מטבח או יצירת אמנות?

כשאמנות פוגשת חדשנות: ככה לוקחים את המטבח לרמה הבאה

מוצרי חשמל למטבח שעליהם יצירת אמנות, מכשירים צבעוניים ומרשימים שיבלטו בכל סוג של מטבח. קבלו הצצה לאולם התצוגה החדש שאסור לכם לפספס

מוגש מטעם SMEG
פורסם:


דמיינו לעצמכם שאתם באים לבחור מוצרים למטבח ומגלים הפתעה מרהיבה שלא ציפיתם לה. כזה הוא אולם התצוגה החדש והמרשים של SMEG. בין המטבחים המעוצבים בניחוח האיטלקי הידוע של החברה, מציצים להם מוצרי חשמל בצבעים חזקים ומרשימים שעושים את כל ההבדל.

4 צפייה בגלריה
המטבחים של חברת SMEG
המטבחים של חברת SMEG
(צילום: אור בן דוד)

ואולי בא לכם מטבח כזה שיסובב ראשים, מוצרים ייחודים שכולם ידברו עליהם? מקולט אדים, ועד מקרר ואפילו מצנם, תמצאו מוצרים מרהיבים במגוון סגנונות וצבעים שלא חשבתם להכניס למטבח אפילו, כמו ורוד, טורקיז, אדום, קרם ואפילו זהב. אבל אחרי שתראו אותם מול העיניים, גם אתם תרצו לשדרג את המטבח שלכם עם אחד כזה.
חברת SMEG תמיד מפתיעה מחדש, בעיקר כי היא מצליחה לשלב בין עולמות של יוקרה ואיכות, לבין מקוריות, חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, ואפילו וינטג' ואומנות.
4 צפייה בגלריה
המטבחים של חברת SMEG
המטבחים של חברת SMEG
(צילום: אור בן דוד)

הגעתי לחפש מטבח ומצאתי יצירת אמנות

גולת הכותרת היא שיתוף הפעולה האמנותי של המותג עם ניר פלד, אמן ייחודי ובעל המותג PILPELED. האמן נתן פרשנות חדשה למוצרי הבוטיק של SMEG, שגם כך ידועים בעיצוב המיוחד שלהם, ולקח אותם לרמה העיצובית הבאה.

4 צפייה בגלריה
שיתוף פעולה בין ניר פלד PILPELED לחברת SMEG
שיתוף פעולה בין ניר פלד PILPELED לחברת SMEG
אמנות מרשימה בשיתוף הפעולה בין PILPELED לחברת SMEG
(צילום: אור בן דוד)

שיתוף הפעולה פורץ הדרך יצר מוצר מוגמר מרהיב, שכל כך כיף להסתכל עליו, ומי שיבחר לקחת אותו הביתה, ייהנה מאמנות מרהיבה בבית, שהיא גם מכשיר חשמלי פונקציונלי לכל דבר. וכמובן, האורחים לא יצליחו להפסיק להסתכל ולהתפעל ממנו. תנו לתמונות לדבר בעד עצמן.

אולם תצוגה SMEG
אריה שנקר 13, הרצליה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button