חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב. תצוגת תכלית לעיצוב ולייצור מקומיים מותאמים אישית

את לא כמו כולם: 5 חנויות עיצוב עם טוויסט חדש

אמנות ישראלית, רהיטים ומוצרים בייצור מקומי, מותגי-על יוקרתיים מהעולם וגם פריטים צבעוניים מגרמניה ומינימליסטיים מסקנדינביה. קבלו הצצה לחללי תצוגה חדשים או מתחדשים, שעושים חשק לרענן את הבית

פורסם:
בעולם שבו אפשר לרהט את כל הבית בלחיצת כפתור, נחמד להיענות להזמנה להתרשם וגם לקנות חפצים בחנות פיזית – כזו שיש בה צוות מייעץ ואפשרות למשש ולראות בעיניים את הטקסטורה או את הצבע המדויק, ואפילו לתמוך בעסקים ישראליים. חמישה עסקים מקומיים המתמחים בעיצוב, כולם בעלי ותק ושורשים עמוקים בתחום, השיקו לאחרונה חללים חדשים או מיזמים רעננים.

אמנות מקומית בטולמנ'ס דוט

שיתוף פעולה ייחודי נרקם לאחרונה בין רשת טולמנ'ס דוט ובין קבוצת צבע טרי. במסגרתו מוצגות בסניפים ובאתר הרשת יצירות אמנות מקוריות של אמניות ואמנים ישראלים שמוצעות למכירה. רובן הן One of a Kind או במהדורה מוגבלת מאוד, והמחירים מוגדרים כנגישים. הפרויקט מאפשר להתרשם מהיצירות כשהן מוצגות בסביבה המדמה בית, תלויות בין ספה ובין שידה בחלל התצוגה של החנויות, במקום על קירות גלריה לבנים.
יריד צבע טרי מוכר כאירוע הנערך אחת לשנה ובו אפשר להכיר אמנים ומעצבים צעירים ולרכוש יצירות – שלהם ושל אמנים ותיקים יותר – במחירים אטרקטיביים. המיזם החדש מאפשר לראות ולקנות לאורך כל השנה אמנות כחול-לבן: את האוצרות עושים אנשי "צבע טרי", ואת הפלטפורמה לתצוגה ומכירה מספקת רשת טולמנ'ס.
11 צפייה בגלריה
השת"פ של טולמנ'ס דוט וצבע טרי
השת"פ של טולמנ'ס דוט וצבע טרי
אמנות ישראלית מקורית עד 6,000 שקל. השת"פ של טולמנ'ס דוט וצבע טרי
(צילום: יוליה פריליק-ניב)

11 צפייה בגלריה
אמנות ישראלית מקורית, חלקה one of a kind, טולמנ'ס דוט
אמנות ישראלית מקורית, חלקה one of a kind, טולמנ'ס דוט
אמנות שחלקה one of a kind, משולבת בין רהיטים ואבזירים לבית בטולמנ'ס דוט
(צילום: כלנית סגל)

המבחר כולל יצירות בשלל טכניקות – ציור, רישום, צילום, פיסול, הדפס ועוד, והמחירים נעים בין מאות שקלים למקסימום 6,000 שקל. כל היצירות נוצרו בידי בוגרי ובוגרות "חממת האמנים" של צבע טרי, וביניהם שי אריק, סופי ברזון מקאי, אביטל כנעני, תמר לב-און, הילה לביב, הדר מיץ, מאיה סמירה, רוני קרני ורונן רז. היצירות נמכרות כשהן מוכנות לתלייה וממוסגרות לפי הצורך.
כתובת: לח"י 37 בני ברק, גן העיר תל אביב, תחנת הרכבת במתחם בית יהושע וסניפים נוספים ברחבי הארץ

הבית החדש של רנבי

אחרי עשרות שנים בחנות עמוסה ברחוב הרצל בתל אביב, חברת Renby עברה דירה ופתחה אולם תצוגה קונספטואלי בהרצליה פיתוח. המקום החדש גדול פי שלושה ומשתרע על שתי קומות ו-1,000 מטר. לרגל השינוי הוסיפו הבעלים לפורטפוליו היוקרתי שלהם שורה של מותגי-על חדשים הנמכרים אצלם בבלעדיות. בין החברות: Armani Casa, Loro Piana, Bernardaud, Baccarat, Christofel, שמצטרפים לשמות הוותיקים כמו "הרמס", "מיסוני", "לאליק" ואחרים. בנוסף, משיקים לראשונה בעלי החברה, שלושת האחים בני מורן, סולאנג' הנדלר ודליה טופל, מותג פרטי המציע רהיטים, אביזרים ופריטי עיצוב בייצור מקומי.
11 צפייה בגלריה
אולם תצוגה חדש של רנבי, הרצליה פיתוח
אולם תצוגה חדש של רנבי, הרצליה פיתוח
קומת הרחוב מוקדשת לרהיטים ולכלים. רנבי, הרצליה פיתוח
(צילום: עמית גרון)

11 צפייה בגלריה
אולם תצוגה חדש של רנבי, הרצליה פיתוח
אולם תצוגה חדש של רנבי, הרצליה פיתוח
קומת המרתף היא האטלייה לבחירת ריפוד ואקססוריז
(צילום: עמית גרון)

החנות החדשה נמצאת במתחם האאוטלט בהרצליה פיתוח, וכשנכנסים אליה אפשר לשכוח לרגע שאנחנו לא בפריז או במילאנו. קומת הכניסה לשואו-רום רחב הידיים מוקדשת למוצרים ולפריטים מוכנים, בהם כריות וכלי מיטה, כלי שולחן והגשה וכלי נוי. בקומה התחתונה, האטלייה, נמצאת ספריית חומרים עשירה הכוללת מבחר אדיר של טקסטיל שמיועד להתאמה אישית לבית, כמו בדי ריפוד, בדי וילונות, טפטים ושטיחים. לצידם תמצאו ריהוט חוץ, גופי תאורה והרבה אקססוריז. לחברה יש עוד שני סניפים וגם אתר אונליין.
כתובת: מדינת היהודים 85 הרצליה

BUBU TLV מגיעים לעולם האמיתי

חלל התצוגה של "בובו" בדרום תל אביב, חדש מהניילונים, הוא המימוש הפיזי של חנות האונליין הוותיקה של בני הזוג מיכל וגילי מושקטל. המקום, בשטח של 250 מ"ר בעיצובה של שרון גולן, הוא לא חנות שגרתית אלא תצוגת תכלית לעיצובים שאפשר ליצור בעזרת הפריטים והאקקסוריז של המותג. תמצאו פה אלמנטים של נגרות, רפדות, כלים וטקסטיל בשלל צבעים וצורות. את כל מה שמוצג, וגם מה שלא, אפשר לתכנן במדויק ולהזמין בעזרת הצוות. "אנחנו One Stop Shop בתחום עיצוב הבית", אומרים בני הזוג מושקטל. "הצוות שלנו יודע לתכנן, לעצב ולייצר את כל עבודות הנגרות, המסגרות והרפדות".
11 צפייה בגלריה
חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב
חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב
יכולים לתכנן הכל בהתאמה אישית. חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב
(צילום: יונתן תמיר)

11 צפייה בגלריה
חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב
חלל התצוגה של BUBU בדרום תל אביב
תצוגת תכלית של נגרות, רפדות ועיצוב
(צילום: יונתן תמיר)

בני הזוג פעילים בתחום כבר שנים, והחנות של גילי בשוק הפשפשים, אייטמס (Items), הייתה תחנת חובה למעצבי פנים ולחובבי התחום. אחרי שגיבשו את דרכם באונליין, הם חוו הצפה במחסן שלהם וזו הייתה נקודת המפנה שבה החליטו לפתוח מקום שבו אפשר לראות, למשש ולחוות את הרהיטים והחפצים – ובעיקר לבוא עם חלום. "כשהוצף המחסן שלנו עברנו סוג של מטמורפוזה רגשית. הלב והבטן משכו חזק מהתעסקות ביבוא ליצירה ישראלית אמיתית כמו שאנחנו אוהבים", אומרת מושקטל. "כשנכנסנו לראשונה למבנה התעשייה הישן שאוצר בקירותיו היסטוריה וחספוס, החזון היה לצקת לתוכו עולם מעוצב באקלקטיות".
בחלל הדינמי נערכים גם אירועי עיצוב, ארוחות שף ומפגשים שונים להשראה ולחיבורים עסקיים. השניים מתעקשים לייצר הכול כחול-לבן, בעיקר בעזרת אמנים ומעצבים שכנים בקריית המלאכה. לצד הריהוט והאביזרים שלהם מוצגים במקום גופי תאורה ואמנות מקורית של יוצרים אחרים.
כתובת: בר יוחאי 26 תל אביב

קלאסיקות סקנדינביות בהביטאט

רשת הביטאט הוותיקה זיהתה את החיבה הישראלית ההולכת וגוברת לעיצוב סקנדינבי והשיקה את חנות הקונספט Danish Pop Up, שתפעל בחודשים הקרובים בתוך אולם התצוגה הוותיק בתל אביב.
11 צפייה בגלריה
פופ אפ סקנדינבי בהביטאט תל אביב
פופ אפ סקנדינבי בהביטאט תל אביב
פופ אפ סקנדינבי בהביטאט תל אביב
(צילום באדיבות FritzHansen)

11 צפייה בגלריה
פופ אפ סקנדינבי בהביטאט תל אביב
פופ אפ סקנדינבי בהביטאט תל אביב
הומאז' למעצבים ולמותגים הדניים המובילים
(צילום באדיבות FritzHansen)

הפופ-אפ החדש הוא הומאז' למעצבים ולמותגים הדניים המובילים שהביטאט מייבאת באופן בלעדי, והוא מוקדש לקלאסיקות עיצוב מתקופות שונות עד ימינו. תמצאו שם רהיטים אייקוניים מקוריים של מעצבים כמו ארנה יאקובסן, בורג מוגנסן והנס וגנר (הממשיכים להיות מיוצרים תחת המותג Fritz Hansen). לצידם מוצעים מותגים עכשוויים שנתפסים כמגדירים את העיצוב הדני מחדש – Normann Copenhagen, Vipp, Muuto ועוד.
כתובת: אבן גבירול 2 תל אביב

Kare Design חוזרת לישראל

חברת דיוק גאלרי השיקה אולם תצוגה חדש בראשון-לציון שמוקדש למותג העיצוב הגרמני Kare Design. לא במקרה השם נשמע מוכר: זו הפעם השנייה שקארה דיזיין מגיעים לשוק הישראלי. הניסיון הראשון, לפני קצת יותר מעשור, לא עלה יפה. החברה הוקמה במינכן ב-1981, וכיום היא מפעילה יותר ממאה חנויות ברחבי העולם, ובהם כ-5,000 פריטים, שמאופיינים בקו ססגוני ומקסימליסטי – בולטים, צבעוניים, עם אמירה ונוכחות.
החנות החדשה מתפרסת על 950 מ"ר בשתי קומות, בהן משובצים שולחנות, כיסאות, מערכות ישיבה, גופי תאורה, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, תמונות, שטיחים, חפצי נוי ועוד. עד סוף שנת 2026, מבטיחים בעלי הזיכיון הישראלי, צפויים להיפתח עוד שניים או שלושה סניפים בארץ.
11 צפייה בגלריה
KARE DESIGN בראשון לציון
KARE DESIGN בראשון לציון
סיבוב שני בישראל. KARE DESIGN בראשון לציון
(צילום: תמיר נוי )

11 צפייה בגלריה
אולם תצוגה חדש KARE DESIGN
אולם תצוגה חדש KARE DESIGN
חיבה לעיצוב מקסימליסטי. קארה דיזיין
(צילום: יוליה רובינציק)

חובבי עיצוב ימצאו כאן מוצרים בטווח מחירים מגוון ובשלל סגנונות, בהם פופ-ארט, רטרו, קולוניאליסטי, נטורליסטי, אתני, בוהו-שיק, גלאם ועוד. בפריטים רבים יש לא מעט הומור, למשל כאלה שמשולבים בהם דמויות של בעלי חיים, מקופים ועד בולדוגים. מה אין פה? מינימליזם.
כתובת: משה לוי 11 ראשון-לציון
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button