו.

     

     

    דוד ניסים (צילום: מאור פיטוסי)
    דוד ניסים

     

    ליטל פיטוסי, אחייניתו של דוד ניסים סיפרה :"זו חוצפה ושערורייה ממדרגה ראשונה שלא פתחו את תא השרותים המיועד לנכים. בלית ברירה היינו חייבים לחפש דרכים חלופיות. אני לא מבינה איך אצטדיון כזה גדול לא נותן מענה לנכים. תאי השרותים לנכים חייבים להיות פתוחים לציבור הנכים והמוגבלים. אנחנו לא נשתוק". "זו אינה הפעם הראשונה שתא הנכים לא פתוח", הוסיף שלמה נסימי, שמלווה את דוד ניסים כבר 30 שנה

     

    תגובת העירייה: "מנהל האצטדיון הנחה לפתוח את השירותים מיידית"

    מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "לטובת האוהדים בעלי הצרכים המיוחדים מוקצים מקומות ישיבה ביציע הצפוני בו קיימים שירותי נכים העומדים בתקן - והנושא מגובה בשילוט והודעות

    לאגודות הספורט. (כולל חניה)".

     

    "במקרה הנוכחי האוהד ישב ביציע המערבי בו קיימים שירותי נכים שאינם עומדים בתקן. האבטחה במקום מונחת באופן כללי לא לתת גישה למקום זה מחשש לבטיחותם של המשתמשים. למרות זאת ותוך התחשבות, כאשר הדבר הובא לידיעתו של מנהל האצטדיון הוא הנחה את העובדים לפתוח באופן מיידי את השירותים הקיימים במקום לטובת האוהד.

     

    "נציין כי אגודות הספורט אחראיות להעביר את כל המידע אודות ישיבה ושירותים עבור האוהדים בעלי הצרכים המיוחדים – וכך הן מונחות ע"י מנהל האצטדיון".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים