שתף קטע נבחר

סוזוקי באלנו חוזרת לישראל - החל מ-75 אלף שקל

להיט המכירות משנות התשעים חוזר לישראל במרכב חמש דלתות קומפקטי, תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית וציון נמוך במבחני בטיחות

כמעט עשור וחצי לאחר הפסקת השיווק, סוזוקי באלנו חוזרת לישראל. אך בשונה ממכונית הסדאן היפנית ההיא, להיט המכירות של שנות ה-90 אשר זכה בתואר הנמכרת ביותר שנתיים ברציפות (96'-97') הדגם החדש שנחשף אשתקד בפרנקפורט מציע מבנה האצ'בק עם חמש דלתות, ומיוצר במפעלי החברה בהודו. היבואנית, מכשירי תנועה, השיקה היום את הבלאנו החדשה במחיר של 75 אלף שקלים עם תיבת הילוכים ידנית ו-94 אלף שקלים אוטומטית.

מכשירי תנועה מנסה למצב את הבלאנו כמשפחתית-קומפקטית, תוך אמונה בזיכרון החיובי שהותיר הדגם הקודם על הקהל הישראלי. עם זאת, ראוי לציין כי בסיס הגלגלים (252 ס"מ) שלה, המשפיע העיקרי על מרווח תא הנוסעים, קצר אף מדגמי סופר-מיני כמו יונדאי i20 ומאזדה 2. תא המטען מציע 345 ליטר של נפח.

המנוע היחיד בהיצע הוא 4 צילנדרים בנפח 1.2 ליטר המפיק המפיק 90 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 יחסים או אוטומטית רציפה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.3 שניות בשני המקרים, אך צריכת הדלק הרשמית טובה ועומדת על 21.2 ק"מ לליטר באוטומטית ו-21.7 ק"מ לליטר בידנית.

רשימת האבזור של הגרסה הידנית ב-75 אלף שקל כוללת שליטה מההגה (שאינו מצופה עור) במערכת השמע, בלוטות' וחישוקים "16 קלים. הגרסה האוטומטית מוסיפה מפתח חכם, בקרת אקלים, בקרת שיוט וחיישני נסיעה לאחור. במשך תקופת ההשקה תוצע מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית ללא חיוב.


בסעיף הבטיחות ראוי לציין כי לבאלנו שש כריות אוויר, אך הגרסה שמגיע ארצה אינה מצויידת במערכת לבלימה אוטונומית. מבחני הריסוק של יורו NCAP היא זכתה ל-3 כוכבים בלבד. במקום זה הבאלנו מסתפקת במערכת מובילאיי.

 

מהיבואנית מכשישיר תנועה נמסר כי מערכת הבטיחות המקורית צריכה לעבור את אישור היצרן להתאמתה לכבישים המקומיים והיא מקווה כי תוכל להציעה אותה בתחילת שנה הבאה. עוד נמסר כי יעד המכירות הוא 2,500 יחידות עד סוף השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים