בוקר אחד בסוף אוגוסט קמה אגם בוחבוט וגילתה שהיא אויבת ההורים בישראל, ושמדובר בעם אכזרי אפילו יותר מילדים. "כשקראתי את התגובות הראשונות חשבתי שאולי רצחתי מישהו או שרפתי בית", היא אפילו לא מנסה לעצור את הדמעות. "כתבו שאני צריכה למות, שאבא ואמא שלי צריכים להתבייש בילדה שגידלו".
כתבות נוספות למנויי +ynet:
לא רוצים לפספס אף כתבה? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בוחבוט לוקחת נשימה. "כתבו לי: מזעזעת מי את, אלוהים לא יסלח לך על זה, הילדים שלי לא ישמעו אותך", היא ממשיכה לתאר את הזובור שעברה ברשתות. "מלא תגובות שאני עדיין מנסה לעכל. אנחנו מדברים הרבה על אלימות ברשת, על זה שעושים חרם על ילדים, ופתאום ההורים עושים את כל מה שהם לא רוצים שיכתבו על הילדים שלהם. חירפן אותי שאנשים מבוגרים הם אלה שכתבו את הדברים האלה. אני פשוט חושבת שברשת הרבה פעמים אין נשמה, וכולם מאבדים צלם אנוש. יורים בלי סוף ובלי לחשוב פעמיים".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט מחממת את מארון 5
אגם בוחבוט מחממת את מארון 5
''לא האמנתי לביקורות''. אגם בוחבוט מחממת את מארון 5
(דנה קופל)
הסערה שעברה על בוחבוט הייתה בעוצמה גבוהה במיוחד גם כי היא מעולם לא חוותה דבר דומה. מאז ניצחה בגיל שמונה בתוכנית הריאליטי "בית ספר למוסיקה" היא הפכה לסוג של מאמי לאומית, הכישרון הגדול מהדרום, ובהתאם לכוכבת ילדים ונוער נטוותה עבורה תדמית זכה וטהורה. "אני רגילה מהרגע שהתחלתי שכולם אוהבים אותי", היא אומרת. "ברחוב תמיד מחבקים ואוהבים אותי ותמיד-תמיד יש תגובות טובות. ואז יצא השיר הזה, ונכנסתי לקרוא מה אומרים עליי, ולא האמנתי. כן, מודה. זה היה מאוד קשה".
השיר הזה, לאלה שאיכשהו החמיצו, הוא "יותר חזק מה", שבפזמון שלו בוחבוט גונחת: "אני צריכה גבר, יותר חזק מה. אני צריכה גבר, יותר חזק מה". לקונוטציה המינית הבלתי נמנעת הזאת, נוספות מילים שמתארות בקריצה זוגיות רעילה. "מה ביקשתי", שרה בוחבוט, "אחד שישחק לי בלב, על הדרך יבוא ויעשה גם כואב".
בצד המשמח של המשוואה, "יותר חזק מה'' בפירוש העלה את בוחבוט לליגה המתפתחת של זמרות הפופ המובילות בארץ, אלה שכמעט כל שיר, אמירה או תמונה שלהן מחזיקים בקלות דיונים ארוכים, של ימים, ברשתות. הבאזז המיוחל נוצר מיד עם יציאת השיר, אבל בעצם, כמו שמסבירה בוחבוט, הביצה נולדה לפני התרנגולת. "'יותר חזק מה' למעשה הגיע מהקהל שלי. כל הסיפור התחיל בהופעות שלי, תמיד כשהייתי מבצעת את 'שירי דיכאון' הייתי אומרת לקהל 'לשיר יותר חזק'. מנהג כזה".
שום דבר מיני. "שום דבר. ואז פתאום התחילו לצוץ סרטונים שלי ושל הקהל בפזמון של 'שירי דיכאון': הם צועקים לי, 'יותר חזק מה', ואני עונה והם מחזירים, ויש פינג פונג ביני לבינם. די מהר זה התחיל לשטוף את הרשתות".
"לא גנחתי ולא קרוב לגנחתי בשום הופעה. פשוט אנשים החליטו למתג ככה את הדבר הזה, ואם יש משהו שאני ממש שונאת זה שלוקחים משפט תמים שאני אומרת לקהל בהופעות ומכוונים את זה למקום סוטה"
מה זה שטף? צונאמי. בשלב כלשהו להשטאג 'יותר חזק מה' היו סביב 20 מיליון אזכורים ברחבי הרשת, בעיקר - איך לא - בטיקטוק. מי שבישר את זה למנהל של בוחבוט, אורון כלפון, היה הספר של סטטיק ובן אל, רון מרציאנו. הוא אמר לאורון, 'תקשיב, יש טרנד מטורף עם אגם בטיקטוק. אתה לא מאמין'. אורון נכנס ונדהם. הוא שלח לי הודעה: 'יודעת שיש סביב 'יותר חזק מה' טרנד חזק וכולם מעלים סרטונים? עניתי ששמעתי על זה ושאני שונאת את זה".
נו, בבקשה. את בעצמך לא אהבת. "זה ממש עיצבן אותי. הרי מה היה שם? אנשים לקחו משפט תמים שהייתי אומרת בהופעות, 'יותר חזק מה', ואז העלו סרטונים ואז אחרים נכנסו להגיב וכתבו: 'אגם בוחבוט גונחת בהופעה'. זה לא היה נכון כמובן. לא גנחתי ולא קרוב לגנחתי בשום הופעה. פשוט אנשים החליטו למתג ככה את הדבר הזה, ואם יש משהו שאני ממש שונאת זה שלוקחים משפט תמים שאני אומרת לקהל בהופעות ומכוונים את זה למקום סוטה. לקונוטציה מינית".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
אנשים מפרשים יותר מדי. אגם בוחבוט
(צילום: שי כהן ארבל)
אז מה עשית? "בגלל שפירשו את זה כמו שפירשו הפסקתי להגיד את המשפט הזה בהופעות. ואז מה קרה? הקהל התעצבן עליי, למה אני לא עושה את הקטע?!? היו צועקים לי, 'תגידי, תגידי' בכל הופעה בערך באמצע 'שירי דיכאון'. השורה 'יותר חזק מה' הפכה חלק מהשיר, ואורון שאל, 'למה את לא עושה את זה יותר?' עניתי שזה לא מכובד, שאנשים חושבים שאני גונחת. אבל הוא אמר, 'לא רק שאת צריכה לעשות את הקטע הזה, את גם צריכה לחזור עליו בפזמון השני. אני רואה ילדה יפהפייה לבושה בבגדים מדהימים בהופעות מול עשרות אלפי אנשים וקהל ששואג את השיר, ובעוצמה הכי חזקה. את עשית את זה באופן טבעי, ומי שלקח את זה למקום המיני - זה לא קשור אלייך'".
והסכמת איתו? "כן, והחלטתי שאני אמשיך עם זה בהופעות. הרי הכוונה שלי באמת הייתה להלהיב את הקהל, שישיר בווליום יותר חזק, והבנתי שאם זה זורם לקהל ומצחיק אותו, אני אזרום איתו. שתבין, 'שירי דיכאון' זה השיר שהכי מחכים לו במופע. רק שומעים את ההתחלה שלו ואין אחד בקהל שלא מצלם בקהל. ביולי-אוגוסט היו לי 50 הופעות בחודש, ממוצע של שלוש-ארבע פעמים ביום. לא ראינו שזה הולך ודועך, להפך, כל סרטון של הקטע הזה הגיע לשני מיליון צפיות. הייתי הולכת ברחוב ואנשים היו צועקים לי, 'יותר חזק מה', וגם כשהצטלמתי איתם. הייתי מקבלת הודעות באינסטגרם עם המילים האלה, ובהופעות שלי אנשים החזיקו שלטים שהיה כתוב עליהם: 'יותר חזק מה'. זה הפך טרפת לגמרי. שאגות לא נורמליות".
ואיך נהיה מזה שיר? "היה לי סשן עם ינון יהל ורון ביטון - קבענו שנכתוב משהו יחד, ולפניו, בבוקר, רון ביטון התקשר ואמר, 'שמתי לב שיש טרנד בטיקטוק ויש לי רעיון לעשות מזה שיר'. עפתי על הרעיון. נפגשנו, זה היה יום חמישי, כתבנו את השיר בשלוש שעות והוא הופק כבר באותו יום. ביום ראשון הוצאנו אותו".
ולא חשבת שיש איתו בעיה כלשהי? "אתה לא תמיד שומע באולפן את הכול ויורד לעומק הדברים, וכששלחו לי את המיקס, אחרי ששמעתי את השיר כמה פעמים, התקשרתי לאורון ואמרתי לו, 'יכול להיות שיש כאן משהו בעייתי, כי בשיר מדובר על גבר ואני אומרת 'יותר חזק מה', כמו בהופעות, אבל יש מצב שזה יכול להתפרש הפעם כגניחה או משהו מיני".
אז למה בכל זאת הלכת על זה? "בדיוק כמו שלא אהבתי את הטרנד בטיקטוק ולא שיתפתי בהתחלה פעולה, גם הפעם דיברנו והחלטנו שבבסיס זה שוב משהו שעשיתי אותו בשיא התמימות. זו האמנות שלי, לתת לקהל מתנה כי אני רואה מה אנשים אוהבים, למה הם הכי מחכים בהופעות. אתה לא יכול להניע את עצמך לפי מה אחרים יגידו, מתגובות שלהם, מהפחד שאולי תהיה איזו סערה. עירער אותי שאולי תהיה סערה, אבל חשבתי שנכון לי ללכת על זה. לא צפיתי בכלל את כל מה שקרה".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט מתוך "העיר הטובה"
אגם בוחבוט מתוך "העיר הטובה"
''אני מספיק מוכשרת שידברו עליי מסיבות אמנותיות''. עם עוז זהבי בסדרה ''העיר הטובה''
(צילום: אור דנון)
זה כל כך הפתיע אותך? "היינו בטוחים שיבינו שזה משהו שנוצר מהטרנד של הטיקטוק, אבל בסוף מה שקרה זה שהורים שמעו את השיר וזעמו, לא הבינו ששישה חודשים לפני כן הדבר הזה היה בכל מקום, בכל פלטפורמה אפשרית. לא הוצאתי את השיר ככה סתם, בסוף זה דיאלוג שלי עם הקהל, והרבה הורים מפספסים מאיזה מקום השיר יצא. קראתי הרבה תגובות שאמרו, למה הבת שלי צריכה לשמוע שיר כזה שמדבר על 'גבר יותר חזק מה'. ואני בראש שלי אומרת, בואנה, הילדה שלך היא זו שהמציאה את הטרנד הזה וצילמה עם הטלפון שלה והעלתה לטיקטוק ועשתה האשטג 'יותר חזק מה'".
אבל השיר מדבר על מערכת יחסים בין גבר לאישה, ואי-אפשר שלא לקחת את זה להקשר מיני. "השיר נכתב בשלוש שעות. הנושא, כלומר ההאשטג, היה חם, רצינו להוציא את השיר מהר ואני מסכימה שאם היה לי יותר זמן לחשוב על זה, הייתי משנה דברים, אבל לא את 'יותר חזק מה' ולא את הדרך של השירה. כן את הטקסט בהמשך, כי מדובר פה על מערכת יחסים שיכולה להתפרש כאלימה ומתעללת".
איזה משפטים היית משנה? "יותר את הסיפור הכללי של השיר. אולי לא הייתי מדברת על מערכת יחסים שאני צריכה גבר שישחק לי בלב ויפגע בי ויעשה לי כואב. אבל פה מגיע גם העניין של אנשים שבכל דבר מחפשים יותר מדי ומפרשים ואומרים אם היא אומרת ככה זה מה שהיא חושבת וזה מה שהיא רוצה. שיר הוא לא תמיד ביוגרפיה. הוא יכול רק לעשות שמח ולהרים. לא כל דבר צריך יותר מדי ניתוח ולא כל שיר חייב אמירה חברתית משוגעת. יש שירים שזה חשוב לי. 'יהלום', למשל, מדבר על נשים חזקות שכל אחת מהן יכולה בזכות עצמה - וזה לגמרי המודל שלי".
אבל בשיר החדש את מתארת גבר ששולח פרחים ומרים שלט וזה מוריד לך. את מכנה אותו מוזר. למה? "האמת שזה לא ממש מוריד לי. החבר שלי שולח לי פרחים ואין משהו שאני יותר אוהבת. פשוט לא כל מה שאני אומרת בשירים אני מתכוונת בחיים, ברור לכולם שאני לא מחפשת גבר שיפגע בי ושיעשה לי כואב".
אבל יש לך אחריות למילים שאת שרה. מישהי בת 15 יכולה לחשוב שזה דגם של זוגיות טובה. "זו לא הייתה הכוונה כמובן ואם מישהו מבין את זה אחרת, אני מתנצלת על זה שזה נתפס ככה. זוגיות כזו היא לא הדבר הנכון. אהבה צריכה לא להיות כואבת, לא לעשות רע לאף אחד. ויודע מה? אני מאוד שמחה שנתת לי את הזכות ואת הבמה להגיד את זה".
חווית משהו דומה בעצמך? זוגיות רעילה? "לא, אבל בעקבות 'באתי להציל אותך', שמי שלא זוכר, דיבר על זוגיות רעילה, קיבלתי המון הודעות מנשים שחוו מערכת יחסים כזו או אחרת, שסיפרו מה הן עברו ושהשיר עזר להן. אחת מהן הייתה בת 15 שהבינה שהזוגיות שהיא נמצאת בה לא טובה לה וזה מאוד ריגש אותי. זה הדבר כי מדהים בעולם. יש סיכוי שעזרתי לה במערכת יחסים שהייתה מגיעה למקומות קשים".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
''בסוף אני מגשימה את החלומות שלי''
(צילום: שי כהן ארבל)
ועכשיו את פתאום נתפסת כאמנית שמקלקלת את הילדים. "אני לא הייתי בוחרת במילה מקלקלת. במהלך הקריירה שלי, עשור, כשהוצאתי שירים, כמעט תמיד ניסיתי כמה שיותר לתת בהם ערכים טובים בהם לילדים ולבני נוער ובכלל, ו'יותר חזק מה' לא נפל כרעם ביום בהיר - הילדה שלכם הייתה בהופעות שלי וצעקה כמו כולן וצילמה את הסרטון בדיוק כמו כולן. אבל אתה יודע מה, גם לא כולם צריכים לאהוב כל דבר. לא כולם יתחברו תמיד, וזה בסדר. כן, היה לי קשה מאוד לקבל את זה, אני רגילה שמפרגנים לי, ואני מבינה למה הייתה סערה ואני באמת מעומק הלב מתנצלת אם מישהו נפגע, אבל בשביל להיות כוכב פופ ולשנות משהו ולגוון בקריירה שלך, צריך להבין שלא כולם יכולים לאהוב אותך".
זה יכול לפגוע לך בבייס שלך - הילדים. "זה משהו שתיאורטית לוקחים בחשבון, אבל אני לא רואה את זה בשטח, כי אני עדיין מופיעה בבת-מצוות ובר-מצוות ורואה הרבה סרטונים של ילדים קטנים ששרים את השירים שלי, הקהל הצעיר ביותר. אבל ברור שכשאתה גדל, המוזיקה שלך משתנה והקהל משתנה. הקהל שלי גדל יחד איתי. כשאני הייתי בת שמונה, הם היו בני שמונה ועכשיו הם בני 18, ואני עכשיו חיילת ומופיעה מול קהל הרבה יתר מבוגר. יש לי קהל מגוון של סטודנטים וחיילים ונערים ונערות וילדים קטנים".
זה בוודאי שיא הקריירה של בוחבוט, עוד לפני ''יותר חזק מה''. היא הייתה האמן הישראלי היחיד שהצליח להכניס שני שירים לדירוג עשרת הגדולים של אקו"ם ברדיו בשנה שחלפה, 'באתי להציל אותך' (עם שחר סאול) ו''דובשנייה'' (עם סאול ונורוז), שאף זכה בתואר שיר השנה של כאן גימל ואתר הנוער ''פרוגי''. היא מופיעה עשרות פעמים בחודש, חיממה גם את מארון 5 בפארק הירקון, הלו"ז שלה סגור עד נובמבר, ואז יתחיל הפסטיגל, שאליו נקראה בפעם הראשונה, עוד הוכחה למעמד המתחזק.
בוחבוט, שמלווה בידי המנטור משה פרץ, עטופה בצוות מנהלים מיומן, אורון כלפון ויואב גרוס, שאחראים גם להצלחה של סטטיק ובן אל ומרגי, לכן קשה שלא לחשוד שההתרסה ב''יותר חזק מה'' היא חלק ממהלך לשינוי התדמית של הטאלנטית. "קראתי את התגובות שהמנהלים שלי אמרו לי להוציא את זה כי זה טוב לי לשיווק, אבל זה ממש לא ככה", היא הודפת. "השיר הזה לא הגיע ממקום של לעשות פרובוקציה. זה לא שאמרתי לעצמי, נמאס לי שזוכרים אותי כילדה מ'בית ספר למוסיקה', בא לי לעשות משהו שידברו עליו'. לא הייתי צריכה. אני מספיק מוכשרת שידברו עליי מסיבות אמנותיות".
"נמאס לי שסביב כל דבר כמעט שאני מעלה או אומרת יש סערה או תגובות על החיצוניות שלי. לא כל אחד חייב להעיר לי שהייתי 'ילדה טובה ושמנמנה'. גדלתי ואני מתבגרת ואני מרגישה בנוח עם הגוף שלי"
כמה את באמת מובילה את ההחלטות? "הסיי הוא שלי בסופו של דבר. כן, יש צוות מאוד גדול מסביבי, אבל מי שבפרונט זה אני ואם לא אהיה שלמה עם משהו, גם בדברים הכי קטנים, זה לא יקרה. לא אלבש או לא יאפרו אותי או לא אשיר שיר שלא ארגיש איתו בנוח. גם במקרה של 'יותר חזק מה'".
אז איך את מסבירה את השינוי הקיצוני? "כל מי שרואה אותי בקליפים ובשירים רואה שאני בוגרת יותר, מבינים שאני כבר אישה בת 19 ולא ילדה. עברו כמעט 11 שנים מאז הטלוויזיה. זה היה תהליך ארוך. זה עדיין בעצם. גדלתי לעיני כולם וכל משפט שאמרתי מגיל שמונה היה בכל מקום, עד עכשיו. אמרתי פעם שלא אצטלם בבגד ים ולא אלבש חולצות בטן, וכשהתחלתי להרגיש יותר בסדר עם הגוף והתלבשתי אחרת, אז גם על זה היו סערות".
לא קל לחיות ככה. "כן, בכללי נמאס לי שסביב כל דבר כמעט שאני מעלה או אומרת יש סערה או תגובות על החיצוניות שלי. לא כל אחד חייב להעיר לי שהייתי 'ילדה טובה ושמנמנה'. גדלתי ואני מתבגרת ואני מרגישה בנוח עם הגוף שלי ואין דבר יותר יפה מנשים שחוגגות את הנשיות שלהן ושלמות עם איך שהן נראות ואוהבות את זה. וזה המסר שאני רוצה לתת לכל הילדות, הנערות והנשים שמקשיבות לי".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט בתחילת הדרך
אגם בוחבוט בתחילת הדרך
''לא כל אחד חייב להעיר לי שהייתי 'ילדה טובה ושמנמנה'''. אגם בתחילת הדרך
(צילום: יח"צ)
בוחבוט גדלה מאוד לגובה. היא כמעט 1.80, מה שמגלגל לפתחה הרבה הצעות לדגמן. "עברתי שינוי חיצוני", היא אומרת. "אני מקבלת המון הודעות באינסטגרם מאנשים שאומרים לי ששיניתי את מודל היופי. כשאתה מסתכל עליי אתה לא רואה בחורה שלא חיה בריא. אני אוכלת מסודר, ישנה מסודר ואני הולכת להתאמן בכל רגע פנוי. זה חשוב לי לנשמה, סליחה על הקלישאה, וזה גורם לי להרגיש טוב. לדעתי אין היום מודל יופי של ככה צריך להיראות. פעם היה ברור שדוגמנית צריכה להיות מאוד רזה. היום לא. וזה היופי. זו עבודה גם שלי וגם של נשים מפורסמות אחרות בארץ שמחזיקות באותה גישה".
כשהיא לא שרה על מדים בלהקה צבאית, היא נעה בין במות של ועדי עובדים, חברות, אתרי נופש, חתונות ומסיבות. "אני חושבת כבר על הופעה ראשונה פתוחה לקהל. היא תהיה אחרי הפסטיגל, מתחילים לעבוד על זה. עדיין מתלבטים איפה".
מה חשבת על ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון? "הייתה לי הופעה באותו ערב, אבל זה עלה בכל מקום ונראה מדהים. מגיע לנועה, כל הכבוד לה. אני רוצה להתחיל לאט-לאט. נפתח במקום מכובד".
אין יריבות איתה או עם כוכבות הפופ החדשות – אנה זק, נונו? "התקשורת אוהבת להגיד שיש סכסוכים, אבל לי אין תחרות עם אף אחת ואני עסוקה בדרך שלי ובמוזיקה שלי. נועה ואני בקשר ממש טוב, עם אנה אני עושה את הפסטיגל ואני אוהבת אותה. זו הייתה השנה של נועה, נונו, אנה ושלי. זה לא קורה הרבה, ואני שמחה להיות חלק מהרשימה הזאת".
בסוף החודש את מוציאה סינגל בשם ''איפה אתה''. "זה לא מתכתב עם נונו. אבל האמת שאי-אפשר להגיד את המשפט הזה בלי להתקשר לשיר שלה".
לא הגיעו אלייך מאוחר אנשי הפסטיגל? "הם הגיעו בזמן הנכון. אני מאוד מתרגשת. זה חלום ילדות שלי - אני ילדת פסטיגלים".
וגם קיבלת קמפיינים – סמסונג, טומי הילפיגר. יש לך כסף פתאום. "לא מתעסקת בכסף ולא באמת מבינה בזה, אבל בסוף אני מגשימה את החלומות שלי ולא בושה להרוויח כסף. זה לא העיקר שבדבר, אבל משמח".
ברור. אבל לא מדובר בכסף קטן. "זה לא שינה את החיים שלי בשום צורה. לא היה לי חסר אף פעם שום דבר. לדעת שבגילי אני יכולה לדאוג לעצמי ולעתיד שלי זה מדהים וכיף, אבל אני לא בזבזנית יותר מדי ולא נכנסת לחשבון בנק יותר מדי. אני כל הזמן שוכחת את הסיסמה. אבא שלי בגדול על הדבר הזה עם רואי החשבון. אבל אני כן מתחילה להתפתח - פתאום צריכה לחתום על מסמכים וחוזים וזה חדש לי".
7 צפייה בגלריה
אנה זק
אנה זק
יותר חזק? אנה זק
(צילום: שי תמיר)
אם ממש מחפשים עוד הוכחה להצלחה של בוחבוט היא עמידתה בקו האש של מה שמסתמן בתור הטרנד החזק של הקיץ: השלכת חפצים מהקהל על הבמה. בפעם האחרונה, לפני שבוע וקצת, זו הייתה כומתה, "עם הסיכה, שפגעה לי בעין", אומרת בוחבוט. "לא רק כומתה זרקו עליי, אלא גם בקבוקים ריקים, מלאים, קרח, מעבר לזה שזה לא מגניב ולא כיף ובטח-ובטח לא מכבד ומביך מאוד, זה מסוכן. יש סביבי שמונה רקדנים ודי-ג'יי ואנשים שהם הצוות שלי, וזה בלתי נתפס שמישהו ייפגע. אני מדברת על זה כמעט בכל הופעה שלי וגם ברשתות. עכשיו כשאני עולה על הבמה אני מחפשת אנשים פוטנציאליים, שאולי יזרקו משהו".
את חשופה מגיל צעיר מאוד. חווית דברים לא נעימים אחרים? הטרדות? "אני מקבלת באינסטגרם הערות סקסיסטיות, שוביניסטיות, גם מאוד מיניות, הרבה פעמים הן חוצות קו אדום והבן אדם ישר נחסם. פעם אחת כשהייתי קטנה, קיבלתי תמונה של - כן, הבנת בדיוק. אבל ישר חסמתי. אם אני מעלה תמונה בבגד ים, תמיד יהיו גם תגובות לא טובות. אבל אני אישה חזקה שיכולה להתמודד עם דברים כאלה וזה לא באמת פוגע בי. מגיל קטן אבא שלי צמוד אליי ולא עוזב אותי לרגע. בצילומים, בהקלטות, תמיד היה איתי מישהו ותמיד יהיה. זה הדבר הכי חשוב".
בוחבוט מתמקדת במוזיקה, אבל גם משחקת. לאחרונה נצפתה ב''העיר הטובה'' ב־HOT, "פעם ראשונה בסדרה למבוגרים", היא אומרת. על סט אחר, של סדרת ילדים ''כפולה'', פגשה את בן זוגה בשנה וקצת האחרונות, השחקן והדוגמן בר ברימר. "הכרנו שם לפני משהו כמו שנתיים. היינו ממש חברים טובים ולא התפתח משהו עד שפתאום נפגשנו ביום הולדת של חברה משותפת. התחלנו לדבר יותר ואז הוא התאהב בי ואני בו".
זה הסדר הנכון? "כן, כן. גם הוא יגיד את זה. הוא חיזר אחרי. אי-אפשר שלא להתאהב בו. אחרי שלושה חודשים הבנתי שזה זה. ההורים הכירו ומאוהבים בו, אני הכרתי את המשפחה שלו. הוא יחגוג 24 בקרוב, והוא תמיד מכיל. זה מדהים שלשנינו יש קריירה ושנינו פורחים ומגשימים את עצמנו".
7 צפייה בגלריה
אגם בוחבוט ובר ברימר
אגם בוחבוט ובר ברימר
לא תלויים בסטוריז. עם החבר בר ברימר
(צילום: אלבום פרטי)
אבל יש גם התעסקות יתר בכם, כי שניכם מפורסמים. "הזוגיות שלנו לא תלויה בתקשורת ובסטוריז, ומה שיש בינינו טהור. אני כמעט לא מדברת על בר עם אנשים מפחד של עין הרע. אנחנו לא מחשבים לאן לצאת ואם לשים כובע או לא, לא שמים על עצמנו הגבלות".
מה בר אמר על "יותר חזק מה" והמהומה? "הוא מפרגן ותמיד אומר את דעתו. הוא חשב שזה שיר מדהים. לא עיצבן אותו מה שכתבו. הוא פשוט היה שם בשבילי כשהיה לא נעים. חיבק ותמך בי. קצת הופתע מכל הרעש. כמו כולנו בעצם, מהיציאה מהפרופורציות".
לאחרונה צולמת בסיור סליחות בכותל עם "הרב של הסלבס" מרדכי חסידים. יש שינוי באיך שאת תופסת את עצמך דתית? "זו פעם שנייה עם הרב. אני מגיעה ממשפחה מאמינה, שומרת מסורת. בשנתיים האחרונות כשהקריירה שלי התחילה לקחת כמה צעדים קדימה, עם כל מה שקורה סביבי, אני מרגישה שיש מישהו למעלה ששומר עליי וכל בוקר אומרת תפילת 'מודה אני', כי בסופו של דבר הכול בזכותו ומשם יש לי כוחות להמשיך ולעשות. תמיד מחזק שאת יודעת שיש מישהו למעלה ששומר עלייך. הלוואי שאני אצליח לשמור שבת. זה חשוב בלי קשר לדת. להתנתק לכמה שעות מהעולם, זה מדהים".