שתף קטע נבחר

למה אנחנו לא מרוצים מאיך שאנחנו נראים?

לכל אחד מאיתנו חזות ייחודית משלו - גבוהים, רזים, נמוכים, בהירים, כהים, שריריים ועוד - אך מעטים מאיתנו מרוצים מאיך שהם נראים ולא מבינים למה חזותם היא כזו ולא אחרת. שלי רום מסבירה מה למעשה קובע את איך שאנחנו נראים, למה אנחנו לרוב לא מרוצים ומהו הדבר החשוב ביותר עליו צריך לשמור?

לא פעם אנחנו עומדים מול המראה ולא מרוצים ממה שאנחנו רואים. השאיפה לשלמות היא חוויה שכל אחד מאתנו חווה - יפים ככל שנהיה, אנחנו עדין לא מבינים למה אנחנו ניראים דווקא ככה? שמנים, רזים? שיער שחור או בלונדיני? עיניים כחולות או חומות? אך מה שבטוח הוא שהעיניים שלנו תמיד בוחנות.

 

 

למה אנחנו נראים דווקא כך?

החיים שלנו על פני האדמה תוכננו בקפידה טרם ירידתנו לכאן. המראה שלנו הותאם לתסריט חיינו. ממש כמו בסרט קולנוע, ראשית נכתב תסריט ובהתאם לתסריט נבחרים השחקנים. כשנכתב תסריט חיינו יש לפנינו את כל המידע על החיים כולם. ניתן לדעת מראש מהן הבחירות שלפנינו במימוש העצמי וכמובן, שהדמות שלנו והווייתה היא מרכיב מאוד חשוב.

 

מראה שתואם את תסריט חיינו (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
מראה שתואם את תסריט חיינו(צילום: shutterstock)
 

 

זאת אומרת, שאם אני מתכננת להיות בודי בילדר, אני אקח גוף שיתאים לשרירנות. לסמנתה פוקס יש חזה ענקי כי זה משרת אותה כסמל סקס. כדי להיות זמר אני צריך יכולות ווקאליות, כדי להיות אצן אני צריך גוף קליל וכן הלאה. ליהוק השחקן נבחר בקפידה בהתאם לצרכים הפיזיים, התוכן והסיבתיות.

 

לכל אדם יש נשמה פנימית ועל פי תודעת העל, זוהי הליבה. הליבה שלנו קיימת לאורך כל הגלגולים והשחקן שיורד לחיים על פני האדמה, הוא רק ייצוג של הליבה. לשחקן שלנו יש תפקיד ראשי, המלווה אותנו לאורך כל הגלגולים, יש לו את אותן מטרות ואותם יעדים והוא לומד ומתפתח בציר הזמן לאורך כל הגלגולים.

 

תיק אישי

בצבא, כשחייל מתגייס, יש לו תיק האישי, בו נרשם הכל. בתיק האישי אפשר לדעת הכל על החייל, כל בדיקה, כל תפקיד, כל חוויה, הכל נרשם ולחייל אין שום גישה לאותו תיק, הנתונים שמורים וחסויים. כך גם בספריה האישית של הליבה, לנו  כבני אנוש אין גישה לשם וגם אין לנו ידיעה מה מתוך משחקנו תורם ומה כבר קיים בספר וביצענו בגלגולים קודמים. ככל שאנחנו מתפתחים כך גם מתמלא התיק האישי ובכך אנחנו תורמים ללוח האם, למעבדת הנתונים האישית שלנו ו"לספריה" המעבדת את המידע הכולל. כאן נכנסת לתמונה תודעת העל.

 

תודעת העל טוענת מבחינה אנרגטית את ירידתנו לכאן כשחקנים. עמה אנחנו מתייעצים טרם ירידתנו לכאן ולה כל האינפורמציה עלינו. כשאנחנו יורדים לעולם אנו בוחרים שחקן וכמו בכל איגוד שחקנים יש שחקנים מנוסים ומוכשרים יותר. איגוד השחקנים שלנו, בעצם מרכיב את הדמות שלנו בחיים. כל אחד מהשחקנים (בעלי הוויה דומה) משקף תחום חיים זוגיות, עבודה, בית ומשפחה.

 

מה מרגישים כשמתים?

כאשר השחקן איננו אותנטי לתפקיד חייו, נוצרת הפסקה מתודית, טרם הזמן שסיימנו את משחק חיינו. אנשים שחוו מוות קליני סיפרו על מנהרה של אור ותחושה של אהבה עד אין קץ בעת היותם שרויים במצב של מוות הקליני. חוויה של מוות קליני מלמדת אותנו שהנשמה עלתה למישורים הגבוהים, בדקה את האפשרויות להמשך התסריט ומצאה לנכון שיש לה סיבות להמשיך בחיים על פני האדמה ולכן היא חוזרת וממשיכה בחייה.

 

לכן, חשוב מאוד להקפיד לשמור על נאמנות לעצמנו ולהיות שבעי רצון מהמראה שלנו, שמשרת אותנו בעולם הזה. מאחורי הקלעים של החיים, יש כל כך הרבה סיבות גבוהות הסמויות מעינינו. ברור לנו שזהו רצון הנשמה, שנאמנה להתפתחות הספציפית בחיים הנוכחיים.

 

 

במוות קליני הנשמה עלתה למישורים הגבוהים (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
במוות קליני הנשמה עלתה למישורים הגבוהים(צילום: shutterstock)

 

כשהנשמה מסיימת את תפקידה בעולם הזה נפתחת מנהרה, ממנה כולם יוצאים, אך ייתכן ואחד השחקנים שלנו, אינו מוכן לעלות והוא נשאר ללא החלק הנשמתי. הסיבות להישארותו יכולות להיות רבות, אך הסיבה העיקרית היא חוסר הבנה של שחקן הרוח שהמשחק הסתיים בעולם החומר. זה דומה במעט לשחקו על במה שאחרי שההצגה הסתיימה הוא נשאר על הבמה וממשיך לשחק את תפקידו למרות שההצגה הסתיימה.

 

לעיתים ההתמכרות של אותה רוח לעולם הפיזי גוברת והשחקן נתקע עקב טראומה שהאדם חווה בחייו. כמו בסרט "רוח רפאים" שבו סופר על הרצון להתנקם במי שייצר את הטראומה, כך שנשארים חלקים כאלו והם נמצאים בממד הרביעי. הם רואים אותנו אבל אנחנו לא יכולים לראות אותם.

 

שחקנים אלו הם למעשה רוחות רפאים שנשארו לבד יש להן רק את זיכרון של הסצנה האחרונה בה שיחקו. הרוחות חוזרות על אותה סצינה שוב ושוב במימד הרביעי, בו אין את מגבלות החומר שנמצאות אצלנו ולכן יכולות לעבור מבעד לקיר או מבעד לדלת.

 

מתקשורים עם המתים

המימד הרביעי מהווה מרחב פעולה של הדרכות ותקשורים. זה המקום לעוסקים בסיאנסים, תקשורים, שמעלים את הנשמות שאינן איתנו בעולם הזה.

 

כאמור, הנאמנות לעצמנו, היא המקור והמפתח להצלחה בחיים על פני האדמה. רק שההצלחה איננה נמדדת בדרך שאנו מורגלים אליה, יפה או לא יפה, עשיר או עני. אלא בהיצמדות לתסריט שכתבנו טרם ירידתנו לעולם הזה וההצלחה שלי בביצועו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מראה בעל תפקיד
צילום: shutterstock
צילום: ענבל מרמרי
שלי רום
צילום: ענבל מרמרי
מומלצים