שתף קטע נבחר

נעל במקום מפה, מונית מרחפת והיריון במלון: סיכום 2016 בקוויקי

עולם התיירות היה גדוש בחדשות מסעירות בשנה החולפת. מאטרקציות מגניבות וחידושים טכנולוגיים, ועד לאסונות תעופה ועתידנות מרשימה. 5 הכותרות שבלטו השנה בקוויקי וגם - הצביעו בסקר השנתי שלנו

נכון שמטוסים מביאים אתכם ליעד הרצוי , אבל משם אתם אחראים להתמצאות בעיר החדשה. חברת התעופה איזיג'ט החליטה השנה לקחת את זה צעד אחד קדימה ולפתח נעליים חכמות בשם Sneakairs. הנעליים מתחברות לאייפון של התייר ובעזרת רעד קל ברגל ימין או שמאל, נדע לאן לפנות כדי להגיע ליעד.

הנעליים של איזיג'ט (צילום: EasyJet) (צילום: EasyJet)
הנעליים של איזיג'ט(צילום: EasyJet)

אחד האתרים הפופולאריים בעולם והמצולמים ביותר בכדור הארץ, סמלה של עיר האורות, השנה היה גם בית. הקומה הראשונה של מגדל אייפל הפכה בחודש יולי למתחם דיור זמני. במסגרת הגרלה של חברת ההשכרה HOME AWAY, זכו מספר בודד בני מזל לשכור את הדירה המפנקת עם טלוויזיית ענק, סלון מרווח, מיטה מפנקת וכמובן הלוקיישן החם בגלובוס!. 

הדירה במגדל אייפל ()
הדירה במגדל אייפל

ועוד חדשות שהגיעו השנה מפריז עסקו בפתרון היצירתי לפקקים. "סקיי באבל", מונית מעופפת שתיקח אתכם רק מטר אחד מעל פני הים, לכל מקום שתבקשו. הפרויקט העתידני הזה, שהוא גם סולרי וידידותי לסביבה, ייצא לדרך בפריז מעל נהר הסיין. במונית, יהיו מקומות לארבעה נוסעים והיא תטוס במהירות של 30 קמ"ש. כיאה לפרויקט שאפתני שכזה, את המונית תזמינו באמצעות אפליקציה ומחיר נסיעה יעלה כעשרה אירו לאדם.

המונית המעופפת מצרפת ()
המונית המעופפת מצרפת

כל אמריקה התרגשה מהאטרקציה החדשה של דיסני במרכז אפקוט שבדיסניוורלד. מדובר ברכבת שנכנסת אל תוך עולמן של אלזה, אנה ושלל הדמויות האחרות מהסרט לשבור את הקרח ומחייה אותן באמצעות בובות מיוחדות וטכנולוגיות תלת מימד חדישות. אבל השמחה הגדולה בפלורידה קצת התקלקלה בקיץ האחרון כשדווח על תורים למתקן שהגיעו לחמש שעות.

לשבור את הקרח או לשבור את אלזה אחרי 5 שעות המתנה? (צילום: דיסני) (צילום: דיסני)
לשבור את הקרח או לשבור את אלזה אחרי 5 שעות המתנה?(צילום: דיסני)

לסיום - הידיעה המפתיעה של השנה: איך משכנעים זוגות צעירים באיטליה להיכנס להיריון? פשוט מציעים להם חופשה בחינם. זה נשמע הזוי ביותר, אבל מדובר בסיפור אמיתי. עשרה מלונות במחוז אומבריה שבאיטליה, חתמו על יוזמה משותפת שתסייע לעלות את שיעור הילודה בארץ המגף, כך שאם תוכיחו שנכנסתם להיריון בזמן חופשה באחד מהמלונות האלה - תזכו לחופשה נוספת או החזר כספי. הקמפיין עורר סערה ציבורית גדולה אבל כנראה שאין דבר כזה פרסום רע, בייחוד כאשר מנסים לעלות את שיעורי הילודה באיטליה, שהם הנמוכים ביותר בכל אירופה.

 

וזה הזמן לענות לסקר שלנו: איך היתה שנת החופש שלכם? 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים