איך משדרגים את הבית ב-500 שקל? הסטוקרים פרק 1: מושיק גלאמין

מי אמר שעיצוב הבית הוא עסק יקר? לקחנו את המעצב מושיק גלאמין, הקצבנו לו 500 שקלים וביקשנו ממנו להוכיח לנו אחרת. מה הוא עשה בתקציב המוגבל ואיזה פריט היה חסר לו בסלון? צפו. "הסטוקרים" - פרק ראשון בסדרה

פורסם:
אנחנו מוקפים בטרנדים לעיצוב הבית, ברעיונות DIY, באינספור חנויות עיצוב וברשימה בלתי נגמרת של פריטים. חשבתם שעיצוב הבית זה עסק יקר? אז חשבתם. בסדרת הכתבות "הסטוקרים" נציץ בכל פעם למרחב הפרטי של מעצבי ומעצבות פנים ישראלים, שיוכיחו שאפשר לשדרג את הלוק הביתי בזול.
את משבצת אספן המציאות ממלא הפעם מושיק גלאמין, מעצב פנים, יזם, מנחה טלוויזיה ויועץ אופנה, שהתגייס לאתגר. עם תקציב של 500 שקלים בלבד, שלחנו אותו לסניף של רשת "מקסטוק" - מחלוצות הז'אנר של מתחמי הקניות להמונים - וביקשנו ממנו לאסוף את הפריטים שיתאימו לו בול לסלון.
2 צפייה בגלריה
סטוקרים
סטוקרים
"אין קשר בין עיצוב לכסף": מושיק גלאמין מבקר בסטוק
(צילום: אורי דוידוביץ')
"אין קשר בין עיצוב לכסף", הוא פוסק. "אם אתם רוצים חלל מעוצב, התקציב לא משנה. זה הזמן, האנרגיה, ההשקעה, תשומת הלב לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. בגלל זה בכל מקום אפשר לעצב לכל מקום. אני ממש בררן במה שאני מכניס לבית. זה יהיה או אסופר פרקטי, משהו שיעזור לי בסדר וארגון, או משהו שארצה לחיות איתו עד זיקנה, או טרנד חולף שיחזיק לכמה שבועות".
הבית הנוכחי שלו הוא חלל מרהיב ביופיו הממוקם בלב יפו העתיקה, סמוך לכיכר קדומים, אליו הוא עבר בחודשים האחרונים אחרי שהשכיר את בית סבתו ששיפץ ברמת גן. "עם כל זה שהכל היה חדש וחכם, ואני מתגעגע לזה, אי אפשר להשוות את הנוף של AMPM ז'בוטינסקי לנוף שיש לי פה. אז התנאים פחות טובים, הכל פה מתחלף, קשה להגיע לכאן ואין אפילו מכולת באזור, אבל אי אפשר לעזוב את הנוף והסאונד הזה. לא הפעלתי פה מוזיקה פעם אחת מאז שנכנסתי לכאן".
2 צפייה בגלריה
סטוקרים
סטוקרים
מתענג על הנוף: מושיק גלאמין בביתו שביפו העתיקה
(צילום: אורי דוידוביץ')
בחוץ פאטיו מרוצף באבנים וגינת פרחים ותבלינים, בפנים בית אבן עם תקרה גבוהה וחלונות מקומרים הפונים אל הים. את הטאץ' של גלאמין, שהוא עצמו מגדיר "אקלקטי", אפשר לראות בכל פינה: מדלת של מטוס ישן שהפכה לדלת הכניסה לחדר השינה, טבעות כושר תלויות, פסלים במראה יוון העתיקה, גלשן סאפ שתלוי על התקרה, ואפילו חתולת ספינקס מהפנטת. את הקומה הראשונה הוא מנצל כמרחב עבודה ומעין גלריה מתחלפת, המפלס העליון הוא חדר רחצה פתוח, פינת רביצה יוצאת דופן המאובטחת ברשתות וחדר שינה עם קשתות כמו בחדרי אבירים.
אז מה לדעת גלאמין היה הדבר השימושי ביותר לקנות? מה הוא ממליץ לעשות אם אתם הורגי צמחים סדרתיים ובכל זאת רוצים קצת ירוק בעיניים? איך משלבים נכון למשל את הטרנד המוזהב ואיזה טרנד עדכני ממנו? צפו בכתבה המלאה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button