שתף קטע נבחר

לנציג שירות הקש 2

זו אחת ההמצאות היותר מייגעות של העולם הממוחשב: מערכות לניתוב שיחות. אחרי שכבר מיפינו עבורכם כמה מהמערכות היותר נפוצות, הגיע הזמן לבחון מערכות נוספות. הרי אין נעים יותר מלשמוע את קולו של המענה הקולי נחתך פעם אחר פעם הודות להקשתכם המיומנת והבטוחה בעצמה

אנשים רבים מחשיבים אותה לגדולה שבסיוטיהם. היא ולא מפלצת, היא ולא זומבי: מערכת לניתוב שיחות. מדובר באחת התופעות מורטות העצבים ביותר של העידן הממוחשב. דווקא בשעתנו הדחופה ביותר, בעת תקלה או בעת שהתעוררה בנו תאווה לרכישת שירותים, קולות רכים שהוקלטו מבעוד מועד מחלקים לנו אופציות מורכבות ומסועפות באינטונציה מתכתית, כשכל מה שאתה בעצם רוצה זה לומר בקולך שלך, ולא באמצעות הקשות מספרים, מה בדיוק הוא רצונך. בסיינפלד, קריימר חשב על זה קודם. 

 

אחרי שכבר הורדנו את לחץ הדם שלכם, כשהקשבנו טרם ערב יום כיפור לכמה מהמערכות היותר שמישות לניתוב שיחות - כדי למפות את שביליהן המפותלים, לקצר את זמן ההמתנה שלכם ולהאריך לכם את החיים - הגיעה השעה למפות מערכות נוספות.

 

כבר מיפינו את המערכות לניתוב שיחות של נטוויז'ן, בזק בינלאומי HOT, yes, חברת החשמל, ישראכרט, לאומי קארד, בנק פועלים, בנק לאומי, חברות הסלולר, מוקדים עירוניים, וביטוח לאומי במטרה לזרז את הגעתכם לנציג אנושי או ליעד המבוקש עליכם במערכות המתסכלות הללו.

 

כעת הגיע תורם של בזק, הקולנועפון, הגלובוספון, 012 סמייל, 018 אקספון, בנק דיסקונט, בנק מזרחי טפחות וביטוח ישיר.

 

הלקוח עליו חשבנו הוא לקוח פרטי, דובר עברית, אם כי שועלי מערכות ותיקים יודעים שאת רוב המערכות אפשר לשמוע גם ברוסית, בערבית, באנגלית ולעיתים אפילו באמהרית.

 

לא בכל מערכת לניתוב שיחות, דילוג מהיר על הוראות בזכות ידע מוקדם אפשרי, אבל ברובן, לפחות בחלק הארי של הדרך, אפשר בהחלט לדלג בזריזות מעל פקודות והסתעפויות.

  

וכשאתם יודעים מראש לאן פניכם מועדות, ומקישים בוירטואוזיות את קומבינציות המספרים שתוביל אתכם למחוז חפצכם - אין נעים יותר מלשמוע את קולה של המערכת נחתך פעם אחר פעם הודות להקשתכם המיומנת והבטוחה בעצמה. תיהנו.

 

בזק: מוקד 166

ככה זה מתחיל: "ערב טוב וברוכים הבאים למוקד התמיכה הטכנית של בזק. אנחנו כאן בשבילכם. בזק. הכי טוב בבית. לעברית נא להקיש 1".

הכינו מראש: את מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת. אלא אם אין לכם מספר כזה. אם אתם מתקשרים בגלל תקלה: אל תתקשרו מהקו הבעייתי. אם מדובר בשיחה על תשתית האינטרנט: הכינו את שם המשתמש והססמא שניתנו לכם על-ידי ספק האינטרנט.

מהירות דיבור: מהירה מדי

פרסומת: יש

אופציית השמעה חוזרת: 9

חזרה לתפריט הקודם: 0 או 7

חזרה לתפריט ראשי: *

הגעה מהירה לנציג תמיכה: אחרי שמיעת האופציות אל תקישו על שום מקש.

  

לדיווח על תקלה בקו הטלפון: (להתקשר מקו אחר) 1+ מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 2

לדיווח על תקלה ולתמיכה בשירותי האינטרנט לבעלי מחשב אחד: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 3 + 1

לדיווח על תקלה ולתמיכה בשירותי האינטרנט לבעלי שני מחשבים: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 3 + 2

 

לקבלת מידע בפקס על כתובות ושעות פעילות חנויות בזק: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 4 + 1 + 2

למידע על כתובות ושעות פעילות חנויות בזק באזור חיפה והצפון: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 4 + 1 + 1 + 1

למידע על כתובות ושעות פעילות חנויות בזק באזור השרון: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 4 + 1 + 1 + 2

למידע על כתובות ושעות פעילות חנויות בזק באזור ת"א וגוש דן: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 4 + 1 + 1 + 3

למידע על כתובות ושעות פעילות חנויות בזק באזור ירושלים והדרום: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 4 + 1 + 1 + 4

 

למידע על חשבוניות שטרם שולמו: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 2 +1 + 1

למידע על מצב חשבון עדכני: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 2 + 1 + 2

לתשלום חשבון הטלפון בכרטיס אשראי: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 2 + 2

להזמנת העתק חשבונית ופירוט שיחות: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 2 + 3  

להסבר על חשבון הטלפון ונושאים נוספים: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 2 + 5

 

למידע על תעריפי שיחות: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 1 (+ 1 למעבר לנציג שירות או + 2 לשמיעה חוזרת) 

לקבלת דף הסבר על תעריפי שיחות ותפעול שירותים על קו הטלפון באמצעות הפקס: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 6 + מספר ואזור חיוג + #

לשירות חשבונית במייל: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 2 (+ 1 למעבר לנציג שירות או + 2 לשמיעה חוזרת)

 

להעברת קו הטלפון או האינטרנט לכתובת חדשה: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 3 + 1

מעבר דירה - לטיפול בהזמנה קיימת של העברת קו טלפון או אינטרנט: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 3 + 2

לבירורי חשבון בעקבות מעבר דירה: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 3 + 4

 

להסבר על תפעול שירות עקוב אחרי: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 1 (הגעה מכאן לנציג שירות: +2)

להסבר על תפעול שירות תא קולי: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 2

להסבר על תפעול שירות שיחה מזוהה: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 3

להסבר על תפעול שירות שיחת ועידה: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 4

 להסבר על תפעול שירות כוכביות: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 5

לקבלת הסבר על תעריפי שיחות ותפעול שירותים על קו הטלפון: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # + 2 + 1 + 6

לקבלת דף הסבר על תפעול שירותים בקו הטלפון באמצעות הפקס: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 1 + 1 + מספר הפקס שלכם

  

לאנטי וירוס: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 3 (+ 1 למעבר לנציג שירות או + 2 לשמיעה חוזרת + 9 חזרה לתפריט קודם). או: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 3 + 3

לפקס טו מייל: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 4 (+ 1 למעבר לנציג שירות או + 2 לשמיעה חוזרת)

לשירות תא קולי שיחה מזוהה ושיחת ועידה: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 4 + 5 (+ 1 למעבר לנציג שירות או + 2 לשמיעה חוזרת)

לתמיכה בפקס טו מייל, מצלמות, ביג גיימס ושירותי אינטרנט מתקדמים: 1+ מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 2 + 3 + 4

  

למוקד המכירות: או 199 או: 1 + מספר הטלפון עבורו ניתן השירות כולל קידומת + # (אם אין ברשותכם מספר טלפון לשירות הקישו #) + 6 + 8

  

012 סמייל

ככה זה מתחיל: ""ברוכים הבאים ל-012 סמייל סמייל. לעברית הקש 1"

הכינו מראש: פרטים מזהים, אמצעי תשלום

מהירות דיבור: נוחה

פרסומת: יש

מוזיקה: קצבית

אופציית השמעה חוזרת: בלי ללחוץ על שום מקש

חזרה לתפריט: אין

 

לחברה מספר מספרי טלפון למוקד מכירות ומוקד שירות לקוחות. התמקדנו במוקד התמיכה ובמקוד שירות הלקוחות.

 

מוקד תמיכה:

לבירורי חשבון הצטרפות למבצעים ונושאי שירות נוספים: אם ברצונכם לקבלת שירות עבור מנוי ממנו אתם מתקשרים הקישו 1 אחרת יש להקיש את מספר הטלפון עבורו נדרש השירות כולל קידומת ואחריו # + 9

 

לנציג תמיכה טכנית: המתינו. ואם לא עובד: אם ברצונכם לקבלת שירות עבור המנוי ממנו אתם מתקשרים הקישו 1 אחרת יש להקיש את מספר הטלפון עבורו נדרש השירות כולל קידומת ואחריו # + המתינו.

 

מוקד שירות לקוחות ומכירות: 

להצטרפות לקוח פרטי חדש: 1+ 6 +1 + 1

להצטרפות לקוח פרטי קיים: 1+ 1 +1 + 2

 

לפרטים והרשמה לקו הטלפון הביתי ושיחות מקומיות: 1 + 1

לפרטים והרשמה לשדרוג מהירות האינטרנט: 1 + 2 +3

לפרטים והרשמה למבצעי אינטרנט ושירותי אינטרנט מתקדמים: 1 + 2 + 2

לפרטים והרשמה למבצעי רשת ביתית לבעלי 2 מחשבים ומעלה: 1 + 2+ 1

 

לנציג מכירות: 1 + 2+ 9

 

לפרטים והרשמה לשירותי חיוג לחו"ל: 1 + 3

לשירותי חיוג מהעולם: 1 + 4

 

להצטרפות למבצע: 1 + 5 + 1 (לקוחות פרטיים)

  

018 אקספון

ככה זה מתחיל: בשיר הלל ל-018 אקספון ובבקשה ללחוץ 1 אם אתה דובר עברית.

הכינו מראש: אמצעי תשלום, פרטים מזהים

מהירות דיבור: נוחה

פרסומת: יש

מוזיקה: עליזה

אופציית השמעה חוזרת: אין

הגעה מהירה לנציג שירות: אם לא מקישים דבר כשמגיעים לבחירת מקש

חזרה אחורה: אין

 

לתקלות ותמיכה טכנית בסים: 1 + 4 +1

לתקלות בחיוג ישיר ללקוחות פרטיים: 1 + 4 + 2 + 1

לתקלות בכרטיסי חיוג ללקוחות פרטיים: 1 + 4 + 3 + 1

לתקלות ברשת: 1 + 4 + 4

 

לבירור חשבון לקוחות פרטיים: 1 + 2 + 1

לנציג מכירות הצטרפות למבצעים והוספת שירותים ללקוחות פרטיים: 1 + 1 + 1

למידע על כרטיסי חיוג וסים ללקוחות פרטיים: 1 + 3 + 1

 

קולנועפון של רב חן

ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים לקולנועפון".

להכין מראש: כרטיס אשראי, יום, שעה וסרט מועדף ברב חן.

חזרה לתפריט הקודם: *

השמעה חוזרת: יש אבל צועקים עלייך לפני כן: "לא בחרת כלום!"

פרסומת: יש

 

לחידוש מנוי או לבירור יתרה במינוי: 2 + מספר המוביקארד + #

  

לרכישת כרטיס ברב חן כיכר דיזינגוף: 1 + 1 + 1 (+ 1 אם רוכשים כרטיס לאותו יום או 2 ליום אחר + בחירת שעת הסרט + תשלום בכרטיס אשראי כולל עמלה של 4 שקל)

לרכישת כרטיס ברב חן גבעתיים: 1 + 1 + 2

לרכישת כרטיס בקולנוע גת ת"א: 1 + 1 + 3

לרכישת כרטיס ברב חן מגדל האופרה: 1 + 1 + 4

 

לרכישת כרטיס ברב חן פ"ת: 1 + 2 + 1

לרכישת כרטיס ברב חן קריית אונו: 1 + 2 + 2

לרכישת כרטיס ברב חן בראשל"צ: 1 + 2 + 3

לרכישת כרטיס ברב חן בבת ים: 1 + 2 + 4

 

לרכישת כרטיס ברב חן קניון שבעת הכוכבים בהרצליה: 1 + 3 + 1

לרכישת כרטיס ברב חן אור עקיבא: 1 + 3 + 2

 

לרכישת כרטיס ברב חן רחובות: 1 + 4 + 1

לרכישת כרטיס ברב חן ב"ש: 1 + 4 + 2

 

לרכישת כרטיס ברב חן ירושלים: 1 + 5 + 1

לרכישת כרטיס ברב חן מודיעין: 1 + 5 + 2

 

גלובוספון

ככה זה מתחיל: "שלום הגעתם למערכת הגלובוספון, שירות מכירת כרטיסי קולנוע באמצעות הטלפון של רשת גלובוס".

להכין מראש: כרטיס אשראי, יום, שעה וסרט מועדפים.

פרסומת: יש.

חזרה אחורה: # אם כי לעיתים המערכת מתנתקת

 

לקבלת הסבר על המערכת: 2. ואלו ראשי הפרקים של ההסבר: כרטיס האשראי שלכם לא יחויב כל עוד לא אישרתם את ההזמנה. הכרטיס יחכה לכם בקופות ואחרי האישור הוא לא ניתן לביטול או החלפה. אם נותרו שורות ראשונות בלב,ד יודיעו לכם לפני הרכישה. חובה להגיע עם כרטיס האשראי לבית הקולנוע, אפשר להזמין עד 9 כרטיסים)

  

לרכישת כרטיסים בגלובוס קניון הענקים עפולה: 1 + 15 (+ בחירת סרט, יום ושעה ומספר כרטיסים)

לרכישת כרטיסים בגלובוס גרנד קניון חיפה: 1 + 44

לרכישת כרטיסים בגלובוס מקס קניון נהריה: 1 + 45

בגלובוס מקס קריון: 1 + 46

בגלובוס בנייני האומה ירושלים: 1 + 17

בגלובוס מלחה ירושלים: 1 + 32

בגלובוס קניון הזהב ראשלצ: 1 + 12

בגלובוס מרכז עזריאלי ת"א: 1 + 16

בגלובוס כפ"ס: 1 + 61

בגלובוס הוד השרון: 1 + 63

בגלובוס מקס נתניה: 1 + 64

בגלובוס מקס ב"ש: 1 + 51

בגלובוס אשקלון: 1 + 53

בגלובוס נס ציונה: 1 + 54

בגלובוס אשדוד קניון סימול: 1 + 55

בגלובוס מודיעין: 1 + 57

 

קולנועפון yes פלאנט

ככה זה מתחיל: "ברוכים הבאים לקלנועפון של yes פלאנט"

 

לרכישת כרטיסים ביס פלאנט איילון: 1 + 1 (היום: 1 ליום אחר: 2 ואז בחירת סרט, שעה, מס' כרטיסים ותשלום כולל עמלה)

יס פלאנט חיפה: 1 + 2

יס פלאנט חיפה מתחם ה-VIP הקישו: 1 + 3

  

מזרחי טפחות

ככה זה מתחיל: "שלום הגעת לשירות הטלפוני של מזרחי טפחות"

פרסומת: יש

חזרה לראשי: 7

להשמעה חוזרת: 9

 

לשם הדגמה נבחר בלקוח שאינו לקוח הבנק. לקוחות קיימים יחלפו את ה-2 הראשון המופיע בכל שורה ב-1.

 

למידע בנושא חשבון עו"ש: 2 + 1

מוקד חשבון מנהלים: 2 + 2

מרכז השקעות: 2 + 3

הלוואות: 2 + 4 + 1

למידע והזמנת אשראי טפחות: 2 + 4 + 3 או 2 + 5

לתמיכת אינטרנט: 2 + 4 + 4

לבירורים על הלוואה קיימת: 2 + 4 + 5

למוקד צעירים: 2 + 6 + 3

למוקד חיילים: 2 + 6 + 2

למוקד סטודנטים: 2 + 6 + 1

להלוואות רכב: 2 + 7

למידע לקוחות עסקיים קטנים: 2 + 8

למוקד ייעוץ פנסיוני: 2 + 9

 

למרכז משכנתאות: הלוואות: 4 + 1

מרכז משכנתאות: השקעות: 4 + 2

מרכז משכנתאות: מידע והזמנת כרטיס אשראי: 4 + 3

מרכז משכנתאות: תמיכה בשירותי אינטרנט: 4 + 4

מרכז משכנתאות: לבירורי הלוואה: 4 + 5

    

בנק דיסקונט

כך זה מתחיל: "טלבנק דיסקונט. לעברית הקש 1"

הכינו מראש: מספר ת.ז, קוד אישי

פרסומת:  אין

 

לפתיחת חשבון וללקוחות בנקים אחרים: 1 + 8 + 1

להזמנת פנקסי צ'קים: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 2

להחלפת בנקוד: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 3

לאישור קבלת כרטיסי אשראי וכרטיסים אחרים: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 4

להעברות בין חשבונות: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 5

לטיפול בכרטיסים מגנטים שנשלחו בדואר: 1 + 9 + מספר ת.ז ואז קוד + # או אם אין קוד: #

 

לקבלת מידע על סניפי הבנק באמצעות פקודה קולית: 1 + # + 1

לקבלת מידע על סניפי הבנק לפי מספר הסניף: 1 + # + 2

למוקד משכנתאות: 1 + 6 או כוכבית 2009

 

לקבלת מידע במענה הקולי על 5 תנועות אחרונות בחשבון: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 1

לקבלת מידע במענה הקולי על תנועות בחשבון העו"ש ויתרה: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 1 + 1 (+ 1 לקבלת יתרה ו-8 תנועות אחרונות, או + 1 לקבלת 16 תנועות אחרונות או + 3 לקבלת 32 תנועות אחרונות)

 

להקראה רציפה של ההשקעות בני"ע בחשבון: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 1 + 1

לקבלת מידע על נייר ערך מסוים בו השקעת: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 1 + 2

לתיק הנגזרים מיום מסחר קודם: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 2

 

לפיקדונות השקליים: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 3 (להקראה מפורטת: להמתין. לוויתור *1)

לחסכונות: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 4

לקופות גמל: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 5

לריכוז תיק השקעות: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 6

לחשבונות עו"ש ומט"ח: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 2 + 7 (אפשר גם בפקס לסניף)

למידע בורסאי שערי מט"ח ומידע כללי: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 3

לפעולות בפיקדונות שיקליים בחשבון: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 1

 

לתמיכת אינטרנט וסלולר: 1 + 5 + מס' ת.ז + # + בנקוד + #

לביצוע פעולות באינטרנט: 1 + 7 + מס' ת.ז + # + בנקוד + #

 

לשירותי פקס בנושאי פעולות בחשבון: 1 + 1 + מס' ת.ז + # + בנקוד + # + 2 + 5 + 6 

להדגמה של פעולות המענה קולי: 1 + 0 + 123456789 + # במקום ת.ז ו-112233 + # במקום קוד אישי. 

 

ביטוח ישיר

ככה זה מתחיל: "שלום הגעתם לקבוצת ביטוח ישיר. לביטוח ישיר הקישו 1, למימון ישיר הקישו 2, לישיר בית השקעות הקישו 3"

להשמעה חוזרת: *

לחזרה לתפריט קודם: #

פרסומת: ועוד איך

מעבר מהיר לנציג שירות: 6

 

להצעת מחיר לביטוחי רכב או דירה: 1 + 1 + 1 + 1

להצעת מחיר לביטוחי משכנתא חיים או מנהלים: 1 + 1 + 1 + 2 + 1

להצעת מחיר עבור ביטוח בריאות: 1 + 1 + 1 + 2 + 2

להצעת מחיר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל: 1 + 1 + 1+ 3

 

לחידוש פוליסה קיימת: 1 + 1 + 2

להזמנת שירותי גרירה ותיקון: 1 + 2 + 9 או *5553

 

לתביעות ביטוח רכב או דירה קיימות: 1 + 2 + 1 + 1 + 1

לדיווח ראשוני על על נזק רכוש או גוף לתביעות צד ג' תובעים שאינם מבוטחים בחברה וסוכני ביטוח: 1 + 2 + 1 + 1 + 3

לתביעות ביטוחי משכנתא ביטוחי חיים בריאות או מנהלים: 1 + 2 + 1 + 2

 

למוקד חירום לנזקי מים לדירה: 1 + 2 + 1 + 2 + 2

למוקד חירום רפואי בהיותכם בחו"ל: 1 + 2 + 1 + 2 + 3  או: 1 + 2 + 1 + 3 + 3 או חייגו 035688519

לדיווח על נזק בחו"ל: 1 + 2 + 1 + 3 + 2

לאיתור וחילוץ: 1 + 2 + 1 + 2 + 4 או: 1 + 2 + 1 + 3 + 4 או: 039533433

לתביעות ביטוח קיימות על נסיעות לחו"ל: 1 + 2 + 1 + 3 + 1

למעבר לנציג שירות או תביעה בנושאים דחופים: 1 + 2 + 1 + 2 + 6

 

לקבלת הלוואה לרכב: 2 +1

לטיפול בהלוואה קיימת: 2 + 3

להצטרפות לישיר בית השקעות או למידע: 3 + 1

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
נצחו את המערכת
צילום: index open
הקלו על לחץ הדם שלכם
צילום: index open
מומלצים