הפרויקט הטלוויזיוני הזה מדובר כבר תקופה ארוכה - ומכל הסיבות הלא נכונות. הסדרה שיצרו דה וויקאנד וסאם לווינסון עבור רשת HBO, ואמורה הייתה להמשיך את הקו האפלולי-אך-סקסי של "אופוריה", ספגה בפסטיבל קאן ביקורות קשות והוגדרה כאנטישמית, כפנטזיה של גבריות רעילה וכתמצית תרבות האונס. מלבד דה וויקאנד עצמו מככבים לילי-רוז דפ (הבת של), רייצ'ל סנוט, דן לוי ועוד שמות מעולים, שכנראה הולכים להתחרט על שהסכימו לקחת חלק בפרויקט הזה.

סדרה תיעודית שחוזרת אל הקריירה המטורפת של ארנולד שוורצנגר, שהתחיל את הדרך כבאדי-בילדר אימתני והפך לאחד הכוכבים ההוליוודיים הגדולים בעולם ולדמות שרובנו גדלנו עליה. בנטפליקס עלתה גם סדרה עליתית בכיכובו, שהיא בעצם הפרויקט הטלוויזיוני הראשון של שוורצנגר אי פעם. לא צפייה מתוחכמת, אבל אם מחפשים קצת אקשן שוורצנגרי על הספה בלי להפעיל את הראש - כדאי לבדוק.

סדרה תיעודית שעקבה מקרוב אחרי הטור דה פראנס 2022 - מרוץ אופני הכביש היוקרתי והפופולרי בעולם, שנערך מדי שנה כבר יותר ממאה שנים בצרפת ובמדינות השכנות.

עונה חדשה, רביעית ואחרונה לסדרה המתוקה הזאת, שהצליחה לצבור קהל צופים שחורג בהרבה מגיל בית הספר התיכון. בשנתה האחרונה ללימודים (סוף-סוף) דייווי ממשיכה להתמודד עם השאלות הגדולות והקטנות של החיים, יחד עם כל החברות והחברים.

סדרת מתח חדשה ודי מדוברת של אפל, בכיכובם של טום הולנד ואמנדה סייפריד. במנהטן בשנת 1979 בחור צעיר נעצר ומואשם בפשע מחריד. אם לא יפוענח הסיפור המלא, הפושע האמיתי עלול לתקוף שוב. עוד מככבים: ליאור רז (האיש וה"פאודה"), אמי רוסום, אמה ליירד ואחרים.