בית עם עיצוב רומנטי מעורר רצון לקירבה

יום האהבה כל השנה: כך תהפכו את הבית שלכם לרומנטי

ט"ו באב מגיע, ולכבוד המאורע אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו להפוך את הבית שלכם לרומנטי, בכל ימות השנה

מוגש מטעם סומפי
פורסם:
הבית הוא המבצר שלנו. זה המקום שבו אנחנו יכולים להרגיש בנוח ולמלא את האנרגיה שלנו מחדש. ידוע כי עיצוב הבית משפיע עלינו מבחינה פסיכולוגית. מאפיינים מסוימים בסביבה שלנו משפיעים על תהליכים במוח ומעוררים בנו זיכרונות ותחושות. כך לדוגמה, כאשר החושים שלנו קולטים חלל מסודר ונקי, הדבר מעורר בנו תחושת שלווה ונוחות. יוצא אפוא, כי עיצוב הבית משפיע גם על הזוגיות – בית בעל עיצוב רומנטי יעורר בנו רצון לאינטימיות עם בן הזוג, יכניס תשוקה למערכת היחסים שלנו ויהפוך את הדירה לקן האוהבים שלנו.

פלטת צבעים רומנטית

שימוש בצבעים משפיע מאוד על האווירה בבית. כאשר מדברים על רומנטיקה, הצבע המומלץ ביותר הוא אדום. אדום מסמל תשוקה ולהט, ולכן הוא מושלם ליצירת רומנטיות בבית. כיוון שזהו צבע דרמטי, מומלץ לתחום אותו רק לחדר השינה - ניתן לצבוע קיר אחד בצבע אדום ולהשאיר את שאר קירות החלל בצבעי לבן ושמנת. צבעים נוספים שיעניקו חמימות לבית הם צבעי פסטל כמו ורוד, סגול, תכלת וירקרק, לצד צבעי חום וגוני עץ. שלבו את הצבעים האלו לא רק על קירות הבית, אלא גם באקססוריז השונים כמו רהיטים, פרחים ומצעים.

4 צפייה בגלריה
זוג בערב רומנטי בבית
זוג בערב רומנטי בבית
אקססוריז שעושים אווירה נעימה
(באדיבות סומפי)

מיטה רכה ומפנקת

אם כבר דיברנו על מצעים, אין כמו התחושה של לשכב על מיטה רכה עם מצעים מפנקים ממש כמו בבית מלון. חשוב מאוד להשקיע במצעים שלכם ולבחור במצעים איכותיים ונושמים, כמו למשל מצעי במבוק אשר מנדפים זיעה ורכים במיוחד. מלבד המצעים, מומלץ לפזר על המיטה כריות נעימות מפרווה מלכותית, להניח על הרצפה שטיח צמר בהיר ולהוסיף ראש מיטה מרופד מקטיפה.

התקנת קמין

אמנם בישראל מזג האוויר חם כמעט בכל ימות השנה, אך התקנה של קמין תשדרג מאוד את עיצוב הבית שלכם ותכניס חמימות רבה לחלל. אם התקציב שלכם מוגבל ואינו מאפשר רכישה של קמין אמיתי, ניתן לשלב קמין הפועל על חשמל. האש אמנם מלאכותית, אך היא יוצרת את האפקט הרומנטי המתבקש.

עיצוב חדר הרחצה

כאשר מעצבים בית רומנטי הדגש צריך להיות לא רק על חדר השינה. חדר הרחצה הוא בין החללים האינטימיים ביותר בבית, ולכן חשוב להתייחס גם אליו. אחד הטרנדים הבולטים כיום הוא התקנה של כיורים זוגיים ואף מקלחות כפולות המעניקות מרחב לבני הזוג. אם יש אפשרות כזאת מבחינת תקציב ומקום, כדאי להכניס לחדר הרחצה אמבטיה עומדת (פרי סטנדינג). זוהי אמבטיה אשר עומדת בחדר הרחצה באופן עצמאי ללא הצורך בהצמדתה לקיר וללא תשתית נוספת. מרבית האמבטיות הללו עשויות מאקריל חזק ועבה ומגיעות עם רגליים מעוצבות. אמבטיה כזאת תיצור מראה וינטג' ותעניק לכם חוויה זוגית מפנקת ביותר.

בחירת ריהוט מתאים

מעבר למיטה הזוגית, חשוב לבחור ריהוט שמשדר רומנטיות. ניתן לשלב בסלון או בחדר השינה "ספת אהבה". זוהי ספה קומפקטית ורכה המתאימה לחללים קטנים. היא מעניקה נוחות רבה ותחושת יוקרה ויכולה להשתלב בכל סגנון עיצובי. בנוסף לכך, כדאי לבחור בריהוט עם קימורים עגולים, כיסאות מרופדים במקום כיסאות עם גב קשיח, שולחן סלון מזכוכית במקום שולחן עץ כבד ופינת אוכל עגולה שתיצור קרבה לבן הזוג.

4 צפייה בגלריה
זוג בערב רומנטי בבית
זוג בערב רומנטי בבית
ניתן לשלב בסלון או בחדר השינה "ספת אהבה"
(צילום: shutterstock)

לכל הפתרונות החכמים של סומפי, היכנסו לאתר >> או התייעצו עם צוות השירות של סומפי בטלפון: 073-3266756

אבזור שמקפיץ את האווירה

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, והדבר נכון במיוחד בכל הנוגע לעיצוב הבית. הזכרנו כבר פרחים, ואכן מומלץ לקשט את השולחן עם אגרטל שבתוכו פרחים טריים. החליפו את התאורה המשעממת שבסלון בשנדליר שייצור אווירה מחשמלת, ותלו על הקיר בחדר השינה מראה גדולה. מראה כזאת תיצור אשליה של חדר גדול יותר וגם תעצים את האינטימיות שלכם. כדאי גם לתלות בכל רחבי הבית – בסלון, בפינת האוכל ובחדר השינה, כמה תמונות שמתעדות את החוויות הזוגיות שלכם ושיזכירו לכם את אותם רגעים רומנטיים. אי־אפשר כמובן לדבר על עיצוב רומנטי ולא להזכיר נרות. שלבו נרות ריחניים בגדלים שונים ותיהנו מהארומה הממכרת שלהם.

תאורה נכונה

תאורה היא אלמנט משמעותי המשפיע מאוד על האווירה בבית. יש לבחור היטב את צבע הנורה. תאורת לד בגוון לבן קר תעורר בכם דריכות ולא תאפשר לכם להירגע ולהתחבר אחד לשנייה. במקום זאת, התקינו נורה בגוון חם צהבהב. תאורה חזקה אמנם רצויה בחדר העבודה, אבל לא כאשר אנחנו מנסים ליצור אווירה רומנטית. לכן, חשוב להתקין עמעם שיאפשר לכם לשלוט על עוצמת התאורה המלאכותית.
בעידן הטכנולוגי של ימינו, ניתן לשלוט מרחוק בתאורה באמצעות אפליקציה, וכך ליצור את האווירה המתאימה בבית עוד לפני שבן הזוג חוזר מיום העבודה הארוך. ניתן להפוך תאורה רגילה בבית לתאורה חכמה, באמצעות מוצר גאוני של חברת סומפי. סומפי, המותג הצרפתי הוותיק, מציע מקלט קטן ופשוט המוכנס למפסקי התאורה והופך את התאורה לניתנת לשליטה אלחוטית באמצעות שלט או אפליקציית הבית החכם של סומפי. בנוסף לכך, האפליקציה מאפשרת תזמון והפעלת התאורה כמו גם הפעלה ותזמון של כל פתחי הבית החשמליים – תריסים, תריסים ונציאניים ווילונות.

הצללה עם וילונות ותריסי גלילה חשמליים

כדי ליצור רומנטיות בבית חשוב שתהיה לנו פרטיות. הדרך לעשות זאת היא באמצעות הצללה והגפה של החלונות. הצללה נכונה תאפשר לכם ליצור אווירה מסתורית ואפלולית גם בשעות היום, ותאפשר תחושת פרטיות. מומלץ להתקין תריסי אור חשמליים המאפשרים לשלוט בכמות האור שנכנסת לחדר. חשוב כמובן לדאוג לכך שמנוע התריס יהיה שקט על מנת שלא יפריע לזמן האיכות הזוגי שלכם. סומפי מציעה מנועים שקטים, חזקים ואיכותיים, חלקם מנועים מחווטים הפועלים באמצעות מתג קיר וחלקם מנועים אלחוטיים. המנועים האלחוטיים פועלים על בסיס טכנולוגיית רדיו, וניתן לשלוט עליהם מרחוק באמצעות שלט ואפליקציית בית חכם.

4 צפייה בגלריה
זוג בערב רומנטי בבית
זוג בערב רומנטי בבית
אווירה חמימה בעזרת תריסים ווילונות חשמליים, גם במרפסת
(באדיבות סומפי)

גם וילונות חשמליים יוסיפו מאוד לרומנטיות בחלל. מומלץ לבחור בווילונות העשויים מבדים בהירים ורכים שנשפכים מהתקרה לרצפה. תוכלו לבחור בין וילונות אטומים שיספקו לכם החשכה מלאה ובין וילונות חצי שקופים שיעניקו הצללה חלקית. בכל הנוגע לווילונות חשמליים, סומפי מציעה מנועי סוללה שפועלים על בסיס טכנולוגיית רדיו. מנועים אלו דורשים הטענה רק פעם בשלוש שנים ואינם מצריכים התקנה מיוחדת. גם מנועי הווילונות מאפשרים בקרה ושליטה מרחוק, כך שתוכלו להכין את הבית מראש לזמן הרומנטי שלכם. זכרו שהמפתח לחיבור הזוגי שלכם תלוי בכם. אנחנו מאחלים לכם יום אהבה שמח ויותר חשוב מכך – ימי אהבה שמחים בכל יום בשנה!

לכל הפתרונות החכמים של סומפי, היכנסו לאתר >>
או התייעצו עם צוות השירות של סומפי בטלפון: 073-3266756
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button