ניר פופוב ורוית טיטן

המאבטח של השר עיצב נרות ונרצח ב-7 באוקטובר. לאהובתו יש בקשה מיוחדת

ניר פופוב נרצח בדרכו למילוי תפקידו - אבטחת השר קרעי בביתו במושב זימרת בעוטף עזה. מלבד העבודה באבטחה, עיצב ניר עם בת זוגו רוית נרות ריחניים בצורת סניקרס מתוך אהבה גדולה לתחום וליצירה. לרוית יש בקשה מהעוקבים ומהחברים

פורסם:
ניר פופוב בן ה-25 מאשדוד עבד כמאבטח של שר התקשורת שלמה קרעי ונרצח בדרך למושב זימרת בעת מילוי תפקידו. לא רבים ידעו כי מלבד עבודתו בביטחון, אהבתו לכדורגל ולימודי ההייטק עיצב ניר נרות ריחניים בצורת סניקרס, יחד עם בת זוגו רוית טיטן.
6 צפייה בגלריה
ניר ניקיטה פופוב
ניר ניקיטה פופוב
ניר ניקיטה פופוב
כעת מבקשת בת זוגו מכל מי שיש ברשותו נר שעיצבו השניים שידליק אותו לזכרו. רוית פנתה לעוקבים של המותג שהקימו just relax candles ביום ה-30 לאחר מותו וכתבה:
"שלום לכל הלקוחות והעוקבים שלנו. כבר תקופה שלא היינו פעילים כאן מתוך עומס בחיים האישיים ולעצרי אחרי הטבח הנוראי שהיה ב-7.10 גם לא נחזור לפעילות. אני רוית, ואת העסק הקטן הזה פתחנו אני ובן הזוג שלי ניר אי שם בתקופת הקורונה מתוך שעמום ואהבה לתחום הסניקרס. באותה שבת שחורה ניר שלי נרצח על ידי מחבלים בדרכו לעבודה כמאבטח של שר התקשורת, ובלעדיו לא אוכל לחזור ולתפעל את העסק שהיה הבייבי של שנינו יחד. אני רוצה להגיד בשמו של ניר שכל נר ונר שמכרנו נעשה באהבה ובשיא הדקדקנות שלו וכל לקוח שקנה ממנו עשה אותו מאושר וחימם לו את הלב🤍אז במידה ועוד יש לכם את הנרות שלנו, או אם יש לכם כל נר אחר בסביבה אשמח שתדליקו אותו לעילוי נשמת ניר ניקיטה פופוב בן אלה ז"ל ותמשיכו להאיר את האור שלו בעולם🕯️❤️‍🩹".

רוית הוסיפה: "הוא באמת היה הבן אדם הכי טוב שהיה קיים בעולם והייתה בנינו אהבה ענקית וזוגיות מושלמת".
אביו אלכסיי סיפר בכאב: "זה קרה ביום שבת בבוקר באזור השעה 7:00-6:30, ניר היה בדרכו לעבודה במושב זימרת בעוטף. כשהגיע לצומת מפלסים המחבלים התחילו לירות לכל עבר וללא הרף. ניר שהבחין בסיטואציה, יצא מהרכב והתחיל לברוח, המחבלים קלטו אותו וירו בו. שם נקבע מותו. ניר השאיר בת זוג והם תכננו להתחתן בקרוב".
6 צפייה בגלריה
ניר פופוב ורוית טיטו
ניר פופוב ורוית טיטו
ניר פופוב ורוית טיטן. עמדו להתחתן אחרי זוגיות ארוכה
(צילום: עמית בר)

6 צפייה בגלריה
ניר פופוב
ניר פופוב
ניר פופוב לצד הנרות שעיצב ויצר עם רוית בת זוגו
(צילום: אלון ליברמן)

אימו אלה סיפרה כי באותה שבת ארורה "עשו לו איכון לטלפון ב-09:20 והוא היה באזור מפלסים וליד כפר עזה. כנראה הוא פגש את המחבלים בדרך ולא נשאר לו שום סיכוי. בזמן הזה הודיע המנהל שלו שהוא לא הגיע לעבודתו כמאבטח. הוא היה ילד מדהים, מלאך. אהב תמיד לעזור. ילד מדהים שגדל להיות לוחם קרבי בגבעתי. בימים האלו הוא למד ועבד, ויש לו חברה כבר שבע שנים. הם רק התחילו את החיים. הוא תכנן בחורף, ביום ההולדת שלו, להציע לה נישואין בחו"ל".
גם השר קרעי ספד לו וכתב: "אני משתתף בצערה העמוק של משפחת פופוב על פטירתו של ניר היקר שעבד כמאבטח שלי בעמדה בבית במושב זמרת. ניר הי"ד היה מסור ומקצוען והוא נהרג בתחילת המלחמה בדרכו לעבודה. יהי זכרו ברוך".

6 צפייה בגלריה
נרות שיצרו ניר פופוב ורוית
נרות שיצרו ניר פופוב ורוית
להדליק נר לזכרו של ניר
(צילום: אלון ליברמן)

6 צפייה בגלריה
נרות שיצרו ניר פופוב ורוית
נרות שיצרו ניר פופוב ורוית
נרות שיצרו ניר פופוב ורוית בעבודת יד
(צילום: אלון ליברמן)

ניר ובשמו הנוסף ניקיטה ובת זוגו רוית אהבו מאוד את עולם הסניקרס ואת כל התרבות הנלווית לתחום. השניים עיצבו ויצרו בעצמם בעבודת יד נרות בצורת דגמים שונים של נעלי סניקרס כמו Air force1 ו-Air Jordan. את הנרות-סניקרס עם יצרו בגדלים שונים, בצבעים שונים כמו לבן, ורוד, אפרסק, צהוב, פיסטוק, אפור ועוד, וכן בניחוחות שונים כמו וניל, תפוח, דובדבן, יסמין ועוד.

כעת, עם מותו, החליטה רוית לעצור את הפעילות של מותג העיצוב המקומי הצעיר ולא להמשיך בלי ניר. מאות מחברי קהילת הסניקרס שלחו הודעות ניחומים לרוית ולמשפחתו של ניר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button