יום הפיקניק הבינלאומי 2023

צאו בחוץ: 63 גדג'טים מעוצבים לפיקניק

מנגל מתכלה בלי פחמים, כלי אוכל מבמבוק, עלי דקל ותירס, ערסלים מפנקים, צידניות חכמות, תאורה נטענת וכמובן כל מה שצריך כדי לשתות קפה טוב (רמז: לא רק פינג'ן וגזייה). כל הציוד, הגדג'טים והאביזרים שישדרגו לכם את הפיקניק הבא. יום הפיקניק הבינלאומי שמח

פורסם:
לא בטוח שידעתם שיש יום המוקדש לפיקניקים. יום הפיקניק הבינלאומי חל מדי שנה ב-18 ביוני וזו סיבה מספיק טובה ללקט את החידושים המעוצבים בתחום ולתת על הדרך כמה טיפים חשובים לפיקניק מוצלח בחיק הטבע.
בין אם בחרתם בים, בפארק או ביער - חשוב להגיע מוכנים. השלב הראשון הוא כמובן אוכל טעים ושתייה בשפע אבל חשוב לתכנן איך לאחסן ולהגיש את האוכל, על מה כדאי לאכול (ספוילר: חד פעמי זה ממש לא), איך להתמקם בנוחות וכמובן איך ליהנות ולחזור הביתה בשלום.
ליקטנו 63 גדג'טים ואביזרים שישדרגו כל פיקניק, ממוצרי חובה (איך אוכלים?) ועד מוצרים שהם פינוק אמיתי.

על מה יושבים?

חיק הטבע הוא מקום חביב אבל זה שטח המחייה של בעלי חיים ושל צמחים ואנחנו סוג של פולשים לתוכו. כדי להתארגן בהתאם וליהנות לאורך כמה שעות, חשוב לתכנן על מה לשבת. מחצלת, כיסא, שמיכה, לונג מימי הודו ואפילו ערסל יעשו את העבודה, הכל בהתאם למה שאתם מכנים נוח. חשוב לבחור בחומרים שקלים לנשיאה ולתחזוקה, שקל לנקות אותם ושהם לא תוספים מקום רב באוטו (מתקפלים או נערמים).
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
על מה יושבים ביום הפיקניק הבינלאומי ובכלל?
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, למעלה למטה: ערסל שכיבה, 49 שקל, גאלה הום שופרסל, צילום יח"צ; מבחר כריות גינה מ-49.9 שקל עד 69.9 שקל ליחידה, דיסני הום, צילום תמי בר שי; שמיכת פיקנינק וחוף פסים כחולים, 219 שקל, TAKEANAP, צילום יח"צ; שמיכת פיקניק וחוף פסים צהובים, 219 שקל, TAKE ANAP, צילום יח"צ; מחצלת 99.90 שקל, CASTRO HOME, צילום סטודיו קסטרו; כיסא ים מתקפל 69 שקל, איקאה, צילום יח"צ; מחצלת 99 שקל, גאלה הום מבית שופרסל, צילום יח"צ; שמיכת פיקניק, 79 שקל, איקאה, צילום יח"צ; שמיכת פיקניק, 145 שקל, איקאה, צילום יח"צ.

איך נושאים את האוכל?

במיוחד במדינה חמה כמו ישראל חשוב לבחור בתיקים ששומרים על קור ועל חום ומבודדים את האוכל שלנו. הצידנית הקשיחה מפעם עדיין קיימת, אבל היא בדרך כלל כבדה לנשיאה, ביוחד אם מתרחקים קצת מהאוטו לעומק הטבע.
אפשר לבחור בתיקים ובסלים, חלקם עשויים חומרים מתקדמים ששומרים על טמפרטורת המזון, וחלקם גמישים כך שאפשר להוסיף קרחום או שניים. מחומרים פלסטיים ועד חומרים טבעיים כמו ראטן או קש - כך תוכלו להוביל את הארוחה מהבית ליעד.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
איך מובילים את האוכל בביטחה?
(יום הפיקניק הבינלאומי)
מימין לשמאל, למעלה למטה: תיק קש שומר קור, 20 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; מקרר ומקפיא נייד חכם לרכב בנפח 30 ליטר, 1,790 שקל, מבית SIRIUS LIVING סיריוס אלקטרוניקה, צילום יח"צ; סלסילה עשויה קש, 150 שקל, איקאה, צילום יח"צ; סל פיקניק פרחוני מתקפל, 70 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; תיק אוכל שומר קור וחום, דגם יאמי פרצל 89 שקל, יולו, צילום יח"צ; תיק פיקניק, 314 שקל, להשיג ב-swagg, צילום יח"צ Cabaia; תיק גב צידנית, 89.90 שקל, fox home, צילום טל טרי; תיק חוף בדוגמת קשת בענן, 75 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; סל קש, 139.90 שקל, קסטרו הום, צילום סטודיו קסטרו.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי 2023
יום הפיקניק הבינלאומי 2023
הצעת הגשה לפיקניק בחיק הטבע
(צילום: shutterstock)

איך מאחסנים ומגישים את האוכל?

כולנו כבר הבנו שקופסאות פלסטיק של גלידות זה פאסה. הן לא מספיק אטומות ואיכותיות, בנוסף הן לא מספיק מעוצבות ובטח של שומרות על האוכל שלנו. בשנים האחרונות יש פריחה בכל הנוגע לכלים איכותיים אטומים המשמשים להובלת אוכל וגם להגשה אסתטית. מעין מיני צידניות או קופסאות חכמות. הטכנולוגיה דומה לזו של תרמוס (שיגיעו בהמשך הכתבה והארוחה כי אי אפשר בלי קפה או תה), רק הצורה והגודל משתנים. בעזרת הקופסאות מהדור החדש אפשר לקחת מגוון מנות - סלטים, מרקים, תבשילים, בשרים, תוספות ועוד - בלי חשש שיישפך על הריפוד באוטו.
הכלים מהדור החדש עשויים כמה שכבות, לרוב כולל פנים מנירוסטה ושכבה תרמית מבודדת, והסגירה היא אטומה והרמטית. הקופסאות הופכות בקלות לכלי הגשה בלי צורך להעביר לקערות.
טיפ: אפשר להשתמש בשקיות זיפ-לוק כדי להביא לפיקניק עוגיות, קרקרים, פיצוחים, קרוטונים, ירקות חתוכים ועוד מבלי שיתפסו מקום יקר בקופסה עם נפח גדול.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
קופסאות חכמות שישמרו על האוכל חם וטרי
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, למעלה למטה: תרמוס אוכל, קוק אנד בייק, צילום: יח"צ חו"ל; מבחר קופסאות תרמיות וכלי אחסון לפיקניק 90-42 שקל, נעמן , צילום תמי בר שי; מיכל מזון תרמי קטן שומר חום וקור, 195 שקל, מבית הפיל היפני, צילום יח"צ חו"ל; קופסאות אוכל שומרות קור וחום, 69 שקל ליחידה, להשיג ב-GROO צילום יח"צ; קופסאות אחסון שקופות, מ-14 שקל ליחידה, סולתם, צילום יח"צ; ערכה של מיכלי מזון תרמי, 309 שקל, בית הפיל היפני, צילום יח"צ חו"ל; 2 שקיות אחסון, 25 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; קופסאות אחסון מנירוסטה, מ-63 ש'ל ליחידה, סולתם, צילום יח"צ; מיכל מזון תרמי קטן שומר חום וקור, 195 שקל, מבית הפיל היפני, צילום יח"צ חו"ל
11 צפייה בגלריה
כלים, גולף & קו
כלים, גולף & קו
כלים לא שבירים בצבעוניות קיצית. גולף אנד קו
(צילום: אסף סלם)

מה עם כלי אוכל?

נתחיל עם מה לא, לא עם כלים חד פעמיים שנזרקים אחרי שימוש אחד לפח ופוגעים בסביבה ולא עם כלי זכוכית שעלולים להישבר ולפגוע בכם, בבעלי חיים ובנופשים אחרים. מה כן? יש כיום בשוק מגוון של כלים מחומרים שונים שעמידים לשימוש חוזר ורב פעמי ועם זאת - לא שבירים ולא כבדים. יש כלים מפלסטיק, מלמין, במבוק, נירוסטה ועוד. ואם כבר חד פעמי אז רק מחומרים שמתכלים לגמרי כמו עלי דקל, עמילן תירס, קנה סוכר, נבט חיטה וכדומה.
אפשר לבחור בסט שכולל כלים בכל הגדלים לכל המשפחה או ליצור לכם מערכת כלים אקלקטית בהדפסים שונים (עם מסרים, עם הדפסי חיות, עם דוגמה פרחונית וכך הלאה).
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
עם איזה כלים אוכלים? תחשבו על הסביבה
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, מלמעלה למטה: צלחת פנדה, 30 שקל, נעמן, צילום שירה רז; סדרת כלים מבמבוק, 109.9-49.9 שקל, קסטרו הום, צילום אודי דגן; צלחות אקולוגיות עשויות עלי דקל שנשרו באופן טבעי, 13.9 שקל ל-10 צלחות, הוסטס אינטרסן, צילום אפרת אשל; כלי אוכל ממלמין, 25.9-9.9 שקל, קסטרו הום, צילום סטודיו קסטרו; סט סכום מעץ עם הדפס תות, 20 ששקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; צלחת לילדים עשויה מלמין, 30 שקל, נעמן, צילום שירה רז; מרקיות אקולוגיות מעלי דקל, 10.90 לחבילה ל-10 צלחות, הוסטס אינטרסן, צילום אפרת אשל; קנקן פלסטיק דגם גלוריה, 119 שקל, גולף & קו, צילום עמית שמש; כלי אוכל ממלמין 25.9-9.9 שקל, קסטרו הום, צילום סטודיו קסטרו.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי 2023
יום הפיקניק הבינלאומי 2023
יום הפיקניק הבינלאומי. בלי לוותר על נוחות וסטייל
(צילום: shutterstock)

פק"ל קפה

פיקניק בלי קפה טוב זה עדיין פיקניק? זו לא שאלה מכשילה או שאלה פילוסופית אבל נדמה שקפה הוא תחנת חובה בכל פיקניק. ואם חם מדי בחוץ - אז קפה קר. האמת היא שעברו הרבה מים בפילטר מאז הקפה על הגזייה הכולל מלחמה ברוחות. יש כיום שורה של גדג'טים להכנת קפה אספרסו בשטח, אם כי יש מי ששומר אמונים לקפה שחור בפינג'ן כמו פעם.
גדול עליכם להתעסק עם קפה בשטח? תוכל להביא מהבית קפה קר או חם שהכנתם מראש.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
קפה חובה בכל פיקניק
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, למעלה למטה: כיסוי שומר קור לקנקן בקבוק, 15 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen; קומקום פינגן מתקפל מסיליקון, 149 שקל, להשיג בריקושט, צילום צבריס; תרמוסים 120-30 שקל ליחידה, נעמן, צילום תמי בר שי; מכונת מיני אספרסו לשטח, 279 שקל, ריקושט, צילום GO NATURE; בקבוק תרמי, מ-199 שקל, הפיל היפני, צילום יח"צ; תרמוס, 89 שקל, סולתם, צילום יח"צ; מכונת אספרסו נטענת באמצעות כבל USB, מתאימה לקפסולות, 149 שקל, להשיג ב-GROO, צילום יח"צ; תרמוס ROSO, 79 שקל, להשיג ברשת ‏‏ cook and bake, צילום יח"צ; ערכת קפה קופקטית, 299 שקל, להשיג בריקושט, צילום ירון וינברג.

גדג'טים לשדרוג הפיקניק - למתחילים

טרנד ה-wellbeing הוביל לשורה של שדרוגים לשעות הפנאי. בבסיס הרעיון המחשבה של למה לסבול אם אפשר ליהנות. תכלס. מה יש לנו בקטגוריה הזו? מאווררים לפיקניק ביום חם ולח במיוחד; עגלה לסחיבת הציוד כי למה להזיע סתם; תאורה לפיקניק בחשכה; גריל חד פעמי מתכלה; שולחנות הגשה-מגשים קטנים ונוחים להניח עליהם את המנות; כוס יציבה שננעצת בחול ועוד כמה פינוקים לפיקניק נוח יותר.
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
כל מה שיכול להקל - כדאי לאמץ
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, למעלה למטה: גריל חד פעמי מהיר מתכלה, עשוי 100% חומרים מתכלים ואינו מצריך שימוש בפחמים ובנוזל בערה, 39 שקל, GROO, צילום יח"צ; כוס ופותחן לחוף שננעצים בחול, 22.90 שקל, פוקס הום, צילום יח"צ; שולחן הגשה מתקפל עם גומי בצד, 49 שקל איקאה, צילום יח"צ; פקק לבקבוק יין וקליפסים לסימון כוסות, 39.9 שקל, פוקס הום, צילום טל טרי; מאוורר נייד נטען ומתקפל, 790 שקל, SIRIUS LIVING סיריוס אלקטרוניקה, צילום יח"צ; מנורה + מאוורר + מטען, 169 שקל, קל גב, להשיג בריקושט, צילום יח"צ; עגלת קמפינג מתקפלת כולל צידנית נשלפת, 589 שקל, ריקושט, צילום go nature; מנורה נטענת לשימוש בחוץ, עשויה 100% חומרים ממוחזרים, 699 שקל, אטלייר פייר לאתר דיל קוסמטיקס, צילום יח"צ; מגש עץ מתקפל שיכול לשמש שולחן קטן, 100 שקל, צילום Flying Tiger Copenhagen.

גדג'טים לשדרוג הפיקניק - למתקדמים

אחרי שאימצנו את הפינוקים שמקלים על החיים, אפשר לשדרג עוד קצת את החוויה וללכת על האקסטרה-מייל. מה למשל? קרש חיתוך מתקפל ונוח לנשיאה; כוסות אלגנטיות בלתי שבירות לאלכוהול; קוטלי יתושים; צל; מטקות ומשחקים אחרים; וכמובן - מוזיקה (רק לא בווליום גבוה מדי, בכל זאת, אנחנו חולקים את המרחב הציבורי עם עוד מבלים).
11 צפייה בגלריה
יום הפיקניק הבינלאומי
יום הפיקניק הבינלאומי
מוזיקה, צל, דרינק בשיק ובלי יתושים
(צילום יח"צ)
מימין לשמאל, למעלה למטה: קרש חיתוך מתקפל, 179 שקל, טרה בון, קוק אנד בייק, צילום יח"צ; כוסות מעוצבות בלתי שבירות, מ-43 שקל, KOZIOL, להשיג באתר swagg, צילום KOZIOL; קוטל חרקים עם נורה נטענת, 189 שקל, להשיג בריקושט, צילום ירון וינברג; מטקות, 10.90 שקל, ג'מבו סטוק, צילום נווה אביאני; כפות הגשה מתחברות ונוחות, 149 שקל, טרה בון, קוק אנד בייק, צילום יח"צ; ערסל ישיבה, 49 שקל, גאלה הום שופרסל, צילום יח"צ; נר להרחקת יתושים ציטרונלה ותה מבית קרריה מולה לדיל קוסמטיקס, מ-79 שח, צילום יח"צ; רמקולים הוגו בוס, 359 שקל, להשיג בסוואג והאיש החשוב, צילום יח"צ; גזיבו, 439 שקל, גאלה הום שופרסל, צילום יח"צ.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button