שילוב של אסתטיקה עם שימוש פרקטי וחכם

חולמים לקום בבוקר מקרן שמש טבעית במקום מהשעון המעורר?

ובכן, הודות לבית החכם של סומפי זה לגמרי אפשרי. שליטה מרכזית על התריסים בבית, הדמיית נוכחות כשאתם בחו''ל ותכנות תרחישים מתאימים לכל בני הבית: כך נראה הבית החכם בשנת 2023

מוגש מטעם סומפי
מוגש מטעם סומפי
פורסם:


למותג הצרפתי סומפי ותק של יותר מ-50 שנה בשוק, בכ-58 מדינות. מדובר במותג איכותי שמספק פתרונות מינוע לכל פתחי הבית בטכנולוגית רדיו. טכנולוגיה זו מאפשרת את השימוש האלחוטי בפתחים באמצעות שלטים או אפליקציית הבית החכם ובכך מאפשרת בית חכם אמיתי, כזה שתוכלו לשלוט בו מהנייד שלכם. ביקרנו בביתה של מעצבת הפנים רויטל חן, ושמענו על היתרונות של מנועי סומפי גם בתור מעצבת וגם בתור לקוחה שבוחרת להשתמש במותג בביתה הפרטי.
היתרון של מנועי הרדיו הוא השקט בעת פעולתם ובקרת האיכות הגבוהה המאפשרת שנים של שקט נפשי ללא תקלות. בנוסף, מדובר במוצרים המאפשרים מראה אסתטי ונקי, במנועי רדיו אין צורך במתגי קיר ובחיווטים של כל הבית. השליטה היא באמצעות שלטים/אפליקציה, וזה מאפשר שילוב של אסתטיקה עם שימוש פרקטי וחכם. יתרון נוסף הוא מנגנון של עצירה במכשול בחלק מסדרות המנועים, אם יש משהו שחוסם בטעות את התריס, הוא יעצור וימנע הרס של התריס.
לסומפי מגוון רחב של מנועים המתאימים לכל פתחי הבית, כך שניתן ליהנות מהשליטה האלחוטית בתריסי גלילה, תריסים ונציאניים, וילונות גלילה והסטה ואף משליטה אלחוטית בשערים.
ולחלק העיצובי – שאלנו את רויטל איך נדע איזה סוג הצללה מתאים לחללים השונים בבית:
"לכל חלל בבית אני אמליץ על תריס אחר", מסבירה חן: בוונציאני אני אבחר להשתמש כשיש חלון קבוע שאי אפשר לנקות, כך אני יכולה גם לסבסב אותו לשני הכיוונים כדי לנקות את התריס עצמו, וחשוב מזה, לשלוט בזוויות האור שאני רוצה בחלל".
"תריס גלילה מתאים במפתחים שבהם יש חלונות שנפתחים. תריסי הגלילה חזקים יותר ונותנים מענה לחלון גדול, באזור עם רוחות עזות, כמו גם תחושת ביטחון בכל חלון בחדרי הבית. בנוסף, אבחר להתקין וילון גלילה במטבחים או במשרדים – פתרון הצללה פונקציונלי ופרקטי. וילונות הסטה מומלצים לשימוש בעיקר בסלון או בחדר השינה, הם יוצרים אווירה חמה ואינטימית ונותנים את אפקט ה'וואו!'".
מה שבטוח הוא, לא משנה איזה סוג וילון תבחרו, כולם יכולים לפעול על סוללות. אין צורך בהכנה מוקדמת של חשמל.

2 צפייה בגלריה
התריסים החכמים של סומפי
התריסים החכמים של סומפי
שילוב של אסתטיקה עם שימוש פרקטי וחכם
(צילום: באדיבות סומפי)

ואיך אפשר בלי לדבר על אפליקציית הבית החכם שגם היא מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית הרדיו - אז גם לבית חכם יש מספר יתרונות לא מבוטל. אם תשאלו את רויטל היא תענה מיד, "קודם כול פינוק". מעבר לעובדה שהאפשרות לשלוט בתריסים ובחלונות של כל הבית מכל מקום בעולם היא אכן מפנקת, מדובר גם בפתרון אבטחה של ממש.
"אני יכולה ליצור תרחיש של מצב שבו אפשר לחשוב שאני נמצאת בבית אפילו כשאני בחופשה, למשל תריסים שנפתחים ונסגרים בשעות שאני מגדירה כדי לדמות נוכחות בבית. בנוסף, אם אני יוצאת מהבית ושכחתי לסגור את התריסים, אני יכולה לעשות את זה מכל מקום". אגב, מדובר כאן על פתרון נהדר לשומרי השבת שיכולים להגדיר מראש מתי התריסים ייפתחו וייסגרו לפי השעות שמתאימות לבני הבית.
בנוסף, במסגרת התרחישים אתם בהחלט תוכלו להגדיר לתריס חדר השינה או לווילון שלכם שייפתח באופן שבו תרצו בכל יום ב-7:00 בבוקר, כך שתוכלו להתעורר מציוץ הציפורים ומקרן שמש נעימה, במקום מהסאונד הפחות טבעי של השעון המעורר.

2 צפייה בגלריה
התריסים החכמים של סומפי
התריסים החכמים של סומפי
לכל חלל בבית יתאים תריס אחר
(צילום: באדיבות סומפי)

האם כולם יכולים להפוך את הבית שלהם לבית חכם?
ובכן, כן! סומפי עובדים עם כולם. לסומפי יש מקלט ייחודי שיהפוך כל מנוע מחווט (המופעל באמצעות מפסק קיר) למנוע בטכנולוגיית רדיו. כולם יכולים ליהנות מיתרונות טכנולגיית הרדיו באמצעות מקלט אחד קטן המותקן במפסק הקיר. את המקלטים האלה אפשר גם להתקין במכשירים חשמליים בבית ובתאורה ובכך להפוך גם אותם למוצרים שניתן להפעילם בטכנולוגיית הרדיו עם שלט או אפליקציית הבית החכם. "בין המוצרים האלה אפשר לציין את תאורת הבית, מערכת ההשקיה, המזגן, דוד השמש ואפילו מכונת הקפה", מסביר גדעון פינגל, מנהל הדרכה בסומפי. מדובר בבית חכם אמיתי, שהבקר שלו יעלה לכם כמה מאות שקלים בלבד.
בנוסף, מוסיף פינגל, "אפליקציית הבית החכם מאפשרת הפעלה קולית דרך גוגל הום, או אלקסה וכמובן גם שליטה על מוצרים נוספים בטכנולוגיית ZigBee".
ונסיים אולי ביתרון המשמעותי ביותר – מישהו לדבר איתו. "לסומפי יש נציגות מקומית בישראל המספקת שירות הן ללקוחות מקצועיים (יצרנים ומפיצים) והן ללקוחות הפרטיים לפני הרכישה, במהלכה ואחריה. מה שבעצם אומר שיש לכל לקוח של החברה אחריות וכתובת לפנות אליה". את היצרנים המובילים העובדים עם סומפי ניתן למצוא באתר החברה: https://www.somfy.co.il/il_v5/home/where-to-buy
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button