שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    הסוף למחלקה הראשונה באל על?

    אל על נערכת לקליטת 16 מטוסי הדרימליינר (בואינג 787) החדשים של החברה, כאשר הראשון שבהם צפוי לנחות בארץ כבר באוגוסט הקרוב. בין השינויים שבוחנת החברה: סגירת המחלקה הראשונה והקמת מחלקת "אקונומי-פרימיום" שתציע תנאי טיסה של מחלקת עסקים, עם שירות של מחלקת התיירים. באל על סירבו להתייחס לדברים

    פירסט קלאס - הסוף? חברת אל על הציעה לאורך השנים חווית טיסה ברמת השירות הגבוהה ביותר הקיימת בטיסות מסחריות, המחלקה הראשונה. אולם כעת, עם היערכות חברת התעופה לקליטת מטוסי הדרימליינר (בואינג 787) החדשים, נבחנת האפשרות לסגור את המחלקה ולהקים במקומה מחלקה חדשה: "אקונומי פרימיום".

    המחלקה הראשונה במטוסי אל על כיום (צילום: אוהד רומנו) (צילום: אוהד רומנו)
    המחלקה הראשונה במטוסי אל על כיום(צילום: אוהד רומנו)

    בשבועות האחרונים מקיימים גורמים בחברה שיחות תדרוך לעובדים ומציגים בפניהם את מגוון האפשרויות שעומדות על הפרק, ועתידות להיכנס בהדרגה עם קליטת המטוסים החדשים והפרידה ממטוסי החברה הישנים.

     

    עסקים, פרימיום ותיירים

    מחלקת העסקים, הממוקמת באופן מסורתי בחלקו הקדמי של המטוס, צפויה להיות מופעלת במתוכנת זהה לזו שמופעלת כיום בחלק ממטוסי הבואינג 747, 777 ו-767. נוסעי מחלקת העסקים זוכים עם עלייתם למטוס לקבל שמיכה וכרית, אוזניות איכותיות וערכת נוחות. הם יושבים במושבים מתכווננים המאפשרים לעבור למצב מיטה וזכאים ליהנות מאוכל ברמה גבוהה, כשההגשה נעשית באמצעות דיילים ייעודיים במחלקה, המגישים את האוכל בכלי פורצלן. במושבי מחלקת העסקים החדשה מתכוונת החברה לשדרג את מערכת המולטימדיה לרמת HD ולשפר בצורה משמעותית את התכנים.

    מטוס הדרימליינר החדש של אל על (הדמיה) ()
    מטוס הדרימליינר החדש של אל על (הדמיה)

    בכדי ליישר קו עם חברות תעופה מובילות בעולם בוחנת חברת התעופה הישראלית להקים כאמור מחלקת "אקונומי פרימיום" שתאפשר לנוסעים חוויית טיסה ברמה גבוהה יותר ממחלקת התיירים הרגילה. ממידע שנמסר לעובדים והגיע לידי ynet מתברר כי על פי התוכנית המתגבשת תמוקם המחלקה החדשה בשורות 17 עד 20 ותכלול 28 מושבים.

     

    חוויית השירות תהיה דומה לזו הקיימת במחלקת העסקים בפרופיל השירות, אולם חלוקת האוכל ושירות הדיילים יתבצע בדומה לזה הקיים במחלקת תיירים. בכדי למתג את המחלקה החדשה וליצור אינטימיות היא תופרד מנוסעי המחלקות האחרות במחיצה קשיחה ותכלול תא שירותים נפרד.

     

    השינויים, במידה ויצאו אל הפועל, אמורים להוביל גם לסגירתה של מחלקת "תיירים פלוס" שתוגדר לבסוף כ"מושבים מועדפים" בתוך מחלקת התיירים הקיימת.

     

    באל על סרבו להתייחס לדברים.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים