שתף קטע נבחר
 

אין גישה לחשבון: התקלה בבנק לאומי נמשכת

התקלה באתר האינטרנט של בנק לאומי ובאפליקציה, שאינה מאפשרת גישה לחשבון - נמשכת זה היום השלישי. למרות טענת הבנק שלשום כי התקלה תוקנה, מתברר כי השיבושים בערוצים הדיגיטליים של הבנק נמשכים. הבנק: "התקלה הראשונה תוקנה ערב החג. כעת זו תקלה אחרת שנמצאת בטיפול"

אחרי שבבנק לאומי הודיעו ערב יום כיפור כי התקלה בערוצים הדיגיטליים של הבנק, שהחלה בתחילת השבוע - תוקנה , מתברר כי עדיין אין גישה לחשבון באתר האינטרנט ובאפליקציה של הבנק.

 

הבוקר (ה') מדווחים לקוחות בנק לאומי כי שוב אין גישה לחשבונם מהערוצים הישירים. באחת הפניות שהגיעה הבוקר ל-ynet נכתב: "התקלה בבנק לאומי לא תוקנה. הגדרות שלמות של ספקים שלי נמחקו. מדובר בנזק בימי עבודה שלנו כחברה ואי העברת כספים בזמן. לא טורחים לתת הסבר ללקוחות ואפילו לא מודיעים. בושה".

 

כאמור, החל מיום שני בשעות הבוקר חווים לקוחות הבנק שיבושים בניסיון להתחבר לחשבון שלהם, באמצעים הדיגיטליים.

 

בין שלל הפניות שהגיעו ל-ynet בתחילת השבוע כתבה אחת הלקוחות: "מהבוקר אינני מצליחה להיכנס לאתר הבנק. כיצד ייתכן שיקרסו מעומס או תשתיות לקויות? אני חייבת לבצע תשלומים ומשכורות לפני כיפור אחרת אצטרך לבקש סליחה מהעובדים והספקים".

 

לקוח אחר סיפר כי כבר בבוקר פנה למוקד בנק לאומי והתלונן על התקלה, אולם שם השיבו לו כי "היא תתוקן בתוך שעה-שעתיים לכל היותר", אך המציאות קצת שונה ובבנק לא הצליחו להתגבר על התקלה שנמשכה כאמור יותר מיממה.

  

בשיחה שקיימנו הבוקר עם הבנק טוענים שם כי "התקלה הראשונה תוקנה ואילו כעת מדובר בתקלה אחרת". זאת למרות שמדובר באותה בעיה בדיוק. בבנק לא ידעו להשיב מתי התקלה תתוקן וציינו כי "הנושא בטיפול". 

 

בתגובה ששלח הבנק נכתב: "עקב תקלה זמנית באתר ובאפליקציית לאומי, ייתכנו קשיי גישה מסויימים בגלישה לדף החשבון האישי. אנו עושים את מירב המאמצים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ונעדכנכם עם סיומה. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית". בבנק הוסיפו כי את כל הפעולות ניתן לבצע בסניפים ובמוקד הטלפוני - לאומי Call.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים