לייק: עמודי האינסטגרם שחובבי עיצוב חייבים להכיר

במעקב צמוד: עמודי האינסטגרם שחובבי עיצוב הבית חייבים להכיר

בין אם אתם בשיאו של תהליך שיפוץ הבית או מפנטזים על ריענון חדר השינה או הסלון - מקורות השראה ויזואליים הם בגדר חובה. מסטודיו לונדוני צבעוני ותוסס, דרך תנועת הג'ונגל האורבני ועד בלוג עיצוב מינימליסטי: עמודי האינסטגרם המעוצבים האלה יעשו לכם סדר ויעוררו השראה

פורסם:

1. סטודיו 2LG

בראש סטודיו העיצוב האנגלי Two lovely gays (שני עליזים חביבים, בתרגום חופשי), עומדים המעצבים ג'ורדן קלורו וראסל ווייטהד. השניים מעצבים סטים מרהיבים למגזר הפרטי והציבורי - ועמוד האינסטגרם שלהם הוא חגיגה צבעונית, שובבה ותוססת. זקוקים להוכחה שצבע ירוק מחשמל הולך נהדר בבית? החללים הנועזים, הססגוננים ועתירי הגוונים שמשתלבים עם קווים נקיים והרמוניים יספקו את התשובה.
1 צפייה בגלריה
2lgstudio
2lgstudio
לייק: עמודי האינסטגרם שחובבי עיצוב חייבים להכיר
(צילום מסך מעמוד האינסטגרם 2lgstudio)

2. ג'סטינה בלייקני

הבוהו-שיק עושה קאמבק של ממש בשנים האחרונות, מחזיר את השפיות והאורגניות הביתה ומזכיר שלא כל חלל צריך להיות מהוקצע או נוצץ. האומנית והמעצבת ג'סטינה בלייקני, שמתגוררת בלוס אנג'לס עם בעלה, בתה, החתול קוסקוס ו-52 עציצים היא מחלוצות הסגנון הניאו-בוהמייני ומחברת ספרי עיצוב. בלייקני היא גם בעלת מותג העיצוב הצבעוני Jungalow, ומביאה אל חלל הבית גוונים צבעוניים והדפסים שמתבלים את החיים (ואת פיד האינסטגרם) בשמחה וצבע.

3. קלי ורסטלר

תעוזה וסקרנות הם שני האלמנטים הבולטים ביותר בחללים של המעצבת האמריקנית קלי ורסטלר. כל פרויקט שלה "מספר סיפור" ומזמין לצאת להרפתקה לא צפויה. החללים של ורסטלר מלאי רובד ואופי, ואינם חוששים מאמירה או נחבאים מאחורי טרנדים וגימיקים.

4. מיסטר באקלי

הסטודיו לעיצוב Mr Buckley Interiors & Stuff הממוקם באדינבורו, סקוטלנד, נקרא על שם מייסדו, סאם באקלי, והוא מציע עיצובים ייחודיים, צבעוניים ובלתי נשכחים לכל חלל. באקלי, יליד לידס, אנגליה, למד עיצוב במילאנו, ואת ההתמחות שלו עשה במשרדי המותג אדידס שבגרמניה. לאחר שעבד במשרדי אדריכלות ברחבי אדינבורו, פיתח את הרעיונות הייחודיים לו בסטודיו משלו, והתחיל לעצב חללים חווייתיים שמציעים אינטראקציה, דרך חפצים ופריטים מיוחדים, בנוסף למעטפת חלל ייחודית.
5. בלוג הג'ונגל האורבני
מגמת העיצוב שנמצאת בנסיקה עולמית היא זו הבוטנית. או יותר נכון: עציצים. עציצים בכל מקום אפשרי בבית. יעיד על כך ההאשטג houseplants# שצבר כבר למעלה משני מיליון פוסטים עד כה. העמוד urbanjungleblog מיועד לחובבי צמחי הבית באשר הם, ומספק הרבה רעיונות לשילובם בחללי הבית, באופן שיכול בקלות להפוך לסביבה אסקפיסטית וירוקה. את עמוד האינסטגרם עתיר הכלורופיל וההשראה הקימו צמד הבלוגרים ומשפיעני הרשת איגור ג'וסיפוביק-קמפר, בעל הבלוג Happy Interior, וג'ודית דה גראף, מעצבת הולנדית ובעלת הבלוג JOELIX.com.

6. רודפת העיצוב

הבלוג של המעצבת והסטייליסטית מישל הלפורד TDC – The Design Chaser, נולד בשנת 2012, בדגש על עיצוב סקנדינבי, מינימליסטי אך עשיר ומלא-רבדים. בעמוד הנושא את אותו השם מעלה הלפורד תמונות השראה של חללים יצירתיים, אם כי לא צבעוניים במיוחד, קומפוזיציות מעניינות והרבה פריטים יפים.

7. בלגן נהדר

עוד הרבה לפני משבר הקורונה, הקימו צמד האחיות אלסי לרסון ואמה צ'פמן עמוד אינסטגרם, (בנוסף לבלוג הנושא את אותו השם) שמעודד אנשים להישאר בבית ולהכין משהו יפה. מעבר להשראה הצבעונית שעמוד האינסטגרם שלהן מספק, השתיים מייצרות מתכונים, מדריכים ליצירה ושאר פרויקטים קלילים וידידותיים מביתן שבארצות הברית.
8. מארי קונדו
כוהנת הסדר והארגון שפרצה לתודעה דרך נטפליקס, מארי קונדו ממשיכה לחנך לאורח חיים מסודר ובריא גם באינסטגרם. היא מספקת הצצה לפרויקטים שונים, טיפים ורעיונות, ומפרסמת גם תמונות משפחה מושלמות מאלבומה הפרטי. לשיטתה של קונדו הבלגן הוא תופעת הלוואי לבעיה עמוקה יותר, ומסיט את תשומת הלב מהאתגר האמיתי. לא לחינם הוא "מכביד" עלינו וגורם לנו לתחושות חרדה. התמונות שהיא מעלה יגרמו לכם לאחד משניים: להשראה ולהיפטרות מכל חפץ שלא משמח אתכם, או להסיר עוקב ולהמשיך בשגרת חייכם הכאוטית.

Architectural Digest .9

גרסת האינסטגרם של ירחון העיצוב האמריקני הוותיק מספקת הצצה לבתים יצירתיים, מעניינים ומרתקים וגם מעניקה הרבה השראה לעיצוב פנים. רעיון החיים הטובים עומד מאחורי העמוד הזה, שחוצה תרבויות (המגזין מופץ בתשע שפות ברחבי העולם) ויש לו השפעה רבה על עולם עיצוב הפנים. לחיצה על הלינק בביו תביא אתכם לעמוד שבו כל תמונה מובילה לכתבה ולמידע נוסף על המוצרים שמככבים בה.

DESIGN MILK .10

ממש כמו חלב, העמוד מבטיח לשמור על טריות ולמלא את מכסת ההשראה היומית בכל טוב. החל מפריטי עיצוב משובבים ופורצי דרך וכלה במגמות עיצוב ובדבר החם הבא בגזרות הארכיטקטורה, עיצוב פנים, אופנה, אמנות, טכנולוגיה ועוד. כמו באתר שהושק בשנת 2006, גם בעמוד האינסטגרם ניכר כי התשוקה האמיתית של דיזיין מילק היא גילוי כשרונות עולים וטיפוח קהילה אוהבת אסתטיקה ועיצוב. בדגש על עיצוב מודרני ומתקדם, העמוד מהווה פלטפורמה לרעיונות חדשים ומסעירים, המצאות ושאר חללים יפים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button