מגשימים את החלום האמריקאי

לג'יט עולמית: 5 יוצרים אמריקאים שלא הכרתם

הם אולי לא השמות שהכי מצלצלים בתעשייה, אבל הם גורפים עוקבים שמתעדכנים באדיקות אחר כל יצירה חדשה. חמשת היוצרים הבאים משדות עיצוב שונים מזמינים אתכם לגלות את אמריקה האמיתית

לי דניאל
פורסם:
1 צפייה בגלריה
מגשימים את החלום האמריקאי
מגשימים את החלום האמריקאי
מגשימים את החלום האמריקאי
(Unsplash)

מסעותינו מסביב לגלובוס ממשיכים והפעם אנחנו מגיעים לידידתנו- ארצות הברית. כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, היא מאגדת אמנים ויוצרים מגוונים שרוצים להגשים את החלום האמריקאי. הם נועזים, הרפתקנים ומוסיפים לעולם הרבה צבע והומור.

realimposter@
התרחישים הסוריאליסטיים מלאי דמיון של האינמטור ואמן התלת ממד סטיבן בלתאי (Steven Baltay) ישאירו אתכם פעורי פה. היצירות הדיגיטליות העכשוויות אפופות בגוון ורוד, מפתיעות, מעבירות דרך המסך מרקמים ודינמיות. קשה להוריד מהן את העיניים, הן מהפנטות ומושכות במוזרות שלהן, לחיוב או שלילה אבל תמיד מעוררות משהו אצל מי שצופה בהן.





robwoodcoxphoto@
על קו מקסיקו וארצות הברית, צלם האמנות והאופנה רוב וודקוקס (Rob Woodcox), מתעד את היופי של בני האדם. הוא מרבה לביים ולצלם רקדנים, משתמש בגופם כדי לבנות קומפוזיציות מעניינות על רקעים שונים. צילומיו נוקבים, מסתירים מסרים ומספרים סיפור בשאיפה להעלות לדיון נושאים חשובים למען חברה טובה יותר ומכילה.





wadeandleta@
הם מגדירים את העשייה שלהם כ'מוסיקה לעיניים', ווייד ג'פרי (Wade Jeffree) ולטה סוביארז'סקי (Leta Sobierajski) הם זוג בחיים ובעבודה ומתייחסים ליחסים ביניהם בהרבה הומור. בני הזוג משתפים פעולה עם מותגים גדולים כמו 'טויוטה', 'אדידס', 'לגו' ו'אדובי' ונוגעים בתחומים שונים בעולם הקריאייטיב; בניית מיצבים, מיתוג, עיצוב ריהוט ופריטי אופנה. מזוהים עם קומפוזיציות של צורות גיאומטריות העולות אחת על השנייה עם צבעוניות משעשעת ואמיצה.





wrnking@
שורשיו של ווארן קינג (Warren King) האמן האמריקאי, מגיעים כל הדרך עד לסין הרחוקה. בעקבות ביקור בארץ אבותיו, הוא חזר לכפר בו חיו סבו וסבתו לפני מלחמת האזרחים הסינית. בעבודותיו הוא משחזר את תושבי הכפר ההוא שחלקו עמו זיכרונות על משפחתו, לדמויות בגודל טבעי. את הדמויות הוא מרכיב מצורות אבסטרקטיות עשויות קרטון, כשגב הדמויות נשאר פתוח וחושף את מאחורי הקלעים ועבודתו הדייקנית.





כתבות קשורות:

witenry@
עוגיות, אטבים, קוביות משחק, אדם הילמן (Adam Hillman) יכול ליצור פיסת אמנות מכל הבא ליד. בקפדנות יתרה הוא מסדר אובייקטים יום-יומיים שונים בצורה ויזואלית. העבודות הוויראליות שלו הן ממש סיפוק לעיניים, הוא לוקח מזונות וחפצים זולים ושגרתיים, מציב ומסדר אותם אחד אחרי השני בצורה רפטטיבית ובונה מהם דפוסים גיאומטריים צבעוניים.





רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button