לשלוט על האווירה בבית, מהספה. סומפי

מתקשים לבחור וילון לבית? הנה הטרנדים החמים ביותר לשנת 2023

אז איך הופכים את וילונות הבית לפריט עיצובי? ובכן, יצאנו לשטח, פגשנו את מעצבת אופנת הוילונות ג'ולס ושאלנו אותה מה הטרנדים הכי חמים לשנה הקרובה. האמת? הופתענו

נעם פרל, מוגש מטעם סומפי
נעם פרל, מוגש מטעם סומפי
פורסם:


"תמיד אהבתי וילונות" מספרת ג'ולס, מעצבת אופנת וילונות. "כשחברות שלי הלבישו ברביות בבית הברביות, אני התעסקתי בווילונות לבית". אז כן, רואים שג'ולס עושה את מה שהיא באמת אוהבת, מעצבת וילונות והופכת אותם לפריט הכי עיצובי בבית.
וילונות אמנם התחילו מצורך פרקטי, אך עם השנים עולם האופנה כבש גם את הבית. "וילונות הפכו להיות פריט עיצובי ואני לא רואה סיטואציה שבה בית הופך לשלם ומושלם בלי וילונות, בלי הטקסטיל, בלי הסיומת הזאת שמשלימה את החסר".

2 צפייה בגלריה
לשלוט על האווירה בבית, מהספה. סומפי
לשלוט על האווירה בבית, מהספה. סומפי
לשלוט על האווירה בבית, מהספה. סומפי
(סומפי)

טרנדים בווילונות? האומנם?
"עולם הטרנדים בווילונות קצת לוקה בחסר, אבל אין ספק שהוא הולך ומתפתח" מרגיעה ג'ולס. אז מהם הטרנדים הכי חמים בעולם הווילונות? ובכן, קודם כול – אלמנטים קטנים שנתפרים בשוליים התחתונים של הווילון: פונפונים, גדילים למיניהם או קושרות מעוצבות הם אלה שמלבישים את הבית והופכים אותו לשלכם, בדיוק כמו שרציתם.
מבחינתה של ג'ולס, אין ספק שהטרנד הגדול והחדשני ביותר הוא האופציה למנע וילונות. כן כן, חלפו הימים שבהם הייתם צריכים לקום כדי להסיט את הווילון (הו, כל כך מיושן!)
"לא משנה באיזה עיצוב בחרתם, נורדי, אלגנטי או אקלקטי, האפשרות לספק מנוע לווילון יכולה להפוך את החיים להרבה יותר קלים. דמייני את הרגע שבו את שוכבת במיטה וצריכה להוריד את וילון החושך כדי לא לקום מחר ב־5:30 בבוקר. הקלות הזאת היא הטרנד הגדול ביותר".

בכל מה שקשור למנועים, אני בוחרת רק בסומפי

ג'ולס היא לקוחה וחסידה אמיתית של מנועי סומפי, עד כדי כך שהיא לא מוכנה לספק וילונות ממונעים עם שום מנוע אחר. "מבחינתי, השימוש במנועים של סומפי הוא שקט נפשי, שמאפשר ללקוח שלי ליהנות מחדשנות באפס תקלות".
היא מספרת על פרויקט שעשתה לאחרונה בבית המלון הבוטיקי הנחשב "גורדוניה" בירושלים, ובו כל החדרים מאובזרים בווילונות ממונעים. "תארו לכם כמה פעמים פותחים שם את הווילון. אבל הבחירה בסומפי עושה אותי שקטה".
קובי רופא, מנהל תחום וילונות בסומפי מסכים ומחזק את הבחירה של ג'ולס: "לסומפי יש מגוון של מנועים לכל סוגי הווילונות. אנחנו מתאימים את המנוע הנכון לווילון הרצוי לפי הגודל והמשקל". חשוב לציין שהמנועים שקטים מאוד, נסתרים מהעין ואינם פוגעים בחוויה העיצובית של הבית.
ברוב המקרים, המנועים מחוברים לנקודת חשמל, אך ניתן לעשות זאת גם עם מנועים שלהם סוללה מובנית ונטענת.


2 צפייה בגלריה
גול'ס, מעצבת אופנת וילונות. "הבחירה בסומפי עושה אותי שקטה"
גול'ס, מעצבת אופנת וילונות. "הבחירה בסומפי עושה אותי שקטה"
גול'ס, מעצבת אופנת וילונות. "הבחירה בסומפי עושה אותי שקטה"
(צחי קיבשטיין)

"זה אולי נשמע יקר, אבל זה משנה חיים. אין צורך לחצוב בקירות ולהיכנס להוצאות כספיות כבדות, אפשר להזמין מנוע שפועל על סוללות ושמגיע עם מטען, להטעין אותו ממש כמו את הטלפון הנייד, ולהרוויח חודשים רבים של וילון ממונע".
בסופו של דבר, לא משנה באיזה מנוע תבחרו, ההפעלה פשוטה מאוד ונעשית על ידי מתג, שלט או אפליקציה.
המנוע של סומפי ידידותי לסביבה ודוגל בתפיסה של בנייה ירוקה. את כל סוגי המנועים ניתן לחבר למערכות חכמות, שפועלות על פי תרחישי מזג האוויר. "לדוגמה, במקרה של שמש חזקה, המערכת יודעת לזהות זאת וליצור הצללה בתוך הבית, מה שמאפשר אווירה קרירה וחוסך בהוצאות המיזוג", מסביר רופא. גם במקרה ההפוך, בשעות שבהן יש מזג אוויר נעים, המערכת יודעת לזהות זאת, לפתוח את הווילון ולחסוך בהוצאות התאורה".
לסיכום, אין ספק שחדשנות היא הפריט האופנתי ביותר לשנת 2023, וכנראה שבכלל לשנים הקרובות. אז מה איתכם? אתם עדיין קמים כדי להסיט את הווילון?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button