וילון גלילה - הפעלה עם שלט

הטכנולוגיה המהפכנית שהופכת את הווילונות בבית לחכמים

וילון זברה, סאן סטריפ, ונציאני או הסטה - לא משנה אלו וילונות יש לכם בבית, היום ניתן להפוך אותם בקלות ובמחיר שווה לכל כיס לחכמים. טכנולוגיה חדשה ומהפכנית מאפשרת למנע את הווילונות בבית ללא צורך בתשתית חשמל

מוגש מטעם סומפי
עודכן:
החוט הדקיק, שאיתו אתם מסיטים לפחות פעם אחת ביום את הווילונות, הולך בקרוב להיות פריט אספנים. כשכמעט כל מוצר בבית היום הופך לאוטומטי וחכם, מדוד החשמל, גופי התאורה, ועד הדלתות, השערים והחלונות - לא פלא שגם הווילונות מצטרפים לחגיגה.
וילונות ממונעים הם מסוג הפתרונות שרק כשיש לכם אותם, אתם לא מבינים איך הסתדרתם בלעדיהם. כמה פעמים קרה לכם שהמנגנון המכני של הווילון הוונציאני או חוט המשיכה של הווילון נקרע או התקלקל? וכמה פעמים נזכרתם אחרי שיצאתם מהבית ביום שמש לוהט, ששכחתם להגיף את הווילון? לו רק יכולתי לסגור את הווילונות מרחוק, אתם אומרים לעצמכם.
6 צפייה בגלריה
וילון גלילה - הפעלה עם שלט
וילון גלילה - הפעלה עם שלט
וילון גלילה - הפעלה עם שלט
(צילום: באדיבות somfy)
הווילונות הממונעים עונים בדיוק על הצרכים האלו, אבל לא רק. וילונות ממונעים הם הכרחיים בבתים עם חלונות גדולים, שהופכים את הסטת הווילון למשימה מאתגרת. ובבתים שומרי שבת, וילונות ממונעים הם פתרון אידיאלי לשליטה על כמות האור בימי שבת. גם במשרדים עם חלונות גדולים ומרובים, גובר השימוש בווילונות גלילה או וילונות ונציאנים ממונעים.
הווילונות הממונעים הם תחום מתפתח, שצובר תאוצה בשנים האחרונות, וכתוצאה מכך - גם הטכנולוגיה מתקדמת במהירות שיא. עד היום, על מנת למנע וילון היה צורך בנקודת חשמל ובחיבור של חוטים מסורבלים. במקרים של תשתית שלא תוכננה כהלכה, חיבור החוטים אף מצריך גם חציבה בקירות.
6 צפייה בגלריה
וילון גלילה חשמלי
וילון גלילה חשמלי
וילון גלילה ממונע
(צילום: באדיבות somfy)
טכנולוגיית ה-wire free, המאפשרת הפעלה של מנועי וילונות באמצעות סוללות ללא צורך בחשמל, עושה מהפכה בתחום. הטכנולוגיה החדשנית, אותה מוביל המותג הצרפתי הוותיק סומפי, מחלוצי תחום האוטומציה הביתית וההפעלות החשמליות, מייתרת לחלוטין את הצורך בחציבה בקיר, חיווט, נקודת חשמל וחוטים מסורבלים. בלי בלגן ובלי כאב ראש.
היום אפשר למנע את הווילונות בבית באמצעות התקנה פשוטה של מנוע עם סוללה מובנית. מנוע הסוללה מבית סמסונג, שמציעה סומפי, מגיע עם מטען, שדומה למטען של טלפון נייד. 4 שעות וחצי של הטענה בחשמל יבטיחו שימוש רציף בווילון הממונע למשך שנה שלמה.
6 צפייה בגלריה
וילון גלילה - הפעלה עם שלט
וילון גלילה - הפעלה עם שלט
וילון הסטה - הפעלה עם שלט
(צילום: באדיבות somfy)
מנועי הסוללה בדרך כלל מגיעים עם אחריות של 5 שנים על המנוע ושנתיים על הסוללה. נציגות סומפי בישראל הרחיבה את האחריות ל-5 שנים גם על הסוללה.
מנוע הסוללה הייחודי של סומפי הוא בעל תכונות ייחודיות שאין לאף חברה אחרת בתחום: הוא מאפשר שתי פעולות במקביל - גם הרמה וגם סיבסוב (במקרים של וילונות ונציאנים וסאן סטריפ).
מאפיין ייחודי נוסף של מנועי הסוללה של סומפי הוא המגוון הרחב, שמתאים לקבוצות משקל ולסוגי וילונות שונים. עם מנועי הסוללה של סומפי אפשר למנע בקלות וללא תשתית חשמל וילונות עד 8 ק"ג!
עוד תכונה ייחודית של מנועי הסוללה של סומפי היא האפשרות לשינוי מהירות ההרמה והסיבסוב החל מ-6 ועד 28 סל"ד (סיבובים לדקה), לנוחיותו של כל משתמש.
6 צפייה בגלריה
וילון הסטה חשמלי
וילון הסטה חשמלי
וילון הסטה ממונע
(צילום: באדיבות somfy)
גם לווילונות הסטה יש פתרון מינוע בטכנולוגיה החדשנית של סוללות - ניתן לשאול על כך את האקספרטים של סומפי.
היתרון הבולט והחשוב ביותר של מנועי הסוללה, הוא שניתן לחבר באמצעותם את הווילונות בקלות לאפליקציית הבית החכם. אפליקציית הבית החכם של סומפי מבוססת על טכנולוגיית הרדיו החדשנית (בניגוד לטכנולוגיית ה-Wi-Fi הפולטת קרינה ופחות מומלצת). בטכנולוגיה זו פועלים גם המנועים המתקדמים של סומפי לכל פתחי הבית כולל מנועי הסוללה, כך שהחיבור והשליטה בכל פתחי הבית נעשית באופן ישיר וקל.
6 צפייה בגלריה
וילון הטסה - הפעלה בית חכם
וילון הטסה - הפעלה בית חכם
וילון הטסה - הפעלה באמצעות בית חכם
(צילום: באדיבות somfy)
שליטה על הווילונות החשמליים החכמים באמצעות האפליקציה בנייד או באמצעות השלט, מאפשרת להרים, להסיט ולהגיף את הווילונות בקלות, וגם לתכנת תרחישים לימים ולשעות קבועות. ניתן למשל, לקבוע שהווילונות בחדר השינה יוסטו כל בוקר בשעה 7. או שווילונות הגלילה בסלון יוגפו כל יום בצהריים כשאתם בעבודה כדי למנוע חדירת שמש ישירה, ויורמו שוב מחדש אחר הצהריים. התרחישים המתוזמנים מראש זיכו את אפליקציית הבית החכם של סומפי באישור של מכון "צומת" לבית חכם כשר לשבתות וחגים.
6 צפייה בגלריה
וילון גלילה חשמלי
וילון גלילה חשמלי
וילון גלילה ממונע
(צילום: באדיבות somfy)
סומפי ישראל מציעה לא רק מנועי סוללה איכותיים ושקטים, היא גם מספקת שירות תמיכה והדרכה למתקינים על מנת להבטיח התקנה מקצועית בבית הלקוח. לאחרונה, היא אף החלה להציע הדרכות מצולמות מרחוק. החברה מעניקה גם שירותי מעבדה לבדיקה ותיקון המנועים, או אספקת מוצר חדש חלופי בתקופת האחריות.
לא יודעים מאיפה להתחיל את החיפוש אחר וילון חכם? באתר סומפי ניתן למצוא רשת של מומחים (אקספרטים) לווילונות ולשאר סוגי הפתחים בבית. האקספרטים של סומפי עברו הכשרות מקצועיות על ידי החברה, הם יודעים להתאים את סוג המנוע הדרוש לכל סוגי הווילונות בהתאמה מלאה למשקלים ולסוג המנוע הנדרש (חשמלי או סוללה), וכן לבצע התקנה בטיחותית, מקצועית ונכונה.
לכל פתרונות הבית החכם של סומפי, היכנסו לאתר >> https://www.somfy.co.il/ או התייעצו עם צוות השירות של סומפי בטלפון: 073-3266756
פורסם לראשונה: 11:11, 17.03.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button