דואגים לחברינו על ארבע

אופנה חייתית: המותגים הכי שווים לחברינו הפרוותיים

קערות אוכל, מלונה או רצועת נשיאה, יכולים להיות גם בסטייל ובשיק, הכירו 5 מותגים שהעיצובים שלהם יעשו לכם חשק לרוץ ולאמץ חבר על ארבע

לי דניאל
עודכן:
1 צפייה בגלריה
דואגים לחברינו על ארבע
דואגים לחברינו על ארבע
דואגים לחברינו על ארבע
(Unsplash)

חיות המחמד הן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וחולקות איתנו את חלל הבית, אז למה שהמוצרים המיועדים להן לא יהיו גם מעוצבים בטוב טעם, יתאימו לסגנון החיים שלנו וייטמעו בסביבה הביתית והנעימה שלנו? אספנו לכם 5 מותגים שמתמקדים בחברינו על ארבע, דואגים לצרכים שלהם ולא מתפשרים על עיצוב נהדר.

Boo.oh.official
כשבולדוג צרפתי נכנס לחייה של המעצבת התעשייתית הדרום קוריאנית ג'יי סא ג'ונג או (Jay Sae Jung Oh) היא לא הצליחה למצוא פריטים לבן הלוויה החדש, כאלה שישקפו את הסגנון והצרכים שלה, אז היא החליטה לעצב בעצמה. היא הקימה מותג לייף סטייל שנועד לרומם רגעים קטנים, בעיצוב מינימליסטי ומתוחכם.




Omniagioia
החברות דריה ואילנה הקימו יחד את המותג הבא, שמציע חפצים קשובים לאסתטיקה ובו בזמן 100% ממוחזרים. מתוך מחשבה מבוססת על אקולוגיה וגישה בת קיימא, העיצובים שלהן מודולריים, איקוניים, עם קולקציה אחרונה בגוונים טבעיים עם הרבה סטייל.



Wildandloyal
חברה שמייצרת מוצרים בעבודת יד, עיצוב פשוט שנותן מקום לחלל הביתי הקיים. בין מוצריהם תמצאו אוהלי טיפי שיקיים וכריות ייחודיות לשינה נוחה בבית ונשיאה בטוחה בדרכים.




כתבות קשורות:

Zoohouse.store
הם מאמינים שעל ידי הימנעות מעודף, אפשר לראות את המהות האמיתית של אובייקט ומייצרים סדרת רהיטים ואביזרים עכשוויים שמשתלבים נהדר בכל סביבה.




Maxenlune.nl
חברה הולנדית שמוצריה מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות; מוצרים לכלבים תחת השם 'מקס' ולחתולים תחת השם 'לונה'. שם תמצאו הכל לחיות המחמד; החל מפריטי ריהוט, לבוש, צעצועים, דברי טקסטיל ועוד, כשמאחוריהם מחשבה מקורית ועיצוב עדכני.





רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם


פורסם לראשונה: 09:12, 12.07.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button