שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ריינג' רובר ספורט יורד לעם, נגיד

    הדגם הספורטיבי והדינמי ביותר של לנד רובר מקבל גרסת בסיס חדשה עם מנוע 2.0 ליטר צנוע, חסכוני וידידותי לסביבה

    ריינג' רובר ספורט, הדגם הספורטיבי ביותר בהיצע לנד רובר, מקבל יחידת הנעה בסיסית. המנוע החדש בנפח 2.0 ליטר דיזל, מחליף את ה-TDV6 בנפח 3.0 שהיה עד כה הבסיסי בהיצע, על-מנת להתחרות בגרסאות הבסיס של מרצדס GLE250d וב.מ.וו X5 25D. הגרסה החדשה תהיה זולה בכ-2,500 שקל באירופה מהמנוע המוחלף, סכום זניח בהתחשב בכך שתג המחיר של הדגם בארץ מתחיל ב-789 אלף שקל. יש לשער כי למרות תג מחיר נגיש יותר לגרסת הבסיס החדשה, היא עדיין תהיה יקרה משמעותית מגרסאות בסיס של מתחריו הגרמנים, שמחירן נמוך מחצי מיליון שקלים. מחברת המזרח, יבואנית לנד רובר, נמסר כי מוקדם לדעת מתי הדגם יגיע לישראל, אם בכלל.


    המנוע החדש משמש גם את יגואר F-פייס, אך בריינג' ספורט הוא מפיק 240 כ"ס ו-56.1 קג"מ תודות למגדש טורבו כפול (יחיד ביגואר), 18 כ"ס ו-5.1 קג"מ פחות מיחידת הכוח היוצאת. הוא ישודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית של ZF, ויאיץ ל-96 קמ"ש (60 מייל) ב-8 שניות, 0.9 שניות איטי יותר מהדגם היוצא. נתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים השתפרו לעומת זאת ב-10 אחוזים עם 16.1 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת ו-164 גרם CO2 לק"מ. לטענת לנד רובר, המנוע החדש והעשוי אלומיניום, קל משמעותית מזה היוצא ומשפר על כן את התנהגות רכב השטח במשקל של יותר משני טון.


    בנוסף עבר הריינג' ספורט עדכון קל הנוגע למסך מגע בגודל "10 ("8 בעבר) המאפשר עיצוב שונה לקונסולה המרכזית ומפחית את כמות המתגים בה. עוד נוספו מערכות בטיחות מתקדמת כמו התראה על עייפות נהג המנטרת את תנועות ההגה ומתחשבת בשעה ובמשך הנסיעה, מערכת זיהוי תמרורים המתאימה את מהירות הנסיעה דרך בקרת השיוט לזו המותרת, ובלימה אוטונומית במצבי חירום. אלה נוספים למערכות הקיימות בדגם כמו התראה על שטח מת, על סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים