מרקוס פיירס 2022-1967

"שינה את שדה עיתונאות העיצוב": הלך לעולמו בגיל 54 עורך מגזין Dezeen

העיתונאי מרקוס פיירס, שייסד וערך את מגזין האדריכלות והעיצוב Dezeen, הלך לעולמו בלונדון בהפתעה בגיל 54. "המנהיג והמנטור שלנו כבר לא איתנו", ספדו לו במערכת המגזין המשפיע, שיצר סביבו קהילה של אוהבי עיצוב ואדריכלות מכל רחבי העולם

ynet אדריכלות
פורסם:
מייסד ועורך מגזין העיצוב והאדריכלות הבינלאומי Dezeen, מרקוס פיירס, הלך לעולמו בגיל 54. כך לפי הצהרה שפורסמה במגזין היום (שני), שבה נמסר כי פיירס הובהל לבית חולים בלונדון בשבוע שעבר (28.6), שם גם הלך לעולמו יומיים לאחר מכן (30.6).
פיירס השיק את האתר Dezeen בשנת 2006. ב-15 השנים מאז עלה לאוויר, הפך Dezeen לאחד ממגזיני העיצוב והאדריכלות המובילים בעולם, שאף נקנה לאחרונה בידי חברת המדיה הדנית JP/Politiken Media. פיירס הוא העיתונאי הדיגיטלי הראשון שקיבל אות כבוד מאיגוד האדריכלים הבריטי על תרומתו לעולם האדריכלות הבינלאומי.
1 צפייה בגלריה
מרקוס פיירס
מרקוס פיירס
מרקוס פיירס 2022-1967
(צילום: Dezeen )
"מרקוס היה עיתונאי מבריק ויזם בעל חזון, והשאיר את חותמו לנצח על תעשיות האדריכלות והעיצוב", ספד לו צוות המגזין, שהכריז על 24 שעות שבהן לא יתעדכנו הפלטפורמות השונות שלו. "באמצעות Dezeen הוא שינה את שדה עיתונאות העיצוב העולמי ואיחד את קהילת המעצבים והאדריכלים הבינלאומית סביבו. המנהיג והמנטור שלנו כבר לא איתנו".
מרקוס, מעצב תלת ממד בהשכלתו, התחיל את דרכו העיתונאית בכתיבה למגזין Building Design ומגזין Building, באחרון גם תפקד כעורך משנה. כתביו הופיעו בעיתונים הגרדיאן, האינדיפנדנט ו-סנדיי. ב-2003 ייסד את מגזין העיצוב המודפס Icon, שעל עריכתו זכה בפרס עיתונאי השנה לשנת 2002 ופרס עיתונאי האדריכלות של השנה ב-2004.
את Dezeen השיק מרקוס בנובמבר 2006, שהפך במהרה למוקד חדשות עיצוב ואדריכלות שבו מבקרים שני מיליון גולשים בכל חודש. רבים רואים ב-Dezeen כמגזין העיצוב המשפיע בעולם, שאף העניק בחמש השנים האחרונות פרסים על אדריכלות ועיצוב יוצאי דופן והזניק קריירות של בעלי מקצוע ברחבי העולם.

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button