עסק לשיפוץ בעשר אצבעות: שלי נווה

"בא לי לשבור סטיגמות": שחקנית הצגות הילדים הפכה לשיפוצניקית במשרה מלאה

מה שהתחיל כדרך יצירתית להרוויח כסף בזמן סגרי הקורונה הפך למסע העצמה אישית ונשית משנה חיים: סיפורה מעורר ההשראה של השחקנית שבשיאה של התקופה המורכבת בחייה, חזרה לשיעור הכי חשוב שלמדה מאמא שלה. היום היא בעלת עסק מצליח לשיפוצים שמעסיקה רק נשים, והיא לא חוששת ללכלך את הידיים

אורלי מירקין
פורסם:
סגרי מגפת הקורונה נכנסו לחייה של שלי נווה בתזמון נורא. אחרי שלקחה הלוואה גדולה מהבנק ועבדה כשחקנית בהצגות ילדים וכמלצרית, היא מצאה את עצמה סגורה בביתה עם חובות גדולים שאין לה כל דרך להחזיר. היא החליטה לפרסם פוסט בפייסבוק שבו היא מציעה את שירותיה כהנדיוומן, וביום למחרת כבר התחילה לעבוד כשיפוצניקית במשרה מלאה. כמעט שלוש שנים אחר כך, נווה היא הבעלים של עסק שיפוצים מצליח, מעסיקה רק נשים לעבודות צביעה ונגרות, ומנפצת מיתוסים נשיים על בסיס יומיומי.
ב-"שוברת קירות", דוקו חדש מבית ynet Original, נווה חוזרת לסיפור ילדותה כעולה חדשה מרוסיה לצד אם יחידנית חסרת אמצעים, שלימדה אותה לעשות הכל בעצמה ("היום אני ממש מבינה מאיפה הגיעו היכולות שלי"), מספרת על חיי העבודה בזירה תעסוקתית שנחשבת גברית במהותה, ומסבירה כיצד למדה לבקש מה שמגיע לה.
1 צפייה בגלריה
שלי נוווה
שלי נוווה
עסק לשיפוץ בעשר אצבעות: שלי נווה
(צילום: שניר קציר)

עוד ב-ynet Original:

שורדת - שקרים, סודות וחובות בשווי כשני מיליון שקלים: עורכת הריאליטי שגילתה שבעלה מנהל חיים כפולים. סם המוות - יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין: סם המוות שזלג מבתי החולים לרחוב. סדרה בשני פרקים. שורת חיפוש: "סקס ישראליות" - הקורבנות, המפיצים ואוזלת היד של המשטרה - סדרה החושפת את תעשיית הפצת תמונות עירום בטלגרם. נוכל. רוצח. מיליונר - סדרה תיעודית שחוזרת אל פרשת הרצח שהסעירה את ישראל ואת גרמניה בשנות ה-90 - ואל חייו הסוערים לא פחות של הרוצח, אילן טסלר, מאחורי הסורגים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button