סוכך זרועות ממונע

עושים צל: כל מה שאתם צריכים לדעת על סוככים חשמליים

אם בעבר הסתפקנו בפרגולות עץ וברשתות, היום ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות הצללה ממונעים, שמספקים לא רק צל, אלא גם בטיחות, נוחות ועמידות לאורך שנים. עם טכנולוגיית הרדיו החדשנית מבית סומפי, ניתן אפילו לחבר את הסוככים החשמליים לאפליקציית הבית החכם

מוגש מטעם סומפי
פורסם:
בישראל החמה ושטופת השמש, אין כמעט בית שלא זקוק למוצר הצללה בחצר או במרפסת. הצללת המרפסת או החצר מספקת לא רק הגנה מפני השמש בקיץ והגשם בחורף, אלא גם סביבה נוחה ופרטית - מעין הרחבה של חלל המגורים.
4 צפייה בגלריה
סוככים
סוככים
סוכך זרועות ממונע
(צילום: באדיבות somfy)

לצד פתרונות ההצללה המכניים הקשים יותר לתפעול, או פתרונות קבועים כמו פרגולות ורשתות צל, שאינם ניתנים להזזה ולא תמיד מספקים את ההגנה והפרטיות הדרושים, בשנים האחרונות נכנסים לשוק יותר ויותר מערכות הצללה ממונעות. מדובר במוצרים אלגנטיים, נוחים, קלים לתפעול ולתחזוקה, שמאפשרים התאמה אישית ושליטה בכמות האור ואפילו בטמפרטורה.
החלטתם להתקין מוצר הצללה חשמלי בחצר, בפטיו או במרפסת? בחירה מצוינת. אבל זה לא סוף הסיפור - אל תשכחו לוודא עם איש המקצוע איזה מנוע הוא מתקין לכם. סוככים הם מוצרים חיצוניים אשר חשופים למזג אוויר, לקרני השמש, למזיקים וללכלוך, ולכן טיב המנוע צריך להיות אחד השיקולים המרכזיים בעת רכישת המוצר. מנוע איכותי, חזק, אשר מותאם לסוג ולמשקל הסוכך יכול להאריך את חיי המוצר, לשמור על בטיחותו (ועל בטיחותכם), ואף למנוע תקלות.
4 צפייה בגלריה
סוככים ותריס וניציאני
סוככים ותריס וניציאני
סוכך קסטה ממונע
(צילום: באדיבות somfy)
סוככים ממונעים מציעים היום הרבה יותר מאשר פתיחה, סגירה וגלילה. מוצרי הצללה חשמליים מגיעים כיום עם שלל אפשרויות חכמות תודות לטכנולוגיית הרדיו החדשנית, אשר מספקת מגוון רחב של אפשרויות בקרה ושליטה.
סומפי היא אחת החברות המוכרות המתמחות במנועי רדיו, והיא ידועה בכל העולם בפתרונות המינוע החדשניים והמגוונים שלה. המותג הצרפתי הוותיק, שהיה בין החלוצים שהשתמש בטכנולוגיית הרדיו בשנות ה-90, הוא הבחירה המועדפת על רבים מיצרני ההצללות החשמליות, תודות למנועים מבוססי טכנולוגיית הרדיו המתקדמת של החברה.
מנועי סומפי החדשניים מצוידים בפיצ'רים מתקדמים המונעים מהסוכך להיתקל במכשולים, העלולים לפגוע בו. סומפי מציעה גם מוצרים נלווים, הפועלים אף הם בטכנולוגיית הרדיו ומספקים הגנה על הסוככים. בין היתר, חיישנים ושבשבות, המגנים על הסוכך מפני חום קיצוני, רוחות וגשמים עזים.
עוד מוצר ייחודי של סומפי הוא ה-wall switch, שלט קיר דקורטיבי העמיד לתנאי מזג אוויר קשים. ה-wall switch הוא בעל מספר ערוצים לבחירה, והוא מאפשר הפעלה של כמה מוצרים בחצר או במרפסת כמו הסוכך, התאורה ואפילו השער.
4 צפייה בגלריה
wall switch
wall switch
wall switch
(צילום: באדיבות somfy)

עם שלטי סומפי ניתן לבצע שליטה פרטנית על כל סוכך, וגם שליטה מרכזית בפתחים חשמליים נוספים בבית המצוידים במנועי סומפי - השער, התריסים והווילונות. יתרון נוסף של מנועי סומפי, המבוססים על טכנולוגיית הרדיו, הוא שניתן לחבר את הסוככים גם לבית חכם מבית סומפי באמצעות אפליקציה, ולתפעל אותם דרך הסמארטפון מכל מקום.
על ידי חיבור הסוכך לאפליקציית הבית החכם ניתן לגלול, לפתוח ולסגור את הסוככים בחצר או במרפסת מרחוק, גם כשאתם לא בבית, או לחילופין - לתכנת תרחישים. למשל, סגירת הסוכך כשנכנסת השבת, או פתיחת הסוכך כל יום ב-12 בצהריים כשאתם בעבודה, והרמה מחדש אחר הצהריים.

איזה סוכך מתאים לי?

סוכך הזרועות הוא מוצר ההצללה הנפוץ ביותר בישראל. הוא מיועד בעיקר למרפסות וחצרות בבתים פרטיים, שאין בהם הצללה עילית. סוכך הזרועות עשוי בד ומנגנון גלילה שמופעל על ידי זרועות אלומיניום.
סוכך הקסטה הוא פתרון הצללה מהודר, המורכב ממנגנון גלילה, שמאפשר לסגור את הסוכך בתוך קסטה מעוצבת, שם נמצא גם המנוע. שלא כמו סוכך הזרועות, כשסוכך הקסטה סגור, הבד נמצא בתוך הקסטה, שמגנה עליו מפני פגעי מזג האוויר. חברת סומפי פיתחה סדרת מנועים מיוחדת לסוככי קסטה חשמליים, ששומרים על הבד לאורך זמן באמצעות מתיחה נכונה וחכמה.
המרקיזה היא סוכך המתקפל לצורת חצי עיגול. המרקיזה מתאימה לפתחים קטנים יותר בבית ובעסק. בעוד שסוכך הזרועות והקסטה מספקים הגנה עילית בלבד, המרקיזה מחופה בבד גם בצדדים, ולכן היא מספקת צל והגנה מרביים מפני הגשם, אם כי לשטח קטן יותר. חברת סומפי מציעה מנועים ייחודיים גם למרקיזה החשמלית.
הזיפ הוא פתרון הצללה ממונע אלגנטי ויוקרתי, שמתחיל לצבור תאוצה בשנים האחרונות, כיוון שהוא עמיד במיוחד למזג אוויר וגם קל לתחזוקה. הזיפ הוא סוכך מסך אנכי עשוי בד אטום חד צדדי, המקובע על מסילות חזקות. הזיפ מתאים למרפסות מקורות, שזקוקות רק להצללה חזיתית או צידית. היתרון של סוכך הזיפ הוא שאין צורך להתקין בו מוצרי בטיחות כמו שבשבות וחיישנים בשל עמידותו הרבה.
4 צפייה בגלריה
פרגולה בבית מלון
פרגולה בבית מלון
הצללה חזיתית וצידית עם זיפ – מסך אנכי ממונע
(צילום: באדיבות somfy)
פרגולה ממונעת היא שדרוג של פרגולת העץ המוכרת והידועה. היא עשויה לרוב מאלומיניום, ולכן היא לא דורשת תחזוקה שוטפת כמו פרגולות העץ. בפרגולות הממונעות ניתן לשלב את סוככי הזיפ לשמירה מרבית על פרטיות ועל הגנה מפני מזג האוויר וממזיקים.
היצע מוצרי ההצללה כיום הוא רחב וכך גם פערי המחירים, שנובעים לרוב מטיב הבד ותפירתו וכן מסוג ומאיכות המנוע. לפני שאתם בוחרים סוכך חשמלי לחצר או למרפסת, חשוב לוודא עם איש המקצוע את טיב המרכיבים וכן את האחריות למוצר ההצללה.
לא יודעים מאיפה להתחיל את החיפוש אחר סוכך חשמלי? באתר סומפי ניתן למצוא רשת של מומחים (אקספרטים) לסוככים ולשאר סוגי הפתרונות החשמליים לבית. האקספרטים של סומפי עברו הכשרות מקצועיות על ידי החברה, הם יודעים להתאים את סוג המנוע הדרוש לסוככים לחצר או למרפסת, וגם לבצע התקנה ותחזוקה בטיחותיים, מקצועיים ונכונים.
סומפי ישראל מציעה לא רק מנועים איכותיים ושקטים, אלא גם שירות תמיכה והדרכה למתקינים על מנת להבטיח התקנה מקצועית בבית הלקוח. החברה מעניקה גם שירותי מעבדה לבדיקה ותיקון המנועים, או אספקת מוצר חדש חלופי בתקופת האחריות.
לכל פתרונות הבית החכם של סומפי, היכנסו לאתר >> https://www.somfy.co.il/
או התייעצו עם צוות השירות של סומפי בטלפון: 073-3266756
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button