שתף קטע נבחר

הנציג החדש בליכוד נגד מצעדי גאווה: "פסול לגמרי"

ד"ר שלמה קרעי, שנבחר למקום ה-27 ברשימת המפלגה לכנסת, התבטא נגד קיום מצעדי גאווה: "נותן לגיטימציה למשהו שמנוגד לתא המשפחתי הטבעי". מוקדם יותר פורסם דו"ח שמצביע על עלייה של 54% במקרי הלהט"בופוביה

 

 

"מצעדי גאווה הם דבר פסול לגמרי. זה נגד הטבע": כך אמר היום (א') שלמה קרעי, הנציג החדש ברשימת הליכוד שנבחר למקום 27 הריאלי. קרעי אמר בריאיון לרדיו דרום כי "מדובר בדבר לא ראוי שנותן לגיטימציה למשהו שמנוגד לתא המשפחתי הטבעי". האזינו לריאיון.

 

מצעד הגאווה בירושלים לשנת 2018 (צילום: EPA)
מצעד הגאווה בירושלים(צילום: EPA)

שלמה קרעי  מתמודד הליכוד ליכוד ()
שלמה קרעי מקום 27 בליכוד

"אני חושב שמצעדי גאווה הם דבר פסול לגמרי", אמר קרעי, "זה משהו שהוא נגד הטבע, זה בא כביכול לתת לגיטימציה למשהו שהוא בניגוד לתא המשפחתי הטבעי. כל אדם יכול לעשות את מה שהוא רוצה יש לו זכות בחירה. אבל לבוא ולעשות את זה קבל עם ועדה בצורה כזאת, אני לא חושב שזה ראוי".

 

כנשאל על תגובה אפשרית של כלי התקשורת ביחס לדברים, ענה: "זה בסדר גמור, אני מוכן להיות באור הזרקורים". קרעי, תושב זמרת שבעוטף עזה, הוא בן למשפחה בת 17 אחים - כולם חברים בליכוד. הוא נבחר למקום ה-27 השמור לנציג מחוז הנגב. קרעי הוא דוקטור לתעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, מרצה באוניברסיטת בר אילן, נשוי ואב לחמישה ילדים.

 

 

מוקדם יותר היום האגודה למען הלהט"ב הגישה לנשיא המדינה ראובן ריבלין את דו"ח מצב הלהט"בופוביה לשנת 2018. לפי הדו"ח, בשנה החולפת חלה עלייה של כ-54% במספר מקרי הלהט"בופוביה המדווחים לעומת השנה שלפניה. 1,557 מקרי להט"בופוביה דווחו בשנה האחרונה ורק על 3% מהם הוגשו תלונות במשטרה.

 

יו"ר האגודה למען הלהט"ב, חן אריאלי, התייחסה לדבריו של קרעי ואמרה: "בושה לליכוד שעוד בטרם נבחר לכנסת, כבר הופך שלמה קרעי לבדיחה העצובה של הקדנציה הבאה.

מעניין שמי שמתהדר בתפקיד של יועץ לחבר הכנסת יואב קיש לא הביע את עמדתו בפניו כשהוא הצטרף לשדולה הגאה בכנסת. מעניין אם את דעותיו החשוכות והאפלות הוא חלק עם מי שממוקם מעליו ברשימה, ח"כ אמיר אוחנה.

 

"ביום שבו מגישים לנשיא המדינה את דו"ח הלהט"בופוביה ובו גם התבטאויותיהן האומללות של נבחרי ציבור נגד הקהילה הגאה בשנה החולפת, יש מי שממהר להירשם לגנאי בדו"ח של 2019. יידעו נא חברות וחברי הקהילה הלהט"בית שמתכוונים לתת את קולם לליכוד שזה האיש שהם יכניסו לכנסת ויעשו את החשבון בעצמם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים