מטבח רגבה באחריות: תכירו את 360 RG נקודת מפנה בעולם המטבחים

חברת המטבחים המובילה מטבחי רגבה מציגה: RG 360. מטבח על זמני העמיד למים, לחות, רטיבות ופגעי הזמן – פיתוח ישראלי פורץ דרך שמגיע עם אחריות של 12 (!) שנים. כל הפרטים

בשיתוף חברת רגבה
פורסם:
בחברת מטבחי רגבה לא שוקטים על השמרים. אחרי שזכו בפרס למצוינות בשירות, זו השנה השנייה ברציפות, מציגה החברה פיתוח פורץ דרך: מטבח עמיד למים, לחות, רטיבות ופגעי הזמן, שמשנה את כללי המשחק. בעידן של חומרים זמניים ואיכות קצרת מועד, ברגבה מציגים את המטבח שמעניק תמורה, מעל ומעבר לציפיות.
"הצעת ערך אמיתית ומדויקת ללקוחות היא החזון שלנו, בייחוד בעידן של שפע, בו הצרכנים חשופים לעשרות הצעות. בזכות טכנולוגיית RG 360 אשר פותחה על ידנו, אנו יכולים לומר בלב שלם שהצלחנו", אומר קובי מוטיב, מנכ''ל מטבחי רגבה. "בכדי להוביל את שוק המטבחים לא נדרש רק לעצב מטבחים יפים, מה שמטבחי רגבה כבר עושה מזה שנים, אלא להוות מצפן אמיתי באיכות, בשירות ובחוויית הלקוח".

2 צפייה בגלריה
תמונת הדמייה של מטבח רגבה העמיד לפגעי מים וזמן
תמונת הדמייה של מטבח רגבה העמיד לפגעי מים וזמן
עמידים לפגעי מים וזמן
(רגבה מטבחים מטבח הדמייה 360 RG)

12 שנים אחריות

מחלקת המחקר והפיתוח של מטבחי רגבה, ערכה במשך תקופה ארוכה ניסויים על סוגי עץ שונים, אשר הובילו למסקנה שאם חלקי המטבח אינם מכוסים מכל הכיוונים עם קנט ולא משנה באיזה סוג עץ מדובר, הוא בסופו של דבר יתנפח. מיטב המוחות בחברה התכנסו, והגיעו לפיתוח חדשני בו כלל חלקי המטבח נעטפים ב-360 מעלות ובשיטת ייצור מיוחדת, כך שיהיו עמידים בפני האיומים הגדולים: מים, לחות, רטיבות ופגעי הזמן".
אז מדובר בגיים ג'ינג'ר: מטבח על זמני, עמיד במיוחד שמגיע עם מעטפת מלאה מכל הכיוונים ונעשה בו שימוש בדבק חזק פי כמה ממה שנהוג כיום. דבק, שעמיד לחום ולחות (בניגוד לדבק שנמצא בשימוש היום, שנמס בטמפ' של 60 מעלות ומתפרק בתנאי לחות).
"זהו צעד נוסף במחויבותה של חברת מטבחי רגבה כמובילה, והבטחה למוצר לא פחות ממעולה המאפשר למטבחי רגבה להתחייב ל-12 שנות אחריות, פי שניים ממה שמקובל ברוב החברות בענף", אומר מוטיב.
מטבחי רגבה: www.regba.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button