שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    לנצ'יה חוזרת לתמונה

    ראש מרכז העיצוב של לנצ'יה מספר ל-ynet על הת'סיס החדשה

    "אני מעריך את הכיוון שרנו בחרה, אבל אני לא מאמין בו" אומר לי מייקל ורנון רובינסון, כאשר אנו עומדים מעל לעמדה של לנצ'יה והרחק ממול ניצבת התצוגה של היצרן הצרפתי; ויש לו לרובינסון, ראש מרכז העיצוב של לנצי'ה, סיבות טובות להציץ ולהזכיר את רנו.
    כמו רנו, גם לנצ'יה הציגה בז'נבה לראשונה את מכונית הדגל החדשה שלה מתוך ניסיון להתברג בשוק מכוניות הסאלון היוקרתי. ואולם, בעוד רנו בחרה כיוון חדשני, אוונגרדי כמעט ומאוד לא מקובל בפלח זה של השוק, לנצ'יה בחרה להתבסס על מבנה מקובל יותר תוך שילוב נעדר עכבות ומיצוי של מאפיינים נוסטלגיים. מישהו אמר: רטרו-מודרני.

    הגרמנים חייבים ליפול

    לנצ'יה טרם פרסמה פרטים על המכונית וגם בתערוכה העדיפה להשאיר את המכונית סגורה. רובינסון, שמכיר היטב כל פרט ופרט, מלא ביטחון; "כשנפרסם את כל פרטי המכונית תראו שהת'סיס אינה סתם קאפה או עוד מכוניות שמנסות להתחרות בסדרה E. הרמה הטכנולוגית כאן מקבילה לסדרה S של מרצדס, לא פחות. אבל האם יש ללנצ'יה גדולה סיכוי להשתלב בקרב מול הגרמנים? התשובה של רובינסין בוטה "נכון, השוק היום שייך לגרמנים, אין עוררין על כך. אבל חייבים לשבור אותם, זה לא יכול להימשך. אלפא מנסה, רנו מנסה, יגואר מנסה וכעת גם לנצ'יה. הם חייבים ליפול".

    עיצוב מיוחד

    הת'סיס שנחשפה בז'נבה היא מהגרסה הסופית אך השיווק יחל רק בסוף השנה. עד אז מבטיח רובינסון לחשוף בפרנקפורט (ספטמבר) גרסת לימוזין מוארכת של הת'סיס שאולי תגיע לפס הייצור. הסיבה לחשיפה המוקדמת של המכונית היא הרצון להרגיל את הקהל לקבל את לנצ'יה כיצרנית מכוניות יוקרה.
    "אנחנו כאן במיוחד כדי להראות את העיצוב המיוחד, זה מה שאנו באים להדגיש בז'נבה" אומר רובינסון ולא בכדי. אחד הקלפים החזקים ביותר של הת'סיס הוא העיצוב הייחודי עם החרטום המעט קשה לעיכול והאחוריים הקלאסיים המרהיבים. גם מבפנים המכונית הזו מציגה עיצוב קלאסי ונאה (עד כמה שניתן היה לראות). מעניין שכמו רנו גם בלנצ'יה בחרו בדיפוני עץ מחוספס שנראה אמיתי. "נמאס לנו מכל העצים המבריקים ומצופי הלקה או מחיקויי הפלסטיק שנראים דומים מדי למקור. רצינו משהו שיביא תחושה חמה יותר".
    מבחינת מנוע לא תציג בינתיים הת'סיס חידושים מרעישים. יחידות הכוח 2.0, 2.4 ו-3.0 ליטר (V6) מוכרות מהקאפה ואולם רוביסנון לא פוסל אפשרויות של שימוש במנוע הנורת'סטאר של קאדילק. להיפך, הוא אפילו מחמיא לו בהתלהבות שרומזת שיש דברים בגו. הת'סיס מבוססת על פלטפורמה חדשה והיא תמוצב מעל ה-166 כמכונית הדגל של קונצרן פיאט. רובינסון וחבריו, שזה עתה השלימו את מלאכת עיצוב האפסילון החדשה (שתוצג בעוד יותר משנה), ניצבים בפני האתגר הגדול ביותר שלהם.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    לנצ`יה תסיס בז`נבה...
    טכנולוגיה מקבילה...
    לסדרה S של מרצדס?
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים