איניפינטי Q50 ורנו קליאו RS למוסך
126 בעלי אינפינטי Q50 יוזמנו למוסך בשל אפשרות לכשל במערכת ההיגוי על-חוט ו-23 בעלי רנו קליאו RS יוזמנו למוסך עקב תקלה בהדבקת מסיט האוויר האחורי
לדברי היבואנית הקריאה לתיקון נובעת בשל חשש שהמערכת תאבחן באופן שגוי את זווית גלגל ההגה בעת התנעת המנוע. שילוב של מתח נמוך במצבר בעת ההתנעה עם זווית התחלתית גדולה בחנייה, תגרום לשגיאה באלגוריתם של חישוב יחס ההגה. במצב זה, גלגל ההגה יהיה במצב לא מרכזי וייתכן שתפרש זאת כנטייה של הרכב למשוך לצד אחד. במקרה קיצוני, רדיוס הפנייה עשוי לגדול.
עקב כך בעלי הרכבים המדוברים יוזמנו לאחד ממרכזי השירות המורשים של אינפינטי לשם ביצוע תכנות מחדש ו/או החלפה של יחידת הבקרה של מערכת היגוי. הפעולה תארך לכל היותר כשעה ורבע ותבוצע ללא חיוב הלקוח.
במקרה השני מדובר בקריאה לתיקון כל 23 דגמי קליאו RS מהדור הנוכחי שנמכרו בישראל מתחילת הייצור ב-2013 ועד ה-9 לנובמבר 2015 עקב חשש להתנתקות מסיט הרוח האחורי. לדברי היבואנית חום גבוה עלול לפגום באיכות ההדבקה המקבעת את האחיזה של הדופן הפנימית של מסיט האוויר המחוברת לדלת תא המטען. הלקוחות יזמנו לאחד ממוסכי השירות המורשים של רנו על מנת לבצע הדבקה שתארך כרבע שעה או החלפה של מסיט האוויר שתיקח כשעתיים וחצי ותבוצע ללא תשלום.
יש להזכיר כי תקנות הרכב בישראל קובעות כי בעל הרכב לא יישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.