שתף קטע נבחר

ביטוח ישיר - הגרועה ביותר בטיפול בתביעות צד ג'

כך עולה מנתוני לשכת סוכני הביטוח. החברה היעילה ביותר בטיפול בתביעות צד ג' היא מגדל. ביטוח ישיר: אנו לא מצפים לפרגון ואהדה מצד סוכני הביטוח שרואים בנו את האיום המרכזי לפעילותם המסורתית

חברת הביטוח מגדל היא היעילה ביותר בטיפול בתביעות צד ג', ואילו ביטוח ישיר היא חברת הביטוח הגרועה ביותר בטיפול בתביעות צד ג'. כך עולה מריכוז פניות של סוכני ביטוח בשנת 2007 למחלקה המשפטית של לשכת סוכני ביטוח לגבי תביעות צד ג' שלא טופלו בצורה ראויה על ידי חברות הביטוח.

 

מהנתונים עולה, כי ב-88% מהפניות נרשמה הצלחה בטיפול בפניית הסוכנים וב-12% הנותרים השיבו חברות הביטוח בשלילה או שהנושא עבר לטיפול ערכאות משפטיות.

 

יוסי מנור, נשיא לשכת סוכני ביטוח, אמר כי "השנה חלה ירידה של 20% במספר התלונות המגיעות ללשכה". לדבריו, "הפניות המגיעות ללשכת סוכני ביטוח מאופיינות בעיקר בתלונות על דחיית תביעה ללא הצדקה, עיכוב ממושך בטיפול בתביעות, קיזוזים שונים, כמו שכר טרחת שמאי, רשלנות תורמת, ירידת ערך וכו' או אי תשלום סכום שאינו שנוי במחלוקת".

  

על פי הנתונים, השנה בלט לטובה השינוי המשמעותי בחברת שירביט בטיפול בתביעות צד ג', טיפול שהוריד בצורה משמעותית את התלונות כנגד החברה. חברות נוספות שהשתפרהן הכשרת היישוב, ביטוח חקלאי ואליהו. החברות שרשמו עליה במספר התלונות נגדן הן AIG, הראל, הפניקס, מנורה, כלל, איילון, שומרה וביטוח ישיר.

 

מביטוח ישיר נמסר בתגובה, כי "אין לצפות כי ביטוח ישיר תקבל פרגון ואהדה מצד סוכני הביטוח שרואים בביטוח ישיר את האיום המרכזי לפעילותם המסורתית. שביעות רצונם של לקוחותינו מכל סוגי השירותים והמוצרים, ניכרת בכל הבדיקות והסקרים האחרים, שנעשים ע"י גופים אובייקטיביים שמן הסתם גם אינם מוטים.

 

"רק לאחרונה פורסם מחקר אובייקטיבי שהתבסס על ניתוח הדו"חות הכספיים של חברות הביטוח, בו נמצא שביטוח ישיר נמצאת עם שיעורי נאמנות גבוהים ביותר בקרב לקוחותיה – נתון המדבר בעד עצמו".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים