PlantQueen

מסינגפור ועד קנדה: חובבי הג'ונגל האורבני הכי פוטוגניים באינסטגרם

פריט עיצוב הבית הכי פופולרי ופוטוגני ברשת הוא צמחים, והוא סוחף אחריו מגדלים מוכשרים מכל העולם. אספנו 8 עמודי אינסטגרם מעוררי השראה, שמספקים הצצה מרהיבה לג'ונגל הביתי שלהם. כדאי לעקוב

רינת טל
פורסם:
טרנד הג'ונגל האורבני הוא חוצה יבשות ולאומים. צמחים הם חומר קל ונוח לעיצוב - שגם מצטלם מאוד טוב לרשתות החברתיות. כך, צצו במקביל בכל רחבי העולם עמודי אינסטגרם העוסקים בהום-סטיילינג עמוס בצמחי בית, כמה מהם אף מתפארים במיליוני עוקבים. בחרנו להביא בפניכם לאו דווקא את החשבונות הגדולים ביותר, אותם יש סיכוי טוב שתכירו, אלא אם המעניינים ביותר, בעלי הפיד האסתטי, הסגנון האישי והצירה המקורית מכל רחבי העולם.

1. מלכת הצמחים מברוקלין

כריסטופר גריפין, שמכנה את עמוד האינטסגרם שלו PlantKueen, הוא לגמרי המלכה בתחום הג'ונגל האורבני. לגריפין שפה ויזואלית כל כך ייחודית, שניתן לזהות אימג' שלו מקילומטרים. ה"חתימה" שלו היא החיוך המיוחד שלו, והשפה המילולית שלקרוא אותה היא חוויה בפני עצמה - ייתכן מאוד שתזדקקו למילון אורבני כדי לפרשה.
9 צפייה בגלריה
PlantQueen
PlantQueen
PlantQueen
(צילום מעמוד האינסטגרם PlantQueen)
גריפין מרבה להצטלם במשתלות, מצטיין באאוטפיטים הורסים ומרבה להצטלם עם חלוק אמבטיה וכוס קפה בינות לצמחי הבית שלו. ליופי ולחיוך שלו יש מסר חשוב, שמזכיר ל-350 אלף העוקבים שלו את חשיבותה של שמחה פנימית, טיפוח עצמי (Self-Care) ואקספרסיביות מגדרית, א-בינרית. לכל אלה, המתבססים לדבריו על המסעות הבוטניים שלו, גריפין קורא Black Queer Joy, שעבורו הם אקט של התנגדות כנגד תרבות של גזענות ואלימות.

2. מוכר הצמחים הצעיר מפורטלנד

טיילר הוא מגדל, אוצר ומוכר צמחים מפורטלנד, אורגון. הוא רק בן 25, ובבעלותו חנות צמחים מרשימה שנקראת Arium Botanicals. העוקבים אחר פרופיל האינסטגרם הפרטי שלו (100 אלף במספר) יזהו בנקל את הסלון המעוצב שלו, הספה הצהובה וקעקועי האמה הבוטניים שלו, הנחשפים כשהוא מחזיק את הצמחים המרשימים ויקרי הערך שמגיעים אליו.
9 צפייה בגלריה
urlocalplantboy
urlocalplantboy
urlocalplantboy
(צילום מעמוד האינסטגרם urlocalplantboy)

3. קפה, קעקועים וצמחים בסאו פאולו

טוי טניאל מתגורר בסאו פאולו, ברזיל, בדירת 42 מ"ר מעוצבת עם כ-250 צמחים. טניאל הוא בריסטה במקצועו ואוהד מושבע של זני קפה משובחים. מאפיינים את תמונותיו צמחים נדירים עד נדירים מאוד, קפה, קעקועים, והחתול שלו - אשר לא במפתיע, גם הוא אינו חתול מזן רגיל.
9 צפייה בגלריה
טוי טניאל
טוי טניאל
טוי טניאל
(צילום מתוך עמוד האינסטגרם toy.taniel)
טניאל הופיע בספרם האחרון של איגור ג'וספוביץ' וג'ודית דה גראף מבלוג האינסטגרם המצליח והידוע Urban Jungle Bloggers, שם הוא מגדיר עצמו כ"אספן של קעקועים לא-גמורים וארואידים נדירים".

4. אגרנית הצמחים מוונקובר

מליסה קמפבל הקנדית היא ללא ספק אחת מהדמויות המוכרות בתחום הג'ונגל האורבני, שמתפעלת את עמוד האינסטגרם הפופולרי שלה - MyTinyJunglow. קמפבל מגדירה את עצמה "אגרנית ואמא לשלושה", שהם שני חתולים וכלב. עיצוב הבית שלה מקסימליסטי, עשיר בבוהו-שיק צבעוני ובפרטי נחושת, עץ וקש. לכל אלה מצטרפים פרויקטי DIY מהממים וכמובן - המון המון צמחים.
9 צפייה בגלריה
MyTinyJunglow
MyTinyJunglow
MyTinyJunglow
(צילום מעמוד האינסטגרם MyTinyJunglow)

5. המאיירת חובבת הצמחים מסינגפור

סצינת הצמחים משגשגת בסינגפור (וגם הצמחים עצמם, בכל זאת מדובר בגן עדן טרופי), ועמה גם עמודי האינסטגרם של מגדלי צמחים ומשתלות, שמחזיקים צמחים רבים ונחשקים, לעתים הרבה לפני שאלה מופצים לשאר יבשות העולם. אך בזכות האסתטיקה שלו, בחרנו את העמוד של טאן זי שי, אמנית ומאיירת זוכת פרסים בתחומה, המכנה עצמה MessyMexi.
9 צפייה בגלריה
MessyDreamsofCactus.
MessyDreamsofCactus.
MessyDreamsofCactus
(צילום מעמוד האינסטגרם MessyDreamsofCactus)
בפרופיל העסקי שלה ניכר שהיא מרבה לשלב בוטניקה באיוריה, ולצידו היא מנהלת פרופיל פרטי העוסק באהבתה לצמחים ונקרא MessyDreamsofCactus. ניכר שהיא אוהבת במיוחד לאסוף קקטוסים, מיני בת שבע וקודקסים – צמחים שבסיסם גזע מעובה; אך לא רק.

6. פוסטרים וצמחים בהולנד

לאריק בן ה-40 מאיינדהובן שבהולנד יש חנות לפוסטרים וטפטים בוטניים. את התמונות למוצרים שהוא משווק הוא מצלם בעצמו בביתו, בפינות מרהיבות בהן הוא תולה את הפוסטרים שלו. במהרה, הפכו התמונות שהוא מצלם למוקד משיכה בפני עצמו, וב-2017 הוא פתח את עמוד האינסטגרם Eveydeco. מאז ועד היום, הוא מגדל אוסף הולך וגדל של צמחים שמגיעים מהמדינה בה הוא נמצא - הולנד היא המקור לחלק גדול מצמחי הבית המיובאים לישראל ובה מגוון מדהים של צמחים.
9 צפייה בגלריה
Eveydeco
Eveydeco
Eveydeco
(צילום מסך מעמוד האינסטגרם Eveydeco)
את 100 ויותר הצמחים שלו הוא מסדר שוב ושוב בסידורים שונים. למרות שכל התמונות שלו הן מאותן 5 או 6 פינות בביתו - אין תמונה שאינה מפעימה ביופיה, ואין שתי תמונות זהות זו לזו. אריק עצמו מופיע בתמונות לעתים נדירות, עם זוגתו וכלבם, ושומר על פרטיותו.

7. החדר הטרופי בסנט פטרסבורג

לאנה מסנט פטרסבורג יש חלל טרופי מעוצב שמתפקד כחנות צמחים וכחלל להשכרה לאירועים קטנים וסדנאות. עמוד האינסטגרם שלה Pro.Antas עוסק בעיצוב החלל הטרופי, ובו היא מרבה להצטלם בסרבל העבודה הצהוב-חרדלי שלה, כשהיא מטפסת, מסדרת, מעצבת ומלטפת את הצמחים שלה.
9 צפייה בגלריה
Pro.Antas
Pro.Antas
Pro.Antas
(צילום מסך מעמוד האינסטגרם Pro.Antas)
אנה תולה צמחים מכל הכיוונים האפשריים, ומפליאה לא רק לטפח אותם אלא גם לרענן ולעצב איתם את החלל בכל פעם מחדש. אחד מהתחביבים החדשים שלה הוא לפסל מיניאטורות ריאליסטיות של דינוזאורים ולשתול בתוכן צמחים.

8. ג'ונגל בסגנון וינטג' בתל אביב

סצינת הצמחים לא פוסחת על ישראל – הגם שהגיעה לכאן באיחור האופייני לנו. מתוך המון עמודי אינסטגרם מוצלחים ויפים, בולטת שרון, גננת במקצועה ואספנית צמחים ופריטי וינטג' - שתי אהבות שהולכות טוב מאוד ביחד. לפרופיל שלה היא קוראת OCD_1973, שם שלצד התמונות אומר הכל.
9 צפייה בגלריה
שרון
שרון
OCD_1973
(צילום מסך מעמוד האינסטגרם OCD_1973)
עמוד נוסף הבולט בנוף הוא MakersTLV, עמוד האינסטגרם של חנות צמחים אורבנית שבה קיר ירוק עם מדפים שמעוצבים בכל יום קצת אחרת. מהתמונות כמעט אפשר לשמוע את המוזיקה ולהרגיש את האנרגיה הנעימה של הנשים המניעות את המקום.
9 צפייה בגלריה
makers.tlv
makers.tlv
makers.tlv
(צילום מעמוד האינסטגרם makers.tlv)
רינת טל מ"סוקולינה" היא פְלנְט סטיילרית, או מעצבת חללים עם צמחים. לעמוד האינסטגרם שלה לחצו כאן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button