שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הקנגו יורד לשטח

    לאחר שהעניקו הנעה כפולה למיניוואן, ממשיכים ברנו לחפש נישות. הפעם - מסחרית קטנה ושובבה (עוד יותר)

    אצל רנו אין בימים אלה אף לא רגע דל אחד. החדשה האחרונה ברשימה הארוכה של מכוניות חדשות הצפויות להגיע בקרוב לאולמות המכירה היא הקנגו 4X4. אין ספק כי רנו עושים כאן שימוש בביקוש הגדל והולך לכלי רכב רב-שימושיים היכולים לספק פתרונות מתאימים לכאלה הדורשים קצת יותר מהמכונית, כל מכונית.

    גם בשטח

    כזו בדיוק היא כפולת ההנעה החדשה ממשפחת הקנגו של רנו. המסחרית הקטנה שזוכה באירופה ואצלנו לביקוש רב תאפשר מעתה, כמו הסניק בו נהגנו, ירידה לשטח רך יחסית לצורך ניצול זמן-פנאי, שילוב מילים המהלך קסם בשנים האחרונות על אנשי שיווק בקרב יצרני הרכב - ועלינו כמובן.
    שלא במקרה, את מערכת ההנעה הכפולה "שואבים" ברנו ישירות מהשותף העסקי העונה לשם ניסאן. לחברה היפנית יש מדפים מלאים לטובת החברה האם, ומערכת ההנעה הכפולה היא רק אחת בדרך, ללא ספק.

    מראה

    למרות שהצללית תהיה דומה לגרסאות ה"כביש-בלבד", אי אפשר יהיה לטעות בזהות הקנגו כפול ההנעה. מגינים לחיפויי הגלגלים ולצדי המרכב, חישוקים גדולים יותר וצמיגים יעודיים, כמו-גם הגנה קלה לתחתית ולחזית המרכב. בנוסף יעבור גם תא הנוסעים שינויים הכרחיים, כמו למשל לוח מחוונים שונה וספורטיבי יותר, גוונים שונים ואיכות משופרת לריפוד והדיפון. לכך יצטרפו מושבים בעלי תמיכה צידית משופרת, תאי אכסון נוספים לרשימה הארוכה הקיימת, מנשאי כוסות ועוד.

    טכנולוגיה

    הקנגו 4X4 ירד מאותו פס ייצור המשמש את אחיו הרגילים, מצויד באחת משתי יחידות הנעה - בנזין 1.6 ליטר עם 16 שסתומים המייצר 95 כ"ס או מנוע דיזל מסילה משותפת בנפח 1.9 ליטר והספק מרבי של 80 כ"ס. שיווק הראשון מהשניים באירופה מתוכנן לקיץ הקרוב, הדיזל יאלץ להמתין מספר חודשים.
    מערכת המתלים שומרת על תצורה מוכרת של מקפרסון מלפנים, למעט חיזוק חלקים הכרחיים ומהלך מתלה גדול יותר. מאחור המצב שונה והקנגו הקשוח שבחבורה עושה שימוש במערכת של הסניק כפול ההנעה - מתלה עצמאי בעל זרועות עוקבות, כולל תת-שלדה נושאת מכללי הנעה. כן, יש גם חישוקי "15 וצמיגי 185/65 המתאימים גם לשבילים.
    גולת הכותרת כמובן היא מערכת ההנעה הכפולה ההופכת את הקנגו ל"יותר". כאמור, זו הגיעה היישר ממדפי ניסאן היפנית ומציעה כמובן הנעה כפולה קבועה, בתוספת מערכת המונעת סבסוב מיותר של הגלגלים הקדמיים.

    ומה זה אומר?

    עם 4X4 פורץ הקנגו דרך חדשה למסחריות הקטנות המוכרות לנו. הברלינגו והפרטנר של סיטרואן-פיז'ו, לא לשכוח את הדובלו של פיאט וכנראה עוד כמה בדרך. אלה הפכו להצלחה גורפת ולכן אנו מקבלים עכשיו פיתוחים על-גבי פיתוחים. וזה עוד לא הכל, תאמינו לנו. תכניות יבוא לארץ, למי שמעוניין להחליף במהרה את הפראדו של טויוטה, עדיין אין. יהיו כנראה לאחר תערוכת ז'נבה.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    קנגו לשטח
    קנגו לכביש
    הפרצוף מאיים...
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים