עדי וגיא סבג

אמא לחמישה ושיפוצניקית במשרה מלאה: "לשבור קיר זה הכי כיף שיש"

כאן משפצים ביחד: אחרי 11 שנות נישואים, חמישה ילדים והמון חיות מחמד, החליטו גיא ועדי סבג לקחת את הזוגיות שלהם לעבודה. עדי עזבה את הקריירה שלה כמנהלת חשבונות, החליפה את החליפה והעקבים בג'ינס קרוע ושפכטל, והצטרפה לעסק השיפוצים של בן זוגה. "יום אחד הוא התקשר וביקש שאעזור לו באיזו דירה ואז זה נפל לשנינו - אני נשארת"

פורסם:
( צילום: ירון ברנר)
כשהשיפוצניק גיא סבג (38) ומנהלת החשבונות עדי טל (39) התחתנו, הם לא יכלו לנחש שיעבדו בסופו של דבר ביחד. 11 שנה אחר כך, החליטה עדי שהיא זונחת את החליפה והעקבים לטובת הג'ינס הקרוע והשפכטל, ומצטרפת לגיא כשיפוצניקית מן המניין בחברת השיפוצים שלהם We Fix You. בין לבין הם מצליחים לנהל אורח חיים משפחתי שכולל לא פחות מחמישה ילדים (אחת מהנישואים הקודמים של גיא), שלושה כלבים, חמישה חתולים, תשעה דגי זהב, "והיד עוד נטויה".
6 צפייה בגלריה
שיפוצניקים
שיפוצניקים
עדי וגיא סבג
(צילום: ירון ברנר)
עוד מאז שהיה נער גיא עסק בשיפוצים, ולפני כשלוש שנים החליט לקחת את התחביב שלו צעד אחד קדימה ולהפוך אותו למקור הפרנסה שלו. ואיך נכנסה אשתו לתמונה? הכל התחיל בהגשמת חלום שליווה אותה למעלה משני עשורים, כשהפכה לאם פונדקאית. "עוד לפני שחלמתי על ילדים משלי רציתי להיות פונדקאית", היא מספרת ל-ynet. "זאת הנתינה הכי שלמה שיכולתי לתת".
בזמנו, עבדה עדי כמנהלת חשבונות, אך לאחר שנכנסה לשלב מתקדם בהריון עם תאומים, מצאה את עצמה ללא תעסוקה. "אף אחד לא ייקח אישה בהריון למקום עבודה חדש", היא מספרת, "אז התחלתי לעזור לגיא בבית. פרסמתי קצת את הדירה, דיברתי קצת עם לקוחות ונסעתי במקומו לקנות חומרי בניין. נהניתי מזה".
6 צפייה בגלריה
בזמן ההריון
בזמן ההריון
"עוד לפני שחלמתי על ילדים משלי רציתי להיות פונדקאית": עדי סבג
(צילום פרטי)
עם התפרצות נגיף הקורונה הגיעו הסגרים, ועמם בוטלו בזו אחר זו עבודות בחברת השיפוצים של גיא. כך, גם הוא מצא עצמו עם הרבה זמן פנוי, אותו ניצל כדי לעשות את מה שמעולם לא היה לו זמן – לשפץ את הבית. עדי ההריונית צפתה בבן זוגה בזמן הזה ולמדה. "עדי לא פשוט ישבה וראתה מישהו בונה משהו", הוא מספר, "ישבתי והסברתי לה על הכל. כבר אז היא למדה איך לטפל בדליים של הצבעים, שאותם הייתי מזיז אני כי היא לא יכלה להרים דברים כבדים. את כל העבודה הפרקטית היא למדה בזמן הזה".
"הייתה לה את היד הנכונה", אומר גיא, שהתחיל במהרה ללמד אותה את שיטות העבודה שלו. "יום אחד הוא התקשר וביקש שאעזור לו באיזו דירה", מספרת עדי, "לא היו לי בגדי עבודה, אז שמתי נעליים, חולצה ומכנסיים ויצאתי. בזמנו עוד חשבתי שאחפש לי עבודה חדשה שאוכל לתרמן בינה ובין החיים בבית, הילדים והחוגים, ואז זה נפל לשנינו בבום – אני לא מחפשת, אני נשארת איתו".
6 צפייה בגלריה
שיפוצניקים
שיפוצניקים
"הייתה לה את היד הנכונה": עדי וגיא סבג במהלך שיפוץ
(צילום: ירון ברנר)

"מאמי, תביא שפכטל הביתה"

"היום עדי היא כבר 'קונגואית בכירה'", גיא מודה. "היא כבר מחזיקה אתר עבודה לבד ונותנת הוראות לפועלים במקומי. היא מעולה בלשבור קירות". "לשבור קירות זה הדבר הכי כיף שיש", אומרת עדי, "וגם יש איזושהי אמנות שהצלחתי לראות בשפכטל וצבע. מעבר לזה, אין כמו לבלות עם גיא 24/7. אנחנו כל היום ביחד. כיף לנו להעביר את הזמן ביחד".
"אנחנו לא לוקחים את העבודה הביתה, הבאנו את הבית לעבודה", מוסיף גיא. "עשינו את זה הפוך. במקום לקבל הודעה של 'מאמי, תביא פיתות הביתה', אני מקבל הודעה של 'מאמי, תביא שפכטל הביתה'. לא חשבתי שאשב בלילה ואדבר עם אשתי על הסרטון שהיא ראתה על דיבל חדש. לא חשבתי שנוכל להתלהב ביחד ממשהו כמו מברגה חדשה, זה נחמד".
6 צפייה בגלריה
שיפוצניקים
שיפוצניקים
"אנחנו לא לוקחים את העבודה הביתה, הבאנו את הבית לעבודה"
(צילום: ירון ברנר)
"כשאנחנו נכנסים לדירה גיא בדרך כלל נכנס ראשון כי הוא סוחב יותר", מספרת עדי. "כשרואים אותי אומרים 'וואו, את שיפוצניקית!'. כשאנחנו מורידים את הדברים ומתחילים לקרוא אחד לשני 'מאמי', קולטים ואומרים, 'יואו, את אשתו!' ו-'איזה יופי שאתם עובדים ביחד".
הזוגיות המעניינת של עדי וגיא לא נגמרת בעיסוק המשותף שלהם. שניים מחמשת ילדיהם הם על הרצף האוטיסטי. לדבריהם, העבודה ביחד עשתה את הזוגיות שלהם מצחיקה ומעניינת, ושיפרה אותה פלאים. הם רואים דברים שלא ראו קודם לכן זו בזה וזה בזו, מעריכים יותר ומבינים יותר.
מה קורה עם הילדים ביום עבודה ארוך? עדי: "גיא מושך ואני זאת שיוצאת לילדים. הגדולה שלנו עוזרת לנו אם אנחנו נתקעים וגם ההורים". גיא: "יש ימים כיפיים בהם שנינו חוזרים מוקדם והילדים מקבלים אותנו בצרחות של אושר".
6 צפייה בגלריה
שיפוצניקים
שיפוצניקים
"כשרואים אותי אומרים 'וואו! את שיפוצניקית!"
(צילום: ירון ברנר)
מה הילדים חושבים על העבודה שלכם? עדי: "הם מתים עליה. כל אחד מהם רוצה לקחת חלק. הם מאוד מתלהבים לראות אותנו עובדים, איך אנחנו עוד משתוללים, איך גיא קופץ עליי, מציק לי ומנשק אותי. אני חושבת שהילדים עפים על הדינמיקה בינינו באופן כללי". גיא: "אולי נגיע לשפץ בתים בהרכב משפחתי יום אחד. אני חושב שזה הדבר הכי מגניב בעולם, אנחנו נהיה הסבגים שיבואו לשפץ".
עדי, מאתגר לך להיכנס לתחום? "אני מתבאסת כשגיא אומר לי שהדברים שאני עושה לא מספיק טובים. כשאני רואה שהוא עובר אחרי אם עשיתי משהו לא טוב זה קשה. אז אני כן משתדלת שייצא מספיק טוב לפרפקציוניסט הזה, וכשלקוחות ייכנסו אני רוצה שהתגובה שלהם תהיה 'וואו, איזה כיף שזה שלנו'. אני רוצה שזה יישמח וירגש אותם כמו שזה מרגש אותנו".
6 צפייה בגלריה
שיפוצניקים
שיפוצניקים
"אני רוצה שזה ישמח וירגש את הלקוחות כמו שזה מרגש אותנו"
(צילום: ירון ברנר)
ומה לגבי רגעי שיא? "העבודה הראשונה שעשינו יחד הייתה אצל סופרת. התפקיד העיקרי שלי היה לצבוע כי זו הייתה העבודה הראשונה שלי. בסוף העבודה היא כתבה לי הקדשה חמה ויפה בספר שלה, ואמרה שהיא שמחה שהאנרגיות שלנו נשארות על קירות הבית שלה. זה משפט שלדעתי ימשיך וילווה אותנו בהמשך. אנרגיה. יש לנו אנרגיית-שיא".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button