שתף קטע נבחר
 

טסלה שוב בכותרות, עם מודל S חדשה

ספינת הדגל של יצרנית המכוניות החשמליות מארה"ב מתעדכנת. עם מראה חדש, טעינה מהירה יותר ושיפור הטווח

טסלה מודל S, המכונית הנמכרת והמצליחה ביותר של יצרנית הרכב מעמק הסיליקון, מתעדכנת ומציגה מראה חדש. לא ממש מפתיע, אחרי יותר מ-100 אלף יחידות שנמכרו ללקוחות עם כיסים עמוקים ומודעות חברתית - לפחות תדמיתית. אז נכון, יש לשער שמודל 3 החדשה שתוצג בעוד שנתיים, 6 שנים לאחר שעלתה ה-S הראשונה על הכביש, תמכור פי כמה ממנה. עובדה, כשבוע לאחר שנחשפה גרסת אב-טיפוס שלה, השתכנעו לא פחות מ-325 אלף לקוחות לשלם מקדמה של 1,000 דולר עבור הזכות לרכוש אותה. בעוד שנתיים כאמור.

הרענון שעברה מודל S ינסה להאיץ את המכירות של המכונית הוותיקה בהיצע הדגמים של טסלה, ולרכוב על התיאבון למותג שפיתח הציבור בעקבות ההיסטריה שיצרה ה-3. שינויי העיצוב נוגעים לחזית שמוותרת על סבכה הקדמית מזוייפת מפלסטיק שחור - מכונית חשמלית לא זקוקה לפתחי אוורור - בחזית, עם פגוש קדמי חדש ותאורת לד מלאה ואדפטיבית בדומה למודל X. תא הנוסעים מציע מגוון גדול יותר של גימורי עץ ודיפוני עור, כמו-גם בקרת אקלים המונעת חדירת גזי פליטה ממכוניות אחרות, חיידקים ובקטריות לתא הנוסעים.

שינוי נוסף נוגע ליחידת הטעינה המשודרגת מ-40 אמפר ל-48 אמפר בדומה למודל X, שינוי המאפשר קיצור זמן טעינה במתח גבוה. כאופציה מוצעת יחידת טעינה בזרם של 72 אמפר, המקצרת את זמן הטעינה ב-50%. מערכת לנהיגה אוטונומית - Autopilot בשפת טסלה - כוללת שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת נסיעה בפקקים וחניה אוטומטית. המחיר בארה"ב מתחיל ב-71,500 דולר לדגם 70D הבסיסי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים