הטרנד: מענה מדויק עבור כל פעולת בישול בנפרד

סטייל של הביוקר: איזה מוצרי חשמל יש במטבחים של האלפיון העליון?

יצאנו לבדוק איך צולים סטייק בתנור ביתי מיוחד, מה הופך צ'יפס לבריא ודל שומן ומה עושים כדי לקבל פיצה ביתית ברמה של פיצרייה מקצועית בשלוש דקות וחצי בלבד. צפו

פורסם:
לקראת חג האביב והסעודות המרובות של חג הפסח, קפצנו לאולם התצוגה היוקרתי של טקה קופרבוש בהרצליה פיתוח כדי ללמוד מקרוב על האופנה החדשה ועל המגמות העדכניות בעולם מכשירי החשמל היוקרתיים למטבח, כאלו שיש בעיקר בבתים של האלפיון העליון.
שעת בוקר מאוחרת בהרצליה פיתוח, איציק וכלר מנהל אולם התצוגה חולץ בקבוק יין אדום ולוקח אותי לסיור מסקרן בחלל התצוגה היוקרתי למוצרי חשמל למטבח. מתברר כי האופנה השלטת במטבחים המהודרים של בעלי ההון, שבעבר כללה תנור סופר־משוכלל שמסוגל לעשות כמעט הכול, עברה שינוי רדיקלי והתמקצעות. כיום הסגנון השולט הוא מגוון רחב של תנורים מקצועיים לבית – כך שיש מענה מדויק עבור כל פעולת בישול בנפרד. לצילומים הגעתי קצת רעב ובאופן הגיוני אני מבקש לראות תחילה את תנור הקסמים המפורסם שמבשל סטייק פלאי בטמפרטורה קיצונית של 700 מעלות.

"מדובר בתנור מיוחד לסטייקים והוא גם פירולטי, מה שאומר שהוא מנקה את עצמו אחרי הצלייה. זהו תנור מולטי־פונקציונלי גריל מאסטר והמחיר שלו הוא 8,900 שקל", מסביר וכלר, "לאנשי האלפיון העליון יש חוש טעם משובח ומטבח גדול המצויד בכל מוצרי החשמל שצריך. אם אתה רוצה לאכול סטייק איכותי כמו במסעדה אבל בבית, זה התנור המיוחד בשבילך".
זאת הפעם הראשונה שיצא לי לצלות סטייק בתנור בטמפרטורה של 700 מעלות בתוך באולם תצוגה, על כל המשתמע מכך, אבל וכלר מרגיע אותי שלא יהיה ריח והתנור ינקה את עצמו. הוא פותח מקרר ענק ומוציא ממנו סטייק עבה במיוחד, בתום תיבול מהיר הוא מכניס אותו לתא השיגור, כמה לחיצות על המסך המחשב של התנור החכם והסטייק המטורף הולך לטוס לחלל ולהתפוצץ לתוך השמש. עד שהסטייק החלומי יהיה מוכן, וכלר מראה לי בגאווה תנור מיוחד להכנת צ'יפס.
"לאנשי האלפיון העליון חשובה מאוד הבריאות והם מקפידים על אוכל כמה שיותר בריא. זהו תנור לצ'יפס ללא טיגון, תנור איירפריי של המותג ומחירו 3,900 שקל", הוא מסביר.
5 צפייה בגלריה
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
תנור שמתאים להכנת סטייק כמו במסעדה
(צילום: אסף קמר)

5 צפייה בגלריה
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
פיצה מוכנה בתוך כמה דקות
(צילום: אסף קמר)

5 צפייה בגלריה
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
תנור-טאבון להכנת פיצות תוך דקות ספורות
(צילום: אסף קמר)

נראה שצריך שיהיה לך מטבח עם הרבה מקום בשביל כל כך הרבה סוגים שונים ומשונים של מכשירי חשמל. אני טועם צ'יפס אחד והוא פריך וקראנצ'י, אבל אני משאיר מקום ומעדיף לחכות לסטייק. התחנה הבאה בסצנת התנורים הייעודיים לסגנון בישול מסוים בלבד היא תנור טאבון מקצועי לפיצות.
"אנשים שרוצים לאכול בבית פיצה ביתית ושהיא תצא מצוין - קונים תנור אפייה מיוחד שצולה אותה תוך שלוש דקות וחצי בלבד. זהו תנור מולטי־פונקציונלי משולב לפיצה במחיר 5,500 שקל", אומר וכלר. "בפנים יש אבן שמוט ומי שרוצה לאפות בבית באיכות של מאפייה מקצועית ייהנה ממנו".

הצעקה האחרונה – אוכל מאודה באיכות של מסעדה

התנור הבא באופנת התנורים החדשה למטבח הישראלי היוקרתי לשנת 2024 הוא תנור אידוי מסקרן - מוצר חשמלי מפנק למטבח למטרות אידוי האוכל בלבד. וכלר מכניס לתוך קופסת אידוי ייעודית בעיצוב חללי מסקרן נתח סלמון ורוד טרי ואפונה ירוקה, והקופסה נבלעת לתוך התנור החדשני לאידוי איכותי כמו במסעדת יוקרה.
"אופנת הבישול באידוי מפורסמת מאוד בחו"ל ונחשבת לבריאה. אנשים עשירים מקפידים מאוד על הבריאות ועל התזונה שלהם, ותנור אידוי ביתי הוא פתרון מצוין ומאוד אופנתי. זהו תנור גרפיט משולב מגש אדים של המותג קופרבוש ומחירו 8,990 שקל", הוא אומר.
5 צפייה בגלריה
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
מכשירי חשמל טקה -קופרבוש, אלפיון עליון
החלופה הבריאה - תנור אידוי אופנתי
(צילום: אסף קמר)

אני מוותר על טעימה מהדג המאודה, שואל על הסטייק ואנחנו מתקדמים לעמדת התצוגה המרשימה של כיריים ארוכים ומפנקים עם אופציות מגוונות ומרשימות לבישול מודרני וגם מסורתי, ממש כמו בפנטזיה של כל משתתף בתוכנית בישול. יש אינדוקציה חשמלית שאפשר להגדיל ולהאריך בהתאם לצרכים ולעיצוב המטבח, יש גם גז מסורתי עם אש ממש כמו פעם למקרה שנרצה לחמם פיתה על הגז או חציל על האש ויש גם אינדוקציה ייעודית לבישול סטייל המזרח הרחוק עם ווק לוהט וקולט אדים, שאפשר להוסיף כמו במשחק לגו ולכוון לכל כיוון שרוצים.
"יש פודיז שאוהבים שתהיה להם במטבח האופציה לעשות מה שהם רוצים ומתי שהם רוצים. יש גם אש וגם אינדוקציה חשמלית והכול בהתאמה אישית - החל מ־30,200 שקל", מציין וכלר.
גם בסצנת המקררים של אנשי האלפיון העליון הסגנון ברור. לא צריך להיות מעצב עם ניסיון כדי לראות שמדובר במקררים ממש רחבים ומלאי מקום כמו מקרר בילט אין ענק ברוחב 1.4 מטרים שעולה 18,900 שקל. מעבר ליכולת הכלכלית, המקרר הזה מתאים למי שיש לו מטבח ענק. ויש גם מכונת קפה מקצועית משוכללת בילד אין בתוך הארון, הנשלפת בעת הצורך, ובה מכינים את הקפה מטחינת הפולים ועד הלגימה.
סוף־סוף הסתיימה התצוגה ואנחנו ממהרים לתנור המיוחד לצליית סטייקים. הסטייק העבה נראה שיגעון והתנור מלא בנוזלים מלחשים ושומן שעומד להתנקות עצמאית בטמפרטורה גבוהה במיוחד. ביס ראשון מהסטייק הביתי ואני מתמוגג מאושר, תענוג אמיתי ממש כמו במסעדת יוקרה בחו"ל. המסקנה המתבקשת היא כי ההתמקצעות בתכנון והעיצוב של תנור הבישול הפכה את הציוד הביתי היוקרתי למקצועי ברמה ובאיכות של מסעדות יוקרה, וזה בדיוק מה שאנשי האלפיון העליון אוהבים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button