שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    ערוץ הספורט

    למרות עיסוק גובר והולך בשטח הקשה, מציגה יונדאי גם מכונית ספורט מבטיחה - HCD-6

    למרות שניתן היה להתרשם כי יונדאי דברו רק על בוץ ושטח בז'נבה, לא כך הדבר. מה דעתכם על ה-HCD6 למשל, רודסטר עם מנוע מרכזי שנחשפה במקור בתערוכת שיקאגו לפני כחודש? ולא מדובר כאן בעיסוק צדדי כלל ועיקר, אלא במנוע מרכזי גדל נפח עם 2.7 ליטר, הספק מרבי של 215 כ"ס ותיבת שישה הילוכים.
    אין ספק כי ה-6 מרמזת על כיוון ספורטיבי חדש-עתידי ביונדאי. מחד ניתן להבחין בסממני עיצוב של קופה עתידית, פרי עבודתו של המרכז הקליפורני האחראי גם לסנטה פה. מאידך, לפחות מבחוץ, היא אינה נראית יצירה דמיונית אלא כזו המוכנה כבר עתה להגיע לפס הייצור. ואכן, הקוריאנים שהסכימו להתייחס לנושא לא פסלו אפשרות זו. למעשה, למעט הפגושים וחלק מיחידות התאורה המיוחדות, המכונית הזו מציאותית למדי ונמצאת כעת בעיקר בשלב בחינת תגובת הקהל.
    אין ספק כי הרודסטר עשויה לשמש כמקדמת תדמית ומכירות מצוינת בשוק האמריקני. לכן גם מלחשים באוזננו הקוריאנים כי אם אכן ינתן אור ירוק, תגיע המכונית לאולם התצוגה תוך שנתיים לכל היותר. כדאי עם זאת לזכור כי שם הקוד HCD6 לא ישאר. ברוח ה"קופה", מה דעתכם על "רודסטר"?
    אם וכאשר, יעניק המנוע המתוכנן ביצועים כלל לא רעים לספורטיבית - עם מנוע ה-2.7 ליטר תרשום היונדאי הזו 225 קמ"ש מרביים ותזנק מעמידה ל-100 קמ"ש בסביבות ה-7.2 ש'. לא רע, אם כי לא מדהים. בינתיים ניתן לזהות כי עיצוב הפנים מינימליסטי ומקורי פחות מהמראה החיצוני. בעיקר כאשר מתייחסים לבורר ההילוכים המגוחך מעט והמתגים. אגב, קשת ההגנה המקורית - אורכית ויחידה במקום שתיים מאחורי המושבים - נראית מוזרה וכנראה שלא תגיע לאולם התצוגה בכל מקרה.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יונדאי HCD-6
    רודסטר אמיתית...
    עם עיצוב פנים מינימלסטי ומקורי
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים