סדרה חדשה של נשיונל ג'יאוגרפיק, שבה בכל פרק יבחן כוכב "תור" תיאוריה אחרת מתחום האנטי-אייג'ינג. המסוורת ידחוף את הגוף שלו לקצה וינסה להבין כיצד ניתן להגביר את היכולות הפיזיות של בני אדם, להחלים מהר יותר מפציעה או ממחלה ולשפר את הזיכרון. במאי הסדרה הוא לא אחר מאשר דארן ארונופסקי, היוצר של "ברבור שחור", "רקוויאם לחלום", "הלוויתן" ועוד.


סדרת מסתורין חדשה מאת היוצרים של "אפל" (Dark) מ-2017. בהתאם לשמה, הסדרה בת שמונת הפרקים מתרחשת בשנת 1899 ועוקבת אחר קבוצת מהגרים ממדינות שונות שמפליגים באונייה מאירופה לניו יורק, בחיפוש אחר הזדמנויות וחלומות אמריקניים. במהלך הנסיעה הם נתקלים בספינת מהגרים אחרת שניצבת בים הפתוח, ומתברר שנעלמה לפני כמה חודשים. כשהם עולים על הסיפון, המסע שלהם הופך לסיוט רווי אירועים מסתוריים.


סרט תיעודי העוסק בסיפור המטורלל שהתרחש ב-1996, כתוצאה מהתחרות בין פפסי לקוקה קולה. כדי להוביל על מתחרתה השיקה פפסי פרסומת שטענה כי עבור 7 מיליון נקודות פפסי יוכלו הלקוחות לזכות במטוס הארייר - אחד ממטוסי הקרב הצבאיים המתקדמים ביותר באותה תקופה. בכירי פפסי הניחו שהקהל יבין שמדובר בבדיחה ולא בתחרות אמיתית, אך סטודנט שאפתן אחד ראה בכך אתגר ותכנן לזכות בפרס הגדול. המאבק המשפטי שנפתח בעקבות הסיפור הזה שינה את עולם הפרסום לנצח.


עונה שלישית ואחרונה תעלה השבוע בנטפליקס. בשבוע שעבר חשפה השחקנית כריסטינה אפלגייט כי במהלך צילומי העונה היא התמודדה עם טרשת נפוצה. לדבריה, היא נעזרה במהלך הצילומים בכיסא גלגלים ולעיתים, תוך כדי צילום סצנה, טכנאי הסאונד של הסדרה שכב על הרצפה ועזר לה להרים את רגליה. העונה השנייה של הסדרה נגמרה בתאונת דרכים כאשר בן התנגש עם מכוניתו בג'ן ובג'ודי. בסיום העונה נראה היה שג'ודי יצאה מהתאונה בחיים, בעוד ג'ן נראתה ברגעיה האחרונים. לפי הטריילר, העונה החדשה תיפתח כשג'ן מובלת לבית החולים, עדיין חיה.


זהו, סדרת המופת של דונלד גלובר מגיעה לסיומה. השבוע ישודר הפרק האחרון של העונה הרביעית והאחרונה של "אטלנטה". אחר כך יישאר לנו רק לקוות שגלובר יחזור למסך בהקדם עם עוד מכל הטוב הזה שיש לו להציע.