שתף קטע נבחר
 

מיצובישי פורשת ממרוצי הראלי

שנה בלבד לאחר שחזרה מתקופת פגרה, מודיעה מיצובישי שוב על פרישה מאליפות הראלי העולמית ומשאירה את התחרות לשני יצרנים בלבד. היפנים: מקווים לחזור בשנת 2008

מיצובישי הודיעה על פרישה מיידית מאליפות הראלי (WRC). בכך תהפוך מיצובישי את אליפות היצרנים לסוג של בדיחה, כשרק שני מותגים יתמודדו על הנצחון - סובארו ופורד. זאת, משום שבעונת 2006 לא ישתתפו אלופת הראלי הנוכחית, סיטרואן, יריבתה מבית פיז'ו וקבוצת סקודה. השלוש הודיעו על פרישתן ממרוצי הראלי, כאשר בסיטרואן מתכוונים לחזור בעונת 2007 (עם ה-C4), בפיז'ו עוברים ללה-מאן ובסקודה פורשים בשלב זה באופן מוחלט.


מכונית הראלי של מיצובישי. תולה את נעלי המרוץ והולכת הביתה

 

הפרישה של מיצובישי מגיעה שנה בלבד לאחר שיצרנית הרכב היפנית חזרה לראלי מפגרה. החזרה בוצעה אז בקול תרועה רמה, תוך כוונה להתמודד על ראשות הטבלה. אבל הביצועים של דגם הלנסר איוולושן אכזבו, וגם יכולת לא אחידה מצד נהגי הקבוצה אילצו אותה להסתפק בדרוג נמוך ולא מחמיא במיוחד.

 

הסיבה הרשמית: "קשיים כלכליים"

 

עם זאת, במיצובישי מסבירים את פרישתם דווקא בבעיות כלכליות. לדבריהם, המשבר בו שרויה מיצובישי-מוטורס מחייב אותם לקצץ בפעילות הספורט המוטורי, לפחות באופן זמני. עם זאת, טיעון זאת נחלש כאשר מתגלה כי פעילות הדקאר של מיצובישי ממשיכה כסדרה, ולא תפגע כתוצאה מתוכנית ההתייעלות של היפנים. בדקאר, אגב, מובילה מיצובישי את דרוג האליפות מזה מספר

שנים. מיצרנית הרכב היפנית נמסר כי בכוונתה לחזור בשנת 2008 לאליפות הראלי העולמית. ולמרות שפרטים בנוגע לתוכניותיה המדוייקות עדיין אינם ידועים, ניתן להעריך כי היא תעשה כן כחלק ממסע קידום המכירות של הלנסר החדשה לחלוטין הצפויה בעתיד הקרוב, ואיתה גם האיוו-10.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיצובישי בראלי. לא הצליחה להמריא
פעילות הדקאר תימשך כסדרה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים