שתף קטע נבחר

קדימונים לתערוכת הרכב בבייג'ין

בתערוכת הרכב הגדולה והחשובה ביותר בסין שתיפתח את שעריה בשבוע הבא לא תוצג רק התוצרת המקומית. יצרני הרכב הוותיקים יחשפו בתערוכה של שוק הרכב הגדול בעולם, דגמים חדשים ורכבי תצוגה עתידניים

שוק הרכב הסיני תופס בשנים האחרונות מעמד חשוב וגדול יותר בקרב יצרניות הרכב. כך גם תערוכת הרכב בבייג'ינג, שתפתח את שעריה ביום שני הקרוב (ה-25.4) תהיה הגדולה ביותר בהיסטוריה שלה. זאת באופן הפוך לתערוכות הרכב הוותיקות והמסורתיות כמו פרנקפורט, ג'נבה דטרויט שמאבדות פופולאריות. בשנים האחרונות התערוכה הסינית הפכה במה לחשיפת דגמים חדשים המשווקים בכל העולם ולא רק להצגת תוצרת מקומית הייעודית לשוק המקומי. הנה כמה קדימונים נבחרים.

 

פולקסוואגן SUV קונספט

פולקסוואגן תחשוף קונספט לרכב שטח שככל הנראה יהווה קדימון לדור השלישי של הטוארג שצפוי להיחשף ב-2017. בדומה לאחיו הגדול, אודי Q7 ולבנטלי בנטיאגה הוא יתבסס על פלטפורמת MLB-Evo ויפחית ממשקלו בין 200 ל-300 ק"ג. יחידת ההנעה ברכב התצוגה תהיה פלאג-אין הייבריד עם הספק משולב של 381 כ"ס ו-71.4 קג"מ שתאפשר תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, בד בבד עם צריכת דלק רשמית של 33.3 ק"מ לליטר וטווח נסיעה של 50 ק"מ על המנוע החשמלי בלבד. הקונספט מאמץ את קו העיצוב החדש של פולקסוואגן עם סבכה קדמית בולטת המשתלבת עם הפנסים מלפנים ומופע מרהיב של תאורת לד. פולקסוואגן הבטיחה כי תא הנוסעים יציע דור חדש של מערכות הפעלה דיגיטאליות.

 

אינפינטי QX ספורט קונספט

אינפינטי תחשוף את ה-QX ספורט קונספט, רכב תצוגה שעל פי הערכות צפוי להציג את קו העיצוב ולהוות קדימון למחליף ה-QX70 הוותיק, רכב הפנאי הספורטיבי של היצרנית שנחשף עוד ב-2008 (כונה אז FX) וניסה להתחרות בב.מ.וו X5 ופורשה קאיין. מהתמונה ששחרר מותג היוקרה של ניסאן נראה כי רכב התצוגה צפוי להמשיך את קו העיצוב המוחצן והייחודי של קודמו.

 

לקסוס IS

יצרנית היוקרה היפנית תחשוף מתיחת הפנים של אמצע החיים לדור השלישי של ה-IS, מכונית הסדאן הקומפקטית שמתחרה בב.מ.וו סדרה 3 וזכתה לפופולאריות גבוהה בישראל. עיקר השינויים צפויים להיות עדכון המראה החיצוני שיתיישר עם קו העיצוב החדש והבולט של היצרנית בדומה לדגמי הפנאי NX ו-RX ויאפשר לה להתמודד טוב יותר מול המתחרות החדשות בקטגוריה.

פורשה קאיימן 718

פורשה תציג את מתיחת הפנים לקאיימן שתיקרא 718. בדומה לבוקסטר גם היא תקבל מנועי 4 צילינדרים מודגשי טורבו בנפח 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר בגרסת S הבכירה ויחליפו את מנועי 6 צילינדרים האטמוספריים. כבעבר הם ישודכו לתיבת הילוכים ידנית עם 6 יחסים או כפולת מצמד עם 7. החדשה העיקרית היא
שהקאיימן תוצב מתחת לאחותה נטולת הגג ותהיה הזולה ביותר בהיצע הדגמים של פורשה עם תג מחיר נמוך מהבוקסר שמחיר גרסת הבסיס עומד על 458 אלף שקלים. ספר הזמנות לקאיימן יפתח ב-25.4 בסוכנויות פורשה ברחבי העולם כולל בזו המקומית.

 

אודי TT RS

אודי תציג את הגרסה הספורטיבית ביותר ל-TT ה-RS. יחידת הכוח צפויה להגיע מה-RS3; מנוע בתצורת 5 צילינדרים ייחודית בנפח 2.5 ליטר שיפיק 367 כ"ס וישודך לתיבה כפולת מצמד עם 7 יחסים והנעה כפולה קבועה. הביצועים צפויים להיות דומים ל-RS שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות בדרך למהירות מרבית של 280 קמ"ש. בדומה ל-RS3 גם ה-TT RS צפויה לקבל מיתלים מונמכים וקשיחים יותר מהגרסה הרגילה, בלמים גדולים יותר (בלמים קרבון אופציונאליים) וצמיגים קדמיים רחבים מהאחוריים ב-20 מ"מ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים