מעצבת הפנים קרן פוזנר ז"ל לצד חנות פוקס הום שעיצבה

הלכה לעולמה בטרם עת מעצבת הפנים קרן פוזנר

מפוקס הום ועד סופר-פארם: פוזנר עיצבה יותר מ-2,000 חנויות לכ-100 מותגים שונים בארץ ובחו"ל והייתה מבכירות המעצבות בתחום המסחרי והקמעונאי

פורסם:
הלכה לעולמה בטרם עת קרן פוזנר, מבכירי ומבכירות מעצבי הפנים בתחום המסחרי בישראל. פוזנר עיצבה יותר מ-2,000 חנויות לכ-100 מותגים וחברות בארץ ובחו"ל. פוזנר למדה לימודי תואר ראשון בעיצוב פנים במכללה למנהל וסיימה בהצטיינות.
בשנת 1998 בסיום הלימודים פתחה סטודיו המתמחה בעיצוב למסחר בשם "בילגוראי פוזנר" יחד עם שמוליק בילגוראי. עד שנת 2020 עבדו השניים בשיתוף פעולה ועיצבו שורה של משרדים, חנות ואף בתים. בשנים שבהן פועל המשרד המשותף עיצבו השניים ביחד ולחוד אלפי חנויות בתחום הקמעונאי, בשלל סגנונות וגדלים.
5 צפייה בגלריה
מעצבת הפנים קרן פוזנר ז"ל
מעצבת הפנים קרן פוזנר ז"ל
מעצבת הפנים קרן פוזנר ז"ל
(צילום באדיבות המשפחה)

בשנת 2008 נבחרה פוזנר כאחת מ-40 הצעירים המבטיחים של מגזין דה מרקר – היצירתיים. בשנת 2018 זכה המשרד באות העיצוב עבור תכנון ועיצוב חללי מסחר של חנות הדגל של רשת רנואר בקניון עזריאלי בתל אביב.
פוזנר התמקדה בעיצוב פנים לרשתות מובילות בארץ, בהן ללין, פוקס הום, סופר-פארם, אירוקה, twentyfourseven, רנואר, אפריל, קניוני ביג, קניוני מליסרון, וכן חללים וחנויות לזכיינים של מותגים בינלאומיים H&M, Armani exchange, Tommy Hilfiger ורבים אחרים. משנת 2020 המשיך המשרד את פועלו בהובלת פוזנר ובניהולה של שלי לווין.
5 צפייה בגלריה
חנות פוקס הום בראשון לציון, עיצוב: קרן פוזנר ז"ל
חנות פוקס הום בראשון לציון, עיצוב: קרן פוזנר ז"ל
חנות פוקס הום בראשון לציון, עיצוב: קרן פוזנר ז"ל
(צילום: שוקה כהן)

5 צפייה בגלריה
שירותים בסגנון פנטזיה בדיזנגוף סנטר, עיצוב של קרן פוזנר ז"ל
שירותים בסגנון פנטזיה בדיזנגוף סנטר, עיצוב של קרן פוזנר ז"ל
שירותים בסגנון פנטזיה בדיזנגוף סנטר, עיצוב של קרן פוזנר ז"ל
(צילום: נוי ערקובי)

5 צפייה בגלריה
עיצוב: שרה ונירית פרנקל
עיצוב: שרה ונירית פרנקל
חנות ברשת ללין, בעיצוב של קרן פוזנר ז"ל
(צילום: מאיה באומל בירגר)

בעבר סיפרה פוזנר כי "התהליך העיצוב שלנו עבור מותג קמעונאי מבוסס על שני אלמנטים: ההיבט הרגשי הכולל ניתוח ערכי המותג ועיצוב חוויה אסתטית השומרת על ייחודיות המותג בסביבה תחרותית; השני הוא ההיבט הרציונלי שבוחן את המרחב הפיזי, מנתח את איכויותיו הקמעונאיות ומשתמש בהן כדי למקסם את החלל ולשרת את המותג בצורה הטובה ביותר, לשמור על זרימת לקוחות טובה ולספק תוכנית מעשית שתייצר חוויית קנייה משופרת, לצד רווחיות טובה יותר".

בעשור האחרון נלחמה פוזנר בגבורה, בנחישות ובאצילות במחלת הסרטן עד זו שהכריעה אותה. פוזנר הייתה בת 51 במותה והותירה אחריה את בעלה יריב ואת שתי בנותיהם. "איבדתי את החברה שלי, אהבת חיי קרן האור שלי", ספד לה בעלה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button