שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    פיז'ו 3008 חדש - בישראל בשנה הבאה

    פיז''ו חושפת דור חדש לרכב הפנאי שלה, עם מנועים מודרנים, מערכות בטיחות מתקדמות ועיצוב חיצוני ופנימי שונה ואטרקטיבי מבעבר. בישראל ב-2017

    שמונה שנים בדיוק לאחר שהוצג לראשונה, חושפת פיז'ו חושפת את הדור השני והחדש לרכב הפנאי הקומפקטי, ה-3008. לדגם המעודכן עיצוב בולט וייחודי בזכות סבכה קדמית גדולה, יחידות תאורה חדות ומשולבות לד, בתי גלגלים מודגשים, מגני פלסטיק שחור סביב למרכב וקורה C שחורה, המטפלים בנקודת התורפה המרכזית של הדגם היוצא - מראה חסר השראה ורחוק מדי מסגנון רכב הפנאי המועדף כיום.

    ה-3008 מבוסס על הפלטפורמה המודולארית המשותפת ל-308 הקומפקטית ומציע בסיס גלגלים ארוך מבעבר - 6.2 ס"מ נוספים ו-267.5 ס"מ בסך הכל, לטובת מרווח משופר לנוסעים ולמטען. הרוחב והגובה נותרו דומים לדגם היוצא (184 ו-162 ס"מ בהתאמה) אבל ממד האורך צמח ב-8 ס"מ ל-445 ס"מ. תא המטען אכן גדל ב-92 ליטר, ל-520 ליטר בסך הכל.

     

    למרות הגידול בממדים, המשקל העצמי נמוך בכ-100 ק"ג מהדגם היוצא. בהיצע המנועים הרלוונטים לשוק המקומי יהיו צמד טורבו-בנזין; 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר 130 כ"ס, ו-4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר עם 165 כ"ס. שניהם ישודכו לתיבת שישה הילוכים אוטומטית (של איסין היפנית) ולהנעה קדמית בלבד.

    בתא הנוסעים וסביבת הנהג בולט לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "12.3, ולצדו מסך מגע בגודל "8 השולט על מערכות הרכב השונות. הקונסולה המרכזית פונה לכיוון הנהג, ידית ההילוכים בצורת ג'ויסטיק והגה שלוש צלעות קטן-קוטר נועדו לשוות ל-3008 אופי דינמי. בסעיף האבזור ראוי לציין כי פיז'ו שילבה מספר מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית (בטווח שבין 5 ל-140 קמ"ש), שמירה אקטיבית על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, מערכת מצלמות היקפית וחניה אוטומטית.

    באירופה צפוי ה-3008 להיות מעט יקר מהדגם היוצא, אך מלובינסקי היבואנית נמסר כי עוד מוקדם לדעת מה יהיה מחירו כשינחת כאן במהלך שנה הבאה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים